To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ
 
 
 
   
 
psyxopaidagogika ergaleia tis nipiagogoy photo

psyxopaidagogika ergaleia tis nipiagogoy photo


ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ

BKS.0412188      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΥΡΟΥΝΑΚΗ ΛΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.00 €
μόνο15.20 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-349-139-2
Συγγραφέας: ΠΥΡΟΥΝΑΚΗ ΛΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΘΥΜΑΡΙ
Σελίδες: 196
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ

Το βιβλίο αυτό έχει ως πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εργασιακή εξουθένωση.

Συγκεκριμένα, η Συστημική Προσέγγιση -με τον σύντομο και πρακτικό τρόπο που παρουσιάζεται εδώ- λειτουργεί ως θεωρητικό εργαλείο, παρέχοντάς της τη δυνατότητα να αντιμετωπίζει την εργασιακή της καθημερινότητα με ευελιξία, αυτο-οργάνωση, ψυχραιμία και ικανότητα σύνθεσης. Έτσι μπορεί να προάγει την ψυχική υγεία -τη δική της αλλά και των παιδιών της τάξης- κι ακόμα να αισθάνεται αποτελεσματική και στους άλλους ρόλους της ιδιωτικής της ζωής.

Σε αντιδιαστολή με τα αγωνιώδη "πρέπει-δεν πρέπει", έχει -τώρα-στα χέρια της εφόδια με τα οποία μπορεί να κινείται με ασφάλεια, μέσω της οπτικής του "εξαρτάται", αυτοκαθορίζοντας όρια και συνυπολογίζοντας -στη δράση της με τα παιδιά- την εκάστοτε πολυπλοκότητά τους: οικογενειακή, πολιτισμική, οικονομική και κοινωνική.

Ο δεύτερος στόχος του βιβλίου είναι να διευκολύνει άμεσα και πρακτικά την Νηπιαγωγό στο καθημερινό της έργο με τα παιδιά. Εφαρμόζοντας τις ''ασκήσεις για την τάξη'', προάγει βασικά ζητούμενα του ψυχοπαιδαγωγικού σκοπού του Νηπιαγωγείου ως θεσμού. Συγκεκριμένα, προάγει την ένταξη των παιδιών στην τάξη, την αποδοχή και αξιοποίηση της διαφορετικότητας, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ (BKS.0412188)
psyxopaidagogika ergaleia tis nipiagogoy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 19.00 € μόνο 15.20
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΥΡΟΥΝΑΚΗ ΛΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-349-139-2
Συγγραφέας: ΠΥΡΟΥΝΑΚΗ ΛΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΘΥΜΑΡΙ
Σελίδες: 196
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ

Το βιβλίο αυτό έχει ως πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εργασιακή εξουθένωση.

Συγκεκριμένα, η Συστημική Προσέγγιση -με τον σύντομο και πρακτικό τρόπο που παρουσιάζεται εδώ- λειτουργεί ως θεωρητικό εργαλείο, παρέχοντάς της τη δυνατότητα να αντιμετωπίζει την εργασιακή της καθημερινότητα με ευελιξία, αυτο-οργάνωση, ψυχραιμία και ικανότητα σύνθεσης. Έτσι μπορεί να προάγει την ψυχική υγεία -τη δική της αλλά και των παιδιών της τάξης- κι ακόμα να αισθάνεται αποτελεσματική και στους άλλους ρόλους της ιδιωτικής της ζωής.

Σε αντιδιαστολή με τα αγωνιώδη "πρέπει-δεν πρέπει", έχει -τώρα-στα χέρια της εφόδια με τα οποία μπορεί να κινείται με ασφάλεια, μέσω της οπτικής του "εξαρτάται", αυτοκαθορίζοντας όρια και συνυπολογίζοντας -στη δράση της με τα παιδιά- την εκάστοτε πολυπλοκότητά τους: οικογενειακή, πολιτισμική, οικονομική και κοινωνική.

Ο δεύτερος στόχος του βιβλίου είναι να διευκολύνει άμεσα και πρακτικά την Νηπιαγωγό στο καθημερινό της έργο με τα παιδιά. Εφαρμόζοντας τις ''ασκήσεις για την τάξη'', προάγει βασικά ζητούμενα του ψυχοπαιδαγωγικού σκοπού του Νηπιαγωγείου ως θεσμού. Συγκεκριμένα, προάγει την ένταξη των παιδιών στην τάξη, την αποδοχή και αξιοποίηση της διαφορετικότητας, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ BKS.0412188 BKS.0412188 ΠΥΡΟΥΝΑΚΗ ΛΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ ΠΥΡΟΥΝΑΚΗ ΛΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΠΥΡΟΥΝΑΚΗ ΛΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-349-139-2 Συγγραφέας: ΠΥΡΟΥΝΑΚΗ ΛΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΘΥΜΑΡΙ Σελίδες: 196 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ Το βιβλίο αυτό έχει ως πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εργασιακή εξουθένωση. Συγκεκριμένα, η Συστημική Προσέγγιση -με τον σύντομο και πρακτικό τρόπο που παρουσιάζεται εδώ- λειτουργεί ως θεωρητικό εργαλείο, παρέχοντάς της τη δυνατότητα να αντιμετωπίζει την εργασιακή της καθημερινότητα με ευελιξία, αυτο-οργάνωση, ψυχραιμία και ικανότητα σύνθεσης. Έτσι μπορεί να προάγει την ψυχική υγεία -τη δική της αλλά και των παιδιών της τάξης- κι ακόμα να αισθάνεται αποτελεσματική και στους άλλους ρόλους της ιδιωτικής της ζωής. Σε αντιδιαστολή με τα αγωνιώδη "πρέπει-δεν πρέπει", έχει -τώρα-στα χέρια της εφόδια με τα οποία μπορεί να κινείται με ασφάλεια, μέσω της οπτικής του "εξαρτάται", αυτοκαθορίζοντας όρια και συνυπολογίζοντας -στη δράση της με τα παιδιά- την εκάστοτε πολυπλοκότητά τους: οικογενειακή, πολιτισμική, οικονομική και κοινωνική. Ο δεύτερος στόχος του βιβλίου είναι να διευκολύνει άμεσα και πρακτικά την Νηπιαγωγό στο καθημερινό της έργο με τα παιδιά. Εφαρμόζοντας τις ''ασκήσεις για την τάξη'', προάγει βασικά ζητούμενα του ψυχοπαιδαγωγικού σκοπού του Νηπιαγωγείου ως θεσμού. Συγκεκριμένα, προάγει την ένταξη των παιδιών στην τάξη, την αποδοχή και αξιοποίηση της διαφορετικότητας, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.
12.16
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή