Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
 
 
 
   
 
programmatismos didaskalias sti theoria kai stin praxi photo

programmatismos didaskalias sti theoria kai stin praxi photo


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

BKS.0071051          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από30.00 €
μόνο27.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5059-25-5
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σειρά: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Σελίδες: 472
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται ένα παλιό και συγχρόνως επίκαιρο και διαχρονικό θέμα, την προετοιμασία των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία τους σε καθημερινό αλλά και μακροπρόθεσμο επίπεδο, το οποίο συζητείται ήδη από τη θεσμοθέτηση του σχολείου στην εκπαίδευση.

Το βιβλίο απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για τα σχολικά δρώμενα, δηλαδή σε στελέχη εκπαίδευσης και κυρίως σε υποψήφιους και υπηρετούντες εκπαιδευτικούς. Πέρα από τη θεωρία, στο μεγαλύτερο μέρος του βιβλίου επιχειρήθηκε να δοθεί έμφαση στο πρακτικό κομμάτι της διδασκαλίας, ώστε να λειτουργήσει, μεταξύ των άλλων, και ως χρηστικό βοήθημα στα χέρια του αναγνώστη.

Ειδικότερα, αναλύονται η αναγκαιότητα του προγραμματισμού/σχεδιασμού της διδασκαλίας σε μικρο- και μακροεπίπεδο και οι βασικές προϋποθέσεις του προγραμματισμού διδασκαλίας. Ακόμη, αναφέρονται και αναπτύσσονται ερωτήματα που οφείλει να θέτει ο εκπαιδευτικός στον εαυτό του, όταν προετοιμάζεται για τη διδασκαλία, εκτίθενται διάφοροι τύποι εκπαιδευτικών με βάση την τρόπο προετοιμασίας τους, αναλύονται τα βασικά σημεία ενός προγραμματισμού διδασκαλίας και παρατίθενται συγκεκριμένες πορείες διδασκαλίας με παραδοσιακές και σύγχρονες μορφές διδασκαλίας και μάθησης.

Ακόμη, παρουσιάζονται υπό τη μορφή σκίτσων και σχεδιαγραμμάτων διάφορες μορφές διδασκαλίας και τεχνικές μάθησης, που χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία, και συζητείται η συμβολή τους στην επιτυχία της διδασκαλίας. Επίσης, παρατίθενται σχέδια διδασκαλίας και διδακτικά σενάρια που κατασκευάστηκαν από εκπαιδευτικούς της πράξης των δύο σχολικών βαθμίδων, τα οποία μπορεί να φανούν χρήσιμα και να αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω συζήτηση ανάμεσα στους ενδιαφερομένους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ (BKS.0071051)
programmatismos didaskalias sti theoria kai stin praxi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
30.00 € -10% = 27.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-618-5059-25-5
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σειρά: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Σελίδες: 472
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται ένα παλιό και συγχρόνως επίκαιρο και διαχρονικό θέμα, την προετοιμασία των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία τους σε καθημερινό αλλά και μακροπρόθεσμο επίπεδο, το οποίο συζητείται ήδη από τη θεσμοθέτηση του σχολείου στην εκπαίδευση.

Το βιβλίο απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για τα σχολικά δρώμενα, δηλαδή σε στελέχη εκπαίδευσης και κυρίως σε υποψήφιους και υπηρετούντες εκπαιδευτικούς. Πέρα από τη θεωρία, στο μεγαλύτερο μέρος του βιβλίου επιχειρήθηκε να δοθεί έμφαση στο πρακτικό κομμάτι της διδασκαλίας, ώστε να λειτουργήσει, μεταξύ των άλλων, και ως χρηστικό βοήθημα στα χέρια του αναγνώστη.

Ειδικότερα, αναλύονται η αναγκαιότητα του προγραμματισμού/σχεδιασμού της διδασκαλίας σε μικρο- και μακροεπίπεδο και οι βασικές προϋποθέσεις του προγραμματισμού διδασκαλίας. Ακόμη, αναφέρονται και αναπτύσσονται ερωτήματα που οφείλει να θέτει ο εκπαιδευτικός στον εαυτό του, όταν προετοιμάζεται για τη διδασκαλία, εκτίθενται διάφοροι τύποι εκπαιδευτικών με βάση την τρόπο προετοιμασίας τους, αναλύονται τα βασικά σημεία ενός προγραμματισμού διδασκαλίας και παρατίθενται συγκεκριμένες πορείες διδασκαλίας με παραδοσιακές και σύγχρονες μορφές διδασκαλίας και μάθησης.

Ακόμη, παρουσιάζονται υπό τη μορφή σκίτσων και σχεδιαγραμμάτων διάφορες μορφές διδασκαλίας και τεχνικές μάθησης, που χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία, και συζητείται η συμβολή τους στην επιτυχία της διδασκαλίας. Επίσης, παρατίθενται σχέδια διδασκαλίας και διδακτικά σενάρια που κατασκευάστηκαν από εκπαιδευτικούς της πράξης των δύο σχολικών βαθμίδων, τα οποία μπορεί να φανούν χρήσιμα και να αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω συζήτηση ανάμεσα στους ενδιαφερομένους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ BKS.0071051 ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
24.3 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials