To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Είδη γραφείου > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ > ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ
 
 
 
   
 
propaganda kai dimosios logos photo

propaganda kai dimosios logos photo


ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ

BKS.0155236      
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.20.01 €
μόνο18.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9732-09-3
Συγγραφέας: ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ DA VINCI
Σελίδες: 272
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014

Το εν λόγω βιβλίο αποτελεί μια απόπειρα επιστημονικής καταγραφής και ανάλυσης του δημόσιου δια-λόγου γύρω από το πρώτο «μνημόνιο», όπως αυτός εκφράστηκε μέσω δηλώσεων πολιτικών εκπροσώπων κοινοβουλευτικών κομμάτων και δημοσιογράφων.

Θεωρητική αφετηρία του βιβλίου αποτελεί η έννοια της προπαγάνδας, η οποία παρουσιάζεται μέσα από ένα ιστορικό και κοινωνικό πρίσμα, για να εφαρμοστεί ερευνητικά στην ανάλυση του πολιτικού και δημοσιογραφικού λόγου όπως αυτός εκφράστηκε μέσα από κυρίαρχα τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης το διάστημα Φεβρουαρίου- Ιουνίου 2010, σε μια εξαιρετικά κρίσιμη πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά περίοδο της σύγχρονης ιστορίας.

Από τη διεξαχθείσα έρευνα προκύπτει ότι η προπαγάνδα αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό του δημόσιου λόγου επί «επίδικων» θεμάτων, όπως αυτός εκφράζεται από παράγοντες της δημόσιας ζωής και μεταδίδεται από τα μέσα ενημέρωσης.

Παράλληλα, προκύπτουν μια σειρά από στοιχεία αναφορικά με το «είδος» της προπαγάνδας που χρησιμοποιήθηκε από διαφορετικούς ομιλητές, όπως το αν προσπαθούσε να «απευθυνθεί» στο συναίσθημα ή τη λογική των πολιτών, το αν διαφοροποιούνταν ανάλογα με τον κομματικό σχηματισμό ή την ιδιότητα του ομιλητή ή αν εν τέλει το «μνημόνιο» παρουσιάστηκε στο κοινό από τα ΜΜΕ με τρόπο που να ανταποκρίνεται στο πραγματικό του περιεχόμενο ή όχι.

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια απόπειρα προσέγγισης των τάσεων που διαμορφώνονται στην εκφορά του σύγχρονου δημόσιου λόγου από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, μια εκφορά που εν τέλει φανερώνει σε μεγάλο βαθμό έλλειψη ορθολογισμού και κριτικής προσέγγισης των σύγχρονων προβλημάτων και έχει συμβάλει αποφασιστικά στη δημιουργία κλίματος πόλωσης και φανατισμού που διέπει το δημόσιο διάλογο και την κοινωνία.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ (BKS.0155236)
propaganda kai dimosios logos photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 20.01 € μόνο 18.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ISBN: 978-960-9732-09-3
Συγγραφέας: ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ DA VINCI
Σελίδες: 272
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014

Το εν λόγω βιβλίο αποτελεί μια απόπειρα επιστημονικής καταγραφής και ανάλυσης του δημόσιου δια-λόγου γύρω από το πρώτο «μνημόνιο», όπως αυτός εκφράστηκε μέσω δηλώσεων πολιτικών εκπροσώπων κοινοβουλευτικών κομμάτων και δημοσιογράφων.

Θεωρητική αφετηρία του βιβλίου αποτελεί η έννοια της προπαγάνδας, η οποία παρουσιάζεται μέσα από ένα ιστορικό και κοινωνικό πρίσμα, για να εφαρμοστεί ερευνητικά στην ανάλυση του πολιτικού και δημοσιογραφικού λόγου όπως αυτός εκφράστηκε μέσα από κυρίαρχα τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης το διάστημα Φεβρουαρίου- Ιουνίου 2010, σε μια εξαιρετικά κρίσιμη πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά περίοδο της σύγχρονης ιστορίας.

Από τη διεξαχθείσα έρευνα προκύπτει ότι η προπαγάνδα αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό του δημόσιου λόγου επί «επίδικων» θεμάτων, όπως αυτός εκφράζεται από παράγοντες της δημόσιας ζωής και μεταδίδεται από τα μέσα ενημέρωσης.

Παράλληλα, προκύπτουν μια σειρά από στοιχεία αναφορικά με το «είδος» της προπαγάνδας που χρησιμοποιήθηκε από διαφορετικούς ομιλητές, όπως το αν προσπαθούσε να «απευθυνθεί» στο συναίσθημα ή τη λογική των πολιτών, το αν διαφοροποιούνταν ανάλογα με τον κομματικό σχηματισμό ή την ιδιότητα του ομιλητή ή αν εν τέλει το «μνημόνιο» παρουσιάστηκε στο κοινό από τα ΜΜΕ με τρόπο που να ανταποκρίνεται στο πραγματικό του περιεχόμενο ή όχι.

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια απόπειρα προσέγγισης των τάσεων που διαμορφώνονται στην εκφορά του σύγχρονου δημόσιου λόγου από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, μια εκφορά που εν τέλει φανερώνει σε μεγάλο βαθμό έλλειψη ορθολογισμού και κριτικής προσέγγισης των σύγχρονων προβλημάτων και έχει συμβάλει αποφασιστικά στη δημιουργία κλίματος πόλωσης και φανατισμού που διέπει το δημόσιο διάλογο και την κοινωνία.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ BKS.0155236 BKS.0155236 ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 978-960-9732-09-3 Συγγραφέας: ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ DA VINCI Σελίδες: 272 Ημερομηνία Έκδοσης: 2014 Το εν λόγω βιβλίο αποτελεί μια απόπειρα επιστημονικής καταγραφής και ανάλυσης του δημόσιου δια-λόγου γύρω από το πρώτο «μνημόνιο», όπως αυτός εκφράστηκε μέσω δηλώσεων πολιτικών εκπροσώπων κοινοβουλευτικών κομμάτων και δημοσιογράφων. Θεωρητική αφετηρία του βιβλίου αποτελεί η έννοια της προπαγάνδας, η οποία παρουσιάζεται μέσα από ένα ιστορικό και κοινωνικό πρίσμα, για να εφαρμοστεί ερευνητικά στην ανάλυση του πολιτικού και δημοσιογραφικού λόγου όπως αυτός εκφράστηκε μέσα από κυρίαρχα τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης το διάστημα Φεβρουαρίου- Ιουνίου 2010, σε μια εξαιρετικά κρίσιμη πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά περίοδο της σύγχρονης ιστορίας. Από τη διεξαχθείσα έρευνα προκύπτει ότι η προπαγάνδα αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό του δημόσιου λόγου επί «επίδικων» θεμάτων, όπως αυτός εκφράζεται από παράγοντες της δημόσιας ζωής και μεταδίδεται από τα μέσα ενημέρωσης. Παράλληλα, προκύπτουν μια σειρά από στοιχεία αναφορικά με το «είδος» της προπαγάνδας που χρησιμοποιήθηκε από διαφορετικούς ομιλητές, όπως το αν προσπαθούσε να «απευθυνθεί» στο συναίσθημα ή τη λογική των πολιτών, το αν διαφοροποιούνταν ανάλογα με τον κομματικό σχηματισμό ή την ιδιότητα του ομιλητή ή αν εν τέλει το «μνημόνιο» παρουσιάστηκε στο κοινό από τα ΜΜΕ με τρόπο που να ανταποκρίνεται στο πραγματικό του περιεχόμενο ή όχι. Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια απόπειρα προσέγγισης των τάσεων που διαμορφώνονται στην εκφορά του σύγχρονου δημόσιου λόγου από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, μια εκφορά που εν τέλει φανερώνει σε μεγάλο βαθμό έλλειψη ορθολογισμού και κριτικής προσέγγισης των σύγχρονων προβλημάτων και έχει συμβάλει αποφασιστικά στη δημιουργία κλίματος πόλωσης και φανατισμού που διέπει το δημόσιο διάλογο και την κοινωνία.
16.21
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή