To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Υπολογιστές > Κεντρικοί επεξεργαστές > CPU AMD PHENOM II X4 965 3.4GHZ QUAD CORE BLACK BOX EDITION
 
 
 
   
 
cpu amd phenom ii x4 965 34ghz quad core black box edition photo

cpu amd phenom ii x4 965 34ghz quad core black box edition photo


CPU AMD PHENOM II X4 965 3.4GHZ QUAD CORE BLACK BOX EDITION

PER.559976      
ΚατηγορίαΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
ΥποκατηγορίαSOCKET AM3
Δείτε περισσότερα στην Κεντρική σελίδα Επεξεργαστών
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή     

Η AMD παρουσιάζει τους νέους τετραπύρηνους επεξεργαστές PHENOM ΙΙ που ήρθαν για να απογειώσουν τις εφαρμογές και τα παιχνίδια σας. Εξοπλίστε το σύστημα σας με τους νέους επεξεργαστές της AMD και απολαύστε ατελείωτες ώρες παιχνιδιών και MultiMedia εφαρμογών.

  • Επεξεργαστής: AMD Phenom ΙΙ X4 Quad-Core.
  • Μοντέλο: PHENOM II 965.
  • Core speed: 4 x 3400MHz.
  • System Bus: 4000HT/S.
  • L1 Cache Data (size/count): 128KB x 4.
  • L2 Cache (size/count): 512KB x 4.
  • L3 Cache (size): 6144KB.
  • Socket: AM3.
  • CMOS: 45nm SOI.
  • Operating Mode: 32/64 bit.
  • Κατανάλωση: 125W.
  • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών

    Προσοχή: Για την εγκατάσταση και την ορθή λειτουργία των επεξεργαστών, απαιτείται η τοποθέτηση από έμπειρο προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες της AMD. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πιθανό να προκληθεί βλάβη, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγκατάστασης ή ζητήστε την τοποθέτηση των επεξεργαστών από τους τεχνικούς μας. Σημειώστε επίσης, ότι σε περίπτωση προβλήματος στην χρήση του επεξεργαστή, είναι απαραίτητο να επιστρέφεται και το σύστημα ψύξης.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (90 σχόλια)    |<    >|
    Βαθμολογία 10
    Σύνολο ψήφων: 90 Σχολιάστε και ψηφίστε
    Από χρήστη ΓΚΙΤΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Βαθμολογία 10 στις 22-08-2013
    AMD! Και με κλειστά μάτια και μ ανοιχτά! Ταχύτητα, ακρίβεια, σταθερότητα, καινοτομία! AMD ...και τα σκυλιά δεμένα!
    Από χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 9 στις 07-07-2013
    πολύ καλος επεξεργαστης αλλα μαζι με τν επεξεργαστη προμυθευτείτε μια ψύκτρα γτ η stock ψυκτα τ κανει πολυ θόρυβο κ ζεσταίνεται το σύστημα..
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 στις 10-06-2013
    μετα απο 1 χρονο που τον εχω μπορω να πω οτι ειναι ολα τα λεφτα!
    Από χρήστη ΧΑΡΗΣ ΚΕΤΟΓΛΟΥ - Βαθμολογία 9 στις 23-05-2013
    Πραγματι πολυ καλος ειδικα σε παιχνιδια....μονο μειονεκτημα του η stock ψηκτρα κανει πιο πολυ θορυβο και απο ελικοπτερο και ειναι και μαρκας (υποτιθεται)
    Από χρήστη STEFANOS STAMOULIS - Βαθμολογία 10 στις 10-05-2013
    Ο επεξεργαστής είναι κορυφαίος! Τί,Intel? Ποιός να τα βρεί τα λεφτά για τέτοια? και τι χρειάζονται εφόσον σου προσφέρει τις ίδιες και καλύτερες επιδόσεις?

    Τον συστήνω με κλειστά μάτια

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Last viewed
    CPU AMD PHENOM II X4 965 3.4GHZ QUAD CORE BLACK BOX EDITION (PER.559976)
    cpu amd phenom ii x4 965 34ghz quad core black box edition photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
    AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Η AMD παρουσιάζει τους νέους τετραπύρηνους επεξεργαστές PHENOM ΙΙ που ήρθαν για να απογειώσουν τις εφαρμογές και τα παιχνίδια σας. Εξοπλίστε το σύστημα σας με τους νέους επεξεργαστές της AMD και απολαύστε ατελείωτες ώρες παιχνιδιών και MultiMedia εφαρμογών.


    Επεξεργαστής: AMD Phenom ΙΙ X4 Quad-Core.
    Μοντέλο: PHENOM II 965.
    Core speed: 4 x 3400MHz.
    System Bus: 4000HT/S.
    L1 Cache Data (size/count): 128KB x 4.
    L2 Cache (size/count): 512KB x 4.
    L3 Cache (size): 6144KB.
    Socket: AM3.
    CMOS: 45nm SOI.
    Operating Mode: 32/64 bit.
    Κατανάλωση: 125W.
    Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών

    Προσοχή: Για την εγκατάσταση και την ορθή λειτουργία των επεξεργαστών, απαιτείται η τοποθέτηση από έμπειρο προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες της AMD. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πιθανό να προκληθεί βλάβη, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγκατάστασης ή ζητήστε την τοποθέτηση των επεξεργαστών από τους τεχνικούς μας. Σημειώστε επίσης, ότι σε περίπτωση προβλήματος στην χρήση του επεξεργαστή, είναι απαραίτητο να επιστρέφεται και το σύστημα ψύξης.

    10/10 από 90 χρήστες
    Από χρήστη ΓΚΙΤΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 22-08-2013
    AMD! Και με κλειστά μάτια και μ ανοιχτά! Ταχύτητα, ακρίβεια, σταθερότητα, καινοτομία! AMD ...και τα σκυλιά δεμένα!
    Από χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 9 - 07-07-2013
    πολύ καλος επεξεργαστης αλλα μαζι με τν επεξεργαστη προμυθευτείτε μια ψύκτρα γτ η stock ψυκτα τ κανει πολυ θόρυβο κ ζεσταίνεται το σύστημα..
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 10-06-2013
    μετα απο 1 χρονο που τον εχω μπορω να πω οτι ειναι ολα τα λεφτα!
    Από χρήστη ΧΑΡΗΣ ΚΕΤΟΓΛΟΥ - Βαθμολογία 9 - 23-05-2013
    Πραγματι πολυ καλος ειδικα σε παιχνιδια....μονο μειονεκτημα του η stock ψηκτρα κανει πιο πολυ θορυβο και απο ελικοπτερο και ειναι και μαρκας (υποτιθεται)
    Από χρήστη STEFANOS STAMOULIS - Βαθμολογία 10 - 10-05-2013
    Ο επεξεργαστής είναι κορυφαίος! Τί,Intel? Ποιός να τα βρεί τα λεφτά για τέτοια? και τι χρειάζονται εφόσον σου προσφέρει τις ίδιες και καλύτερες επιδόσεις?

    Τον συστήνω με κλειστά μάτια
    Από χρήστη ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ - Βαθμολογία 10 - 05-05-2013
    Ο επεξεργαστής είναι άπαιχτος, ανέβασα την τάση στα 3 Volt και πήγε 7 Ghz ο κάθε πυρήνας στους 56 C°. Συγκριτικά με τον Intel i5 τον ξεπερνάει πολύ περισσότερο από ότι φαντάζεστε. Σας τον συστήνω για full game και οτιδήποτε άλλο.
    Από χρήστη ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΠΑΣΣΙΟΣ - Βαθμολογία 10 - 10-04-2013
    Ο επεξεργαστής δεν παίζεται παιδιά, τον συστήνω ανεπιφύλακτα.
    Από χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΡΑΛΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 14-03-2013
    Κορυφη... μιλαμε O.C στα 4 Ghz με τη μαμισια ψυκτρα δεν κλινω ποτε το PC (εκτος απο restart απο updates η εγκαταστασεις προγραματων) και μετα απο 14 ωρες συνεχους gaming εφτασε σε θερμοκρασια τωωωωων........62 βαθμων .. τπτ οργωνει κενταει σπερνει το εργαλειο. και οποιος πιστευει οτι ο i3 ,i5 ειναι καλυτεροι δεν ξερει απλα απο PC ειναι δεντρο. πευκο , ιτια
    Από χρήστη ΛΑΓΟΠΑΤΗΣ - ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 05-01-2013
    Ο επεξεργαστης ειναι απλα τελειος!! Εχω το αμεσως προϊγούμενο μοντελο απο αυτον (955) και ειναι φουλ στα games!! Τον συγκεκριμενο επεξεργαστη τον εχω (για την ωρα) σε απλο συστηματακι για δουλειες!! Οχι πως θα κολλησει και στα βαρια αλλα λεμε τωρα!! Δεκαρακι και λιγο ειναι!! ;)
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 04-01-2013
    οκ φιλε αμα θες κανε video μεταξυ 965 και ι5 για να δω..το prof μου στο youtube ειναι prochris1995
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 04-01-2013
    κορυφεος o επεξεργαστης.......
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 04-01-2013
    φιλε χρηστο τον εχω τον επεξεργαστη και εχω και τον 3570κ. τον 965 το τρεχω στα 4.2 και το 3570κ στα 4.0. δεν εχουν καμια σχεση ο ενας με τον αλλο. μακραν πιο δυνατος ο 3570κ. η 6870 που εχω στο battlefield 3 πηρε 8 fps στη stock συχνοτητα 900. πριν με τον 965 την ειχα 980. το skyrim με τον 965 δεν μπορουσα να το τρεξω max settings. με τον 3570κ μπορω και εχω πολυ λιγο frame drop σε σχεση με τον 965. ναι ειναι φτηνος αλλα πλεον δεν περνουμε 965. ακομα και ο i3 3220 που εστησα σε ενα φιλο μου ειναι πιο γρηγορος. οσο για overclock τον ειχα 4.5 και 1.25 ρευμα ηταν super stable και θερμοκρασια 61,63,62,65 για καθε πυρηνα και cooler thermalright silver arrow sb-e. δεν ειμαι υπερ της iNTEL ουτε της AMD εξαλου εχω και εναν ATHLON II X4 640 και το τρεχω στα 3.6. γιαυτο μην γραφεις οτι σου ερθει στο κεφαλι. τουλαχιστον εγω εχω τους συγγεκριμενους επεξεργαστες και μπορω και κανω μετρησεις γιατι τα διαφορα sites δεν τα πολυεμπιστευομαι. η επεξεργαστες που εχω ειναι. i7 875k @3.93, i5 3570k @ 4.0, phenom 965 @ 4.2, athlon II x4 640 @3.6, και core2duo E8400 @ 3.8. αν δε το πιστευεις τραβαω και video το δωματιο και τα pc και το ανεβαζω και youtube αν θες.
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 01-01-2013
    και επισης θελω να προσθεσω κατι..οσοι αθλιοι νομιζουν οτι ακομα και οι i3 επεξεργαστες νικανε αυτο εδω το τερας απλα ειναι intel fanboys ως το κοκαλο και δε ξερουν τιποτα..το να εισαι amd fan ειναι οτι πιο λογικο επειδι βγαζουν καλυτερα προιοντα \για gaming\ τουλαχιστον και σε πολυ πιο προσυτη τιμη..
    επισης το να κανεισ upgrade απο αυτον σε εναν αλλον τετραπυρηνο ειναι εντελως παραλογο..για να μη πω κατι αλλο..αμα απο αυτον πας σε 3570 η σε 2500κ θα ναι απλα ενα update και τιποτα αλλο ενω θα εχεις δωσει 220 ευρω..αμα θελετε upgrade πραγματικο πατε σε 2600k 3770k αν θελετε intel αλλιως πατε 8350 8320 8150 8120 η 6300..
    εαν θελετε συστημα που να τα κανει ΟΛΑ να παιζει τα παντα στο full ακομα και μετα απο χρονια και δεν θελετε να ξοδεψετε πολλα χρηματα ηρθατε στο σωστο μερος ;)
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 01-01-2013
    εγω εχω τον AMD PHENOM II X4 955 BLACK EDITION στα 3.2.και οι 2 επεξεργαστες σαφως ειναι φοβεροι..δε το συζηταω..αυτοι οι phenom ειναι πραγματικα φαινομενα και ειναι φτιαγμενοι για extreme overclock παρολο οτι ειναι φτιαγμενοι το 2009..εγω προσωπικα τον εκανα overclock στα 4.1 ghz και τι να πω..οτι και να πω ειναι λιγο γιαυτο το μεγαθηριο..οταν βγηκαν ηταν πιο ακριβοι πραγμα λογικο..αλλα οποιος θελει να παρει τετραπυρηνο και οχι ακριβο επεξεργαστη να παρει αυτον..δεν υπαρχει καλυτερος απο αυτον με αυτα τα λευτα και λεω χωρις κανενα φοβο και καμια αμφιβολια οτι δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο κανεναν 4πυρηνο επεξεργαστη..μονο απο τον 2500k και 3570k οι οποιοι ειναι τραγικα ακριβοτεροι..
    επισης ακουω βλεπω καποιους τυπους να λενε εκανα αναβαθμιση απο 955 σε 2500κ η σε 3570κ η σε οποιοδηποτε αλλον ι5 και λενε ειδα μεγαλη διαφορα..τιποτα δεν ειδες..αυτα ειναι ψεματα και παραπλανητικα σχολια..στο τελος δινεις 200 ευρω για ΠΑΛΙ τετραπυρηνο επεξεργαστη και δε βλεπεις διαφορα..μπορει ελαχιστη..αν θελεις πραγματικο upgrade για να εχεισ pc για τα επομενα 10 χρονια παιρνεις 8πυρηνο amd 8320-8350 η εναν 6300..
    τελος αυτος ο επεξεργαστης να τονισω οτι παιζει ολα τα παιχνιδια full γραφικα με ευκολια χωρις προβληματα!!και πιστευω θα το κανει για τουλαχιστον 2-3 χρονια ακομα!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-12-2012
    Ειναι σιγουρα και χωρις καμια αμφιβολια ο καλυτερος επεξεργαστης στην συγκεκριμενη τιμη (για μενα προσωπικα και ανεξαρτητως τιμης)..εχω συγκεκριμενα τον AMD PHENOM II X4 955 3.2GHZ απο τον Ιανουαριο του 2010..ειναι ο πρωτος μου επεξεργαστης και ισως ο τελευταιος μου..μεχρι στιγμης ειναι αριστος χωρις να εχω κανενα απολυτως παραπονο..οι βαθμοι μου στα καλυτερα και αξιοπιστα προιοντα ειναι το 9 καθως θεωρω πως παντα υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης..αυτο ειναι το πρωτο 10 που βαζω στην σελιδα του e-shop και ειναι η καλυτερη απαντηση στους "γνωστους αγνωστους" υποστηρικτες της Intel οι οποιοι εχουν τοσα πολλα λεφτα και αγοραζουν τους πανακριβους επεξεργαστες της..θα τους συμβουλευα να πεταξουν μια φορα ενα 100αρικο να δοκιμασουν τον συγκεκριμενο προιον και να αφησουν τις αερολογιες για προιοντα που δεν εχουν χρησιμοποιησει..σχολια πρεπει να αφηνουν ΜΟΝΟ αυτοι που εχουν στην κατοχη τους ενα προιον για τουλαχιστον 1 χρονο για να θεωρηθει αξιοπιστο..οποτε τα σχολια σας ειναι παραπλανητικα για μενα..οσο για αυτους που αναζητουν εναν καινουργιο επεξεργαστη νομιζω πως πρεπει να ξεκινησουν απο αυτον..
    Από χρήστη ΤΟΜΠΡΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - Βαθμολογία 10 - 18-09-2012
    Ο επεξεργαστής είναι φοβερός και για την τιμή του αξίζει και με το παραπάνω!!! Το μόνο μείων είναι ότι ο stock cpu cooler κάνει λίγο θόρυβο αλλά απο την άλλη έχει και heatpipes επάνω που λίγες ψύκτρες stock έχουν!!! Βάζω 10 στον επεξεργαστή και 8 στην ψύκτρα...
    Από χρήστη ΠΕΤΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΣ - Βαθμολογία 10 - 06-09-2012
    ο επεξεργαστης ειναι απαιχτος σε σχεση τιμη αποδοσης το μονον κακο ειναι οτι η ψυκτρα του κανει πολυ θορυβο!! 10 για τον επεξεργαστη και 6 για την ψυκτρα λογο του θορυβου
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 31-08-2012
    Τον έχω πάει στα 4GHz με υδρόψυξη CORSAIR H60 χωρίς να πειράξω καθόλου τα ρεύματα. Είναι ένας φοβερός επεξεργαστής σε πάρα πολύ καλή τιμή.
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 25-08-2012
    τελικα τον phenom 955 black edition τον εχω στα 3.8 δηλαδη μεχρι εκει μπορει χωρις voltage και ειναι super stable και δεν ζωριζεται κιολας.χωρις voltage χωρις τιποτα μια χαρα
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 20-08-2012
    Και εγω εχω την ASUS M5A99X EVO και αυτον τον επεξεργαστη αλλα το ποσα βολτ θα βαλεις εξαρταται απο το επεξεργαστη και οχι απο την μητρικη αποτι διαβασα με μερικα φορουμ αυτος αντεχει μεχρι 1.55V, παραπανω δεν θα ζησει για πολυ.
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 20-08-2012
    φιλε μου θεοφανη εξαρταται και η μητρικη σου πια ειναι.εγω εχο την ASUS M4A77T ΑΜ3
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 20-08-2012
    αααα by the way εχω τον 955 be.beast
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 20-08-2012
    4 ghz me 1.6mV.εχω μια ψηχτρα της xilence
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 16-08-2012
    Δεν τον πηγα παραπανω λογω θερμοκρασιων.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 16-08-2012
    Αντεχει μεχρι 1.55v. Αν τον πας παραπανω θα σου καει.

    Εγω με 1.47v ρευμα τον πηγα στα 3,9 Ghz.
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 14-08-2012
    τον πήγα στα 4 ghz με voltage 1.5750
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 12-08-2012
    ο phenom 955 black edition στα 3.8 oced και 1.5250 voltage 1.52mV ειναι super stable!!!αυτος θα ειναι στα 4 με ιδιο voltage!phenom 955 be kai 965 be τελειοι επεξεργαστες!και πολυφθηνοι για quad core
    Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 11-07-2012
    αψωγος και ταχυτατος επεξεργαστης ο οποιος ειναι full για gaming! προτιμηστε τον!!εχω τον phenom 955 black edition και τον κλοκαρα στα 3.8 χωρις να αυξησω voltage κλπ..παρα πολυ καλος επεξεργαστης για overclock επειδη ειναι black edition!νικαει τον fx-4100 ο οποιος ειναι πολυ πιο νεος επεξεργαστης..this cpu is beast!
    Από χρήστη ΚΟΥΜΙΩΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ - Βαθμολογία 7 - 08-07-2012
    μετα απο ενα χρονο εχω προβλημα με την ψυκτρα του...κατα ταλλα πολυ φτηνος και γρηγορος
    Από χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΑΝΤΑΙΔΗΣ - Βαθμολογία 10 - 08-05-2012
    Έχει μια εβδομάδα που έστησα δικό μου σύστημα, και ο επεξεργαστής πετάει. Προτείνετε σε άπαντες! Το o.c. πιστεύω είναι περιττό, είναι απλώς ένας κορυφαίος επεξεργαστής σε κορυφαία τιμή.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 06-05-2012
    πολυ καλος!!!!ταχυτατος και φθηνος....
    Από χρήστη KARKALIS KONSTANTINOS - Βαθμολογία 9 - 25-04-2012
    Άψογος επεξεργαστής, του βάζω εννέα μόνο γιατί ο ανεμιστήρας της AMD κάνει πολύ θόρυβο!
    Από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 10 - 14-03-2012
    ΑΠΛΑ ΑΡΙΣΤΟ ΦΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ !!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 29-12-2011
    Λοιπόν,,, αυτός ο επεξεργαστής πήγε σε εμένα με OC μαζί με μία GIGABYTE-890UD3H στα 4017GHZ ΜΟΝΟ με αέρα (3 fan 120mm) και με μία απλή ψύκτρα COOLERMASTER των 30euro, με θερμοκρασία κάτω από 45 βαθμούς χώρίς κανένα κόλλημα!!
    Από χρήστη ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ ΙΑΚΩΒΟΥ - Βαθμολογία 9 - 24-06-2011
    τον τρεχω με μητρικη Gigabyte 880GA-UD3H sata3 usb3 και παει πολυ καλα.Θα συμφωνησω βεβαια οτι εχει μεγαλες θερμοκρασιες αλλα με ενα ανεμιστηρακι αλλο διορθωθηκε κατα 70%,Πιστευω στην κατηγορια του ειναι αριστος σε σχεση τιμης/αποδοσης .
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 23-04-2011
    Αυτος ο επεξεργαστης ειναι τελειος, δεν κολαει πουθενα, λιγο στις θερμοκρασιες μου τα χαλαει.... Ξεπερναει τους 50 βαθμους σε εμενα αλλα δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο για τους AMD η θα πρεπει να ανησυχω. Κατα τα αλλα κανει τελεια την δουλεια του.
    Από χρήστη STATHOULOPOULOS PANAGIOTIS - Βαθμολογία 10 - 23-03-2011
    Απλα ο καλυτερος value for money επεξεργαστης της αγορας! Τον εχω φορεσει σε μια GIGABYTE με chipset 790FX και σε συνδιασμο με τη SAPPHIRE RADEON HD 5850 TOXIC το μηχανημα πεταει!!! Μετα απο εναν χρονο ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με τις επιδοσεις! Χωρις αμφιβολια ενα απο τα καλυτερα product της AMD!!
    Από χρήστη ΠΟΛΥΜΕΡΟΣ ΦΩΤΗΣ - Βαθμολογία 10 - 11-03-2011
    Απλα τελειος η Intel εχει μεινει χρονια πισω!
    Από χρήστη ΝΙΚΟΣ ΒΥΡΑΣ - Βαθμολογία 10 - 08-03-2011
    φοβερος
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 22-02-2011
    Λοιπόν, να πώ και εγώ με τη σειρά μου τα εξής.
    Ήμουν φανατικος ιντελάκιας μεχρι αηδίας, σε σημειο που δεν ηθελα κάν να ακουω για την \πράσινη φυλή\...Είχα έναν διπλοπύρηνο επεξεργαστή της intel στα 2,8ghz από τους πρώτους που ειχαν κυκλοφορήσει διπλοπύρηνους.3χρόνια μετά και με λογική χρήση και στα καλά καθουμενα κάηκε, κόλησε δεν ξερω τι έπαθε και τον αντικατεστησα.Πάλι με έναν intel.Στο δευτερο pc όμως που εχτισα αποκλειστικά για games (γιατι το πρωτο το εχω σαν κατεβαστηρι με τον intel), αποφάσισα να εμπιστευτώ την AMD ΓΙΑ ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΑ και δικαιωθηκα πλήρως για την επιλογή μου.Δέν ζοριζεται, δεν ζεσταινεται, τα παιχνιδια πετάνε και γενικά πιστευω πως ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ, ειναι η πιό σοφή επιλογή μιας και οι καιροί δεν ειναι για πολλά ανοιγματα και επειδη η τεχνολογια καλπάζει δεν αξιζει να δίνεις 100 ευρω παραπάνω για intel για να πάρεις 10 fps περισσοτερα απο τον φίλο σου που εχει amd....ασε που δεν θα καταλάβεις κάν τη διαφορά.Ειναι σαν 2 αυτοκινητα που το ενα κανει τα 0-100 σε 8 δευτερα και το άλλο σε 7,59(μισο δευτερολεπτο θελει το ματι για να ανοιγοκλεισει...αστειες διαφορές...)Επίσης η τακτικη της intel που εδινε κάτω απο το τραπέζι στη dell εκατομυρια δολλαρια ωστε η τελευταια να τοποθετεί ΜΟΝΟ intel επεξεργαστές, μόνο καλό δεν κάνει στην αναπτυξη και τον υγιή ανταγωνισμό.Σκεφτειτε μόνο αν καποια στιγμή λόγω οικονομικών προβλημάτων κλεισει η ΑΜD, σε τι τιμες θα αγοραζουμε επεξεργαστές και κάρτες γραφικών.....!! Προς θεου, δεν ειμαι εκπροσωπος κανενος ουτε πωλητης ουτε τιποτα. Απλά λέω τη γνωμη μου για μια εταιρεια οπου τα προιοντα της ειναι ακομα παρεξηγημενα απο καποιους που κοιτανε τα test και τα benchmarks και όχι εναν σημαντικο παραγοντα το value for money.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 03-01-2011
    Για ένα είναι ο κορυφαίος την AMD.
    Σε μητρική gigabyte GA890GPA με win7 64bit 8-ddr3 1600 τον τρέχω στα 5ghz και δεν καταλαβαίνει τίποτα ούτε κολάει ότι και να κάνεις με μέγιστη θερμοκρασία 45 με ψύκτρα thermaltake και 750w ρεύμα. Όσοι βάζεται 4 με 5 μάλον δεν έχετε το κατάλληλο μηχανημα να δείτε τι μαγικά κάνει. Αν η τιμή του πέσει στα 130-140ε πιστεύω ότι μετά θα είναι σουπερ σούπερ επιλογή.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-12-2010
    Τον εχω βαλει μαζι με μια ATI4890 και 4GB RAM και μπορω να πω οτι το PC πεταει!!!
    Οι AMD εχουν 4 κανονικους πυρηνες και οχι 2 διπλους σαν της Intel.
    Ανωνυμε τα cooler των Phenom ειναι τοσο απλα οσο και το cooler του παλιου μου AMD2200 απο αυτο μπορεις να καταλαβεις οτι δεν εχουν κανενα θεμα με τις θερμοκρασιες
    Από χρήστη ΝΤΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Βαθμολογία 9 - 29-11-2010
    Ανώνυμε που έχεις βαλθει να βγάλεις τους επεξεργαστές της intel διαστημόπλοια με το ζόρι μπορείς να μας πεις για την κοροιδία που προσφέρει η intel ανα MHZ και ανα ψεύτικο πυρήνα βλέπε hyper threading? Εγώ να με πληρώνανε απο την intel τέτοια λάσπη δεν θα έριχνα στον αντίπαλο γιατι τελικά οδηγεί σε αντίθετα αποτελέσματα απ το επιθυμητό για την προώθηση των προιόντων του υποθετικού εργοδότη μου... Αν θες γραφε στους intel τα καλα που προσφέρουν στην παγκόσμια ανάπτυξη των υπολογιστών (κ αλλού ίσως?) κ σταμάτα να ρίχνεις ανώνυμο δηλητήριο στους μακράν πιο τίμιους επεξεργαστές της amd... Φιλικά Δημήτρης...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 - 11-10-2010
    …Υπάρχουν benchmarks που ευνοούν είτε τη μία εταιρεία, είτε την άλλη. Το Passmark προφανώς εκμεταλλεύεται περισσότερο τη συχνότητα ενός cpu και όχι τις ενσωματωμένες δυνατότητες του πυρήνα του (μικροαρχιτεκτονική). Σκέψου ότι στο PassMark που ανάφερες η διαφορά τους είναι 49 μονάδες στις 4000+ και η διαφορά στα MHz τους είναι ~733MHz, ενώ και οι δύο ανεβαίνουν μέχρι τα 4GHz (ο 750 χωρίς ξεκλείδωτο πολ/στη)!!! Τα παιχνίδια, στην πλειονότητά τους πλέον, εκμεταλλεύονται 4πύρηνους cpu και εκεί ο i5 750 είναι καλύτερος (δυστυχώς ή ευτυχώς είναι 10%-25% καλύτερος, ανάλογα το game). Ο λόγος που αναφέρω τα games ως κριτήριο αναφοράς της απόδοσης είναι γιατί απαιτούν υπολογισμούς σε πραγματικό χρόνο και η gpu δεν μπορεί να περιμένει την cpu να κάνει τους υπολογισμούς της, ενώ σε άλλες εφαρμογές (πχ συμπίεση video) ο χρήστης δεν ενοχλείται τόσο αν περιμένει 1-2 λεπτά παραπάνω…Επίσης σε ένα καινούριο σύστημα ή αναβάθμιση (cpu, μητρική, μνήμη) που μπορεί να κοστίσει 500€+ η διαφορά των 25€(~35$) δεν φαίνεται και αν κάποιος θέλει τον cpu για να παίζει games ούτε που θα τη λάβει υπόψη…Την απόδοση ανά MHz την αναφέρω ως δείγμα τεχνολογικής υπεροχής της intel, γιατί χρειάζεται σωστή σχεδίαση και μελέτη για να επιτευχθεί, ενώ τα MHz τεχνολογία κατασκευής, η οποία είναι δεδομένη (λιγότερα nm) και δεν κοστίζει ουσιαστικά τίποτα στην εταιρεία. Δυστυχώς η AMD έφτασε στη κατάντια που ήταν η Intel πριν τους Core2Duo, MHz χωρίς ουσία…Μακάρι η καινούρια γενιά να είναι καλύτερη από αυτή και να καταφέρει τελικά να ανακάμψει…Ο έντονος ανταγωνισμός είναι προς το συμφέρον όλων των αγοραστών, ανεξάρτητα με την εταιρεία που προτιμούν.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 08-10-2010
    Δεν τον έχω δοκιμάσει στην πράξη ούτε έχω μετοχές σε κάποια εκ των δύο εταιριών. Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι αρέσκονται στο να υποστηρίζουν φανατικά κάποια εταιρία, μια που τα πράγματα είναι ρευστά κατά το περισσότερο διάστημα στην τεχνολογία.
    Τώρα σε σχέση με τον i5-750, ο 965 φαίνεται ελαφρώς καλύτερος σύμφωνα με το PassMark (Score 4266 έναντι 4217). Όσον αφορά στις τιμές των δύο, στην Αμερική έχουν μεγαλύτερη διαφορά (γύρω στα 35$). Στην Ελλάδα ο 965 είναι σαφώς ακριβότερος απ ότι θα έπρεπε (κατά 20€ περίπου στα περισσότερα καταστήματα).
    Συμφωνώ λοιπόν με τον προλαλήσαντα πως επιβάλλεται μείωση της τιμής του, καθώς και για την επιπλέον κατανάλωση. Όσο για την απόδοση ανά MHz όμως, είναι κάτι που δεν μπορεί να συγκριθεί σε ανόμοιες αρχιτεκτονικές.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 - 01-10-2010
    Με τον i5 750 να κοστίζει, πλέον, μόνο 11€ παραπάνω, νομίζω ότι επιβάλλεται μία μείωση της τιμής του…Είναι συνολικά χειρότερος από τον 750 σε επιδόσεις (ειδικά στα games), θερμική συμπεριφορά, κατανάλωση, overclocking (τραγικό, αν σκεφτεί κανείς ότι έχει και ξεκλείδωτο πολ\στη) και απόδοση ανά MHz. Πριν τη μείωση τιμής του i5 750, ήταν μία τίμια πρόταση, τώρα όμως…Όσο για το 3d Mark: αν δεν ξέρετε παρακαλώ να μην γράφετε ότι σας κατέβει. Είναι κλειστού τύπου benchmark για να τρέχει πάντα με τον ίδιο τρόπο και να βγάζει έτσι πιο αξιόπιστα αποτελέσματα, επίσης είναι το μόνο, από τα γνωστά benchmarks, που βλέπει και εκμεταλλεύεται πλήρως τόσο το 3D Now!, όσο και το Hyperthreating (ειδικά αυτό, κάνει μεγάλη διαφορά στους Intel). Το μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι αρκετούς ανθρώπους που πήραν την απόφαση ότι ο 965 είναι η καλύτερη cpu πριν το ερευνήσουν (αυτό φαίνεται, γιατί καταθέτουν ακόμα και ψευδή στοιχεία, όπως 21000+ βαθμούς στο 3d Mark 2006, όταν ο 980Χ@4,4GHz βγάζει κάτω από 10000!!!!!, κ.α. που αν τα γράψω θα μου πάρει καμιά σελίδα), αντί να το ερευνήσουν και μετά να αποφασίσουν, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας. Θα παρακαλούσα να γράφεται ΣΩΣΤΑ πράγματα, όπως είναι όχι όπως θα θέλατε να είναι…
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 12-09-2010
    Άλλαξα με αυτόν τον προηγούμενο επεξεργαστή μου (εναν Phenom X4 9500 2.2Ghz), ο οποίος τα είχε τα χρονάκια του και εμφάνιζε bottleneck για τις gpu. Καμία σχέση... Πλέον "ανέπνευσαν" οι 2 5770 μου και είδα φοβερή διαφορά στα παιχνίδια μου! Σε συγκριτικά benches που έκανα μεταξύ των δύο cpu, ο 965 είχε διπλάσια+ απόδοση. Δε μπήκα καν στο κόπο να κλοκάρω. Στη τιμή αυτή, πρέπει να είναι η καλύτερη επένδυση που έκανα για το pc μου.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 10-09-2010
    Καλός φαίνετε από ‘δω, θα τον πάρω αύριο να τον δοκιμάσω για να ξέρω στα σίγουρα. Έτσι όπως το βλέπω παίρνει 8, όταν τον δοκιμάσω θα τα ξαναπούμε.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 06-09-2010
    εξαιρετικος
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 02-09-2010
    Λοιπόν έχουμε και λέμε! Σε games σε σχέση με τον προκάτοχό του amd 6000+ 3,1 (3,4oc) 65nm έδωσε στο heaven benchmark 1920x1080 aax4 dx11 me tanselation normal διλαδή 95% φουλ γραφικά 1 fps παραπάνω μόνο, ddr 2 οι μνήμες 800 και 770 το chipset και στα 2 cpu ενοείτε ίδια κάρτα γραφικών το ίδιο κλοκαρισμένη και στα 2 τέστ.Αλλά 45 βαθμούς όλη την ώρα ο am3!! σε σχέση με τους 70 των 65nm.Μόλις όμως κλοκαρίστικε απογειώθηκε!!!Τον πήγα 3,85ghz με + 0,5 στο multiplier και του έδωσα και 0.025v και απο εκεί που έδινε average fps σε όλο το τεστ 22,4 τελείωσε το τεστ με 26,2 average fps.Αλλά το κυριότερο, 50 βαθμούς κατά όλη την διάρκεια με την παραπάνω τάση, με διαφορετικούς συνδιασμούς χρονισμών ίσως να αποδώσει ακόμα καλύτερα σε games.Σε multitasking απλά κάνεις οτι θες πριν ακόμα να τελειώσει οτιδήποτε του έχεις αναθέσει χωρίς καθυστέριση, σε αποσυμπίεση αρχείων την έκανε σφαίρα μπορώ να πω και ταυτόχρονα άνοιγα διάφορα για να δω που θα τον πετύχω αλλά τίποτα. Η γνώμη μου: Είναι ένα cpu για να τρέχει κλοκαρισμένο συνέχεια ή όταν πρόκειται για games επαιξεργασία εικόνας video αλλά ειδικά στα games κλοκαρισμένος δουλεύει αρκετα πιο γρήγορα. Η ψύκτρα ήταν ι big typhoon της thermaltake.(Θέλει να πετύχετε σωστές ρυθμίσεις στο overclocking γιατί μπορεί να τον φτάσετε 3,8 αλλά να αποδίδει το ίδιο, για να φανεί η διαφορά χρειάζεται και επιπλέον ρεύμα αποτι είδα).Καλά games!
    Από χρήστη ΠΕΤΑΛΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ - Βαθμολογία 9 - 27-08-2010
    Καταπληκτικος επεξεργαστης και για παιχνιδια αλλλα υπερβολικος για απλουστερες εφαρμογες. Εχω μια ενσταση ως προς το overclocking που θεωρειται και το δυνατοτερο σημειο του, maximum 3800Mhz με υδροψυξη απο κει και περα ολα καταρρεουν
    Από χρήστη ΣΦΑΚΙΑΝΆΚΗΣ ΝΙΚΟΣ - Βαθμολογία 10 - 13-08-2010
    ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΙΧΟ ΣΤΗΝ ΙΝΤΕΛ ΠΑΣ ΣΤΑ 300+ ΕΥΡΩ ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΕΠΕΞ. ΛΙΓΟ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΑ ΧΑΛΑΕΙ...
    ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΥΡΙΩΣ
    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ 5670 ΤΗΣ ΓΚΙΓΑΜΠΑΙΤ ΑΠΕΧΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 03-08-2010
    επιτελους βρηκα εναν επεξεργαστη κ δεν τον αλλαζω.
    AMD-εγγυηση,η ΙΝΤΕΛ εχει καβαλήσει το καλάμι.
    Από χρήστη ΜΟΥΣΤΑΦΑ OΓΛOY - Βαθμολογία 10 - 17-07-2010
    Ειμαι πολύ ευχαριστημένος...
    Από χρήστη ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 10 - 05-07-2010
    Τελικά άξιζε και με το παραπάνω η αλλαγή από Intel σε AMD
    Από χρήστη ΣΩΤΗΡΟΠΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 24-06-2010
    Στον κυριο ανωνυμο που σχολιαζει το comments μου.Συμφωνω απολυτα μαζι σου,δεν αντιλεγω,αλλα καλο θα ηταν μιας κ σχολιαζεις να βαλεις καποιο Nickname η ενα ονομα,τεσπα,στο να ξερω σε ποιον απευθυνομαι.Αυτα τα οποια περιεγραψα ισχυουν στο δικο μου καταβαση συστημα με ελαχιστες μνημες των 4gb.Τα προγραματα που προαναφερα αν διαβασες καλα Netscape με 4 tabs inside κ Safari με αλλα 4 τabs inside,παραληλα online Msn κ Skype k World of Warcraft online.Ολα αυτα χρησιμουποιουν αρκετη μνημη να ξερεις.Μονο το WoW θελει 1gb για να τρεξει,φαντασου.Συνολικα ολα ανοικτα καταναλωνουν αρκετη μνημη,θα ελεγα πανω απο 3gb Κ ξαναλεω μιας κ βιαστηκες να κρινεις ο επεξεργαστης ειναι τελειως,απλα θα τρεξει εξισου πολυ καλα στο τι μνημες κ στο τι motherboard εχεις.Aυτα.
    Από χρήστη ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ - Βαθμολογία 10 - 11-06-2010
    Μακράν ο κορυφαίος επεξεργαστής σε αναλογία χρημάτων/απόδοσης! Τον χρησιμοποιώ χωρίς υπερχρονισμό κι όμως δεν υπαρχει ούτε ένα παιχνιδι που να τον ζορίζει. Τρομερό framerate. Καλύτερος απο πολλούς της Intel αρκετά ακριβότερους. Αν διαθέτετε μόλις 170 και δε μπορειτε να αγορασετε τον X6, παραγγείλτε τον με κλειστά μάτια!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-06-2010
    Εγω ξέρω οτι πρώτη μέρα που πήρα το c3 revision με την μία 4,0GHz με την δεύτερη 4,218Hz και θερμοκρασια 38c 3DMark06 score:21217 με μητρηκή DFI FXB M2RSH 4g.OCZ REAPER 5-5-5-15-19/22 χαλαρά πού να είχα και solid state α ξέχασα Win7 64x Ultimate τρομερός για τα λεφτά του μπράβο AMD!!!!!!!!!!!!! και 8x με το καλό
    Από χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 10 - 28-05-2010
    Φοβερος
    Από χρήστη ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΚΟΥΝΑΣ - Βαθμολογία 10 - 27-05-2010
    Στον ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΑΡΓΥΡΗ : Αυτά ολα που λες τα κάνει φαντάσου άνετα ο Phenom II X2 550 ακλοκάριστος κ μαζί μtorrent να κατεβάζει με ενα 1.1Μb/s, extracting με izarc και αντιγραφές στους σκληρούς...οπότε με τον 965 πας κυριολεκτικά σε άλλα επίπεδα. Γενικά όλοι κάνουν το λάθος και συγκρίνουν AMD-INTEL ανάλογα την συχνότητα κ τους πυρήνες κ.ο.κ. Το μόνο που πρέπει να κοιτάμε είναι τι παίρνεις με αυτά τα λεφτά απο AMD κ τι απο ΙΝΤΕL. Οπότε η ΙΝΤΕL μένει χιλιόμετρα πίσω. Χρόνια τώρα δεν βλέπω την INTEL να καταφέρνει να βρεί τεχνολογία που θα παράγει τόσο δυνατούς κ ποιοτικούς επεξεργαστές με τόσο μικρό κόστος όπως η ΑΜD. Αρα όποιος αμφιβάλλει για τις τεχνολογίες AMD ας τα σκεφτεί λίγο καλύτερα.
    Από χρήστη ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ - Βαθμολογία 10 - 26-05-2010
    168,8!!!Μπραβο ναμαστε στα ισα μας!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 23-05-2010
    ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ...!!!!!!! ΧΑΛΑΡΑ ΤΑ 4.09 GHz σε C3 Stepping
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 20-05-2010
    EXETE NA ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΗΤΡΙΚΗ? (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ GIGABYTE)
    Από χρήστη ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - Βαθμολογία 10 - 19-05-2010
    Απλά κορυφή
    Από χρήστη ΣΩΤΗΡΟΠΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 14-05-2010
    Λίγα λόγια περι αυτον μιας κ τον εχω. Λοιπόν ανοίγω Netscape κ απο μεσα 3-4 tabs, ανοίγω safari κ απο μέσα πάλι 3-4 tabs, ταυτόχρονα εχω open World of Warcraft Online το ιδιο κ Msn κ Skype Online. Θα ηθελα να προσθέσω κάτι για το Overclocking του επεξεργαστή, αντέχει μέχρι τα 6.000 αναλόγως τη μνήμες κ τη Motherboard έχετε.
    Από χρήστη ΝΙΚΟΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ - Βαθμολογία 9 - 08-05-2010
    Πολύ καλή απόδοση σε αρκετά καλή τιμή η παραπάνω ισχύ μέχρι τώρα απλά δεν μπορεί να αξιοποιηθεί.
    Από χρήστη ΚΕΤΙΚΟΓΛΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 05-05-2010
    Ο ΠΟΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ AMD ΤΟΝ ΕΧΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 2 ΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΣΕΤ ΜΕ ΤΙΣ HD5850 crossfire
    Από χρήστη ΚΕΤΙΚΟΓΛΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 05-05-2010
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΤ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ATI RADEON HD5850 ΣΕ CrossFire x
    Από χρήστη ΚΑΤΕΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - Βαθμολογία 10 - 01-05-2010
    Με μια λέξη άριστος!! Πολύ καλή τιμή μπράβο στην AMD συνέχισε έτσι και άσε κάποια παιδάκια να στηρίζουν ακόμη την Intel
    Από χρήστη ΜΙΧΑΗΛ ΒΑΛΕΡΓΑΚΗΣ - Βαθμολογία 10 - 30-04-2010
    Ρε παιδιά τι να λέμε τωρα. Οι βαθμολογίες πρέπει να είναι πάντα με βάση το value for money που λέμε. Και για αυτή την τιμή, είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 26-04-2010
    Απλά ο καλύτερος.
    http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650899&u=THERMALTAKE-CLP0568-CONTAC-29
    Με αυτή τη ψυχτρα εισται κομπλέ!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 25-04-2010
    Δεν χρειάζονται πολλά για να καταλάβει κανείς την διαφορά. Μόνο η διαφορά σε βαθμούς κελσίου απο τους intel κυμαίνεται στους 40(Τουλάχιστον).
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 21-04-2010
    ΑΨΩΓΟΣ 10/10
    Κορυφαίος!! Δυο μήνες τον εχω σε 24/7 χρήση και δεν κόλλησε ούτε μια φορά σε games (μαζί με μια 5850) η σε εφαρμογές!
    Προς ανωνυμο χρηστη: Ναι, εχει καποιο ειδος Scaling (στην asus μητρικη που τον εχω). Διαθετει 3 επιπεδα ταχυτητας/καταναλωσης, και ενα auto που ριθμιζετε αυτοματα αναλογα με την χρηση.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 20-04-2010
    ο καλύτερος επεξεργαστής μακράν. καμία σχέση με την intel που είναι και ποιό ακριβή αλλά και λιγότερο ανθεκτική απο την AMD.
    Από χρήστη ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΙΩΚΑΣ - Βαθμολογία 10 - 20-04-2010
    Τον εχω μια βδομάδα τώρα και εχω πάθει πλάκα... είναι φοβερός.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 18-04-2010
    Μήπως γνωρίζει κανείς εάν ο συγκεκριμένος επεξεργαστής έχει scaling στην κατανάλωσή του; Εάν δηλαδή προσαρμόζει την κατανάλωσή του ανάλογα με το πόσο χρησιμοποιείται, ή εάν η κατανάλωσή του παραμένει σταθερή σε κάθε περίπτωση;
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 16-04-2010
    Γενικά αυτή η σειρά της AMD, είναι κορυφαία, οστόσο δοκιμάστε και το κόλπο ξεκλειδώματος του 4ου πυρήνα, στον Χ3. Εμένα λειτούργησε
    Από χρήστη ΓΙΑΝΝΟΥΤΣΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ - Βαθμολογία 10 - 13-04-2010
    Δεν ξέρω τι βλέπετε με το πουλημένο 3D Mark, εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι ο αντίστοιχος i7 κοστίζει 500 ευρώ και ΔΕΝ είναι και καλύτερος
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 13-04-2010
    Άπαικτος επεξεργαστής! Η καλύτερη επιλογή σε σεχέση κόστους/αποδόσοσης. Η θερμοκρασίες του δεν ξεπερνάνε τους 45 βαθμούς με μια ψύκτρα Scythe Mugen II, και κατά μέσο όρο 35-37!!!
    Από χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ Θ. ΠΕΤΡΙΤΑΚΗΣ - Βαθμολογία 10 - 12-04-2010
    Απλά ,γιά τήν τιμή του ,ΑΠΑΙΧΤΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 08-04-2010
    Πολύ αξιόπιστη επιλογή. Προσωπικά με έχει βολέψει, τρέχω διάφορα προγράμματα ταυτόχρονα κ δεν κολλάει πουθενά.
    DDR3 4G
    asus M4A79XTD EVO
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 31-03-2010
    Aπό τους καλύτερους επεξεργαστές που κυκλοφορούν στην αγορά σε απόδοση/ τιμή! Σε αυτή την τιμή κερδίζει στο σύνολο των εφαρμογών όλους I5 750 , I5 661 , C2Q 9400 & C2Q 9550, ενώ οι μητρικές που τον συνοδεύουν είναι πολύ φτηνές και αναβαθμίσιμες σε εξαπύρηνους επεξεργαστές!
    Πολύ δυνατός, σπιρτόζικος λόγο ενσωματωμένου ελεγκτή μνήμης, σε αντίθεση με τους c2d & c2q επεξεργαστές της INTEL!
    Ιδανικός για παιχνίδια λόγο της υψηλής συχνότητας του, πολύ καλός και σε πολυνηματικές εφαρμογές αλλά και σε ταυτόχρονη χρήση πολλών προγραμμάτων. Πολύ καλός σε AUTOCAD και λοιπα βαριά προγράμματα!
    Σε ότι αφορά το παρακάτω σχόλιο για το 3DMARK θα μπορούσα να πω πως το 3DMARK βγάζει εδώ και χρόνια καλύτερους τους Intel επεξεργαστές, άσχετα αν αυτοί είναι καλύτεροι ή όχι, είναι ένα κλειστού κώδικα πρόγραμμα μέτρησης ταχύτητας, το οποίο ΔΕΝ εκμεταλεύεται πλήρως τους πολυπύρηνους επεξεργαστές!
    Συμπερασματικά ΔΕΝ είναι αποδεικτικό στοιχείο των δυνατοτήτων των επεξεργαστών σε ότι αφορά το gaming ! Επίσης τα στοιχεία που παρατείθενται είναι πλασματικά (τα σκόρ δεν είναι αυτά, και ο τρόπος σύγκρισης λανθασμένος αφού ΔΕΝ είναι σωστό να συγκρίνουμε κλοκαρισμένους επεξεργαστές με ακλοκάριστους. Ο 965 έκδοση C3 πιάνει άνετα τα 4Ghz ενώ αν το κομμάτι είναι καλό μπορεί να φτάσει και τα 4,3Ghz με μια καλή αερόψυξη.

    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 - 30-03-2010
    Κοιταξτε κατι!
    Core i5 661@4,3(oc):12429
    Core i5 750@2,6 :12449
    Core 2 quad Q9400@2,6 :13789
    Phenom II x4 965@3,4:11376
    Τεστ με το 3D mark CPU Score.Όπως βλεπετε όλοι καλύτερα να δώσεις ενα δεκάρικο παραπάνω από αυτο για ένα ακόμα καλυερο σύστημα,σκεφτήτε το πόσο καλό υπερχρονισμο κάνεις με τον Q9400 και πόσο μπορείς να φτάσεις,με χαμηλή κατανάλωση!Και επίσης μπορεί να υποστηρίξει άνετα DDR3 μνήμες!
    Από χρήστη DIMITRIS PAP - Βαθμολογία 8 - 30-03-2010
    Κατανάλωση ρεύματος και θερμοκρασίες στα (-) αλλά είναι κανόνι σε επιδόσεις ως προς την τιμή του ...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 26-03-2010
    Καίει υπερβολικά πολύ ρεύμα...οι Intel δεν καίνε ούτε τα μισά...πάρα πολύ καλός όμως.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 26-03-2010
    Άριστος επεξεργαστής.
    Από χρήστη ΠΙΡΠΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - Βαθμολογία 8 - 25-03-2010
    Ίσως ο καλύτερος επεξεργαστής της AMD...θα μπορούσε να έχει καλύτερη cache..όμως για την τιμή του ειναι πολύ καλύτερος από άλλους αντίστοιχους (με την ίδια τιμή) της Intel.Δύναμη τεσσάρων πυρήνων...πραγματικό κανόνι!
    Από χρήστη ΑΔΑΜΟΣ ΖΗΣΗΣ - Βαθμολογία 9 - 24-03-2010
    Καταπληκτικός επεξεργαστής, ειδικά ο controller που έχει για DDR3, το 9 που του δίνω είναι για το υψηλό wattage.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 22-03-2010
    Ωραία, η καλύτερη cpu για παιχνίδια, Intel down, Amd up THE POWER.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 20-03-2010
    Άριστος επεξεργαστής για την τιμή του.
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    CPU AMD PHENOM II X4 965 3.4GHZ QUAD CORE BLACK BOX EDITION PER.559976 PER.559976 AMD AMD ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU •AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Η AMD παρουσιάζει τους νέους τετραπύρηνους επεξεργαστές PHENOM ΙΙ που ήρθαν για να απογειώσουν τις εφαρμογές και τα παιχνίδια σας. Εξοπλίστε το σύστημα σας με τους νέους επεξεργαστές της AMD και απολαύστε ατελείωτες ώρες παιχνιδιών και MultiMedia εφαρμογών. • Επεξεργαστής: AMD Phenom ΙΙ X4 Quad-Core.• Μοντέλο: PHENOM II 965.• Core speed: 4 x 3400MHz.• System Bus: 4000HT/S.• L1 Cache Data (size/count): 128KB x 4.• L2 Cache (size/count): 512KB x 4.• L3 Cache (size): 6144KB.• Socket: AM3.• CMOS: 45nm SOI.• Operating Mode: 32/64 bit.• Κατανάλωση: 125W.• Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών Προσοχή: Για την εγκατάσταση και την ορθή λειτουργία των επεξεργαστών, απαιτείται η τοποθέτηση από έμπειρο προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες της AMD. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πιθανό να προκληθεί βλάβη, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγκατάστασης ή ζητήστε την τοποθέτηση των επεξεργαστών από τους τεχνικούς μας. Σημειώστε επίσης, ότι σε περίπτωση προβλήματος στην χρήση του επεξεργαστή, είναι απαραίτητο να επιστρέφεται και το σύστημα ψύξης.
    0
    10 90 90

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή