To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 
 
 
   
 
praktikos odigos gia ton sxediasmo tis didaskalias photo

praktikos odigos gia ton sxediasmo tis didaskalias photo


ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

BKS.0174309      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΟΥΟΚΕΡ ΛΕΙΛΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.11.66 €
μόνο10.49 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-16-3359-6
Συγγραφέας: ΓΟΥΟΚΕΡ ΛΕΙΛΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Μετάφραση: ΤΖΑΒΑΡΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Σελίδες: 164
Διαστάσεις: 18Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2010

Το βιβλίο αυτό έχει στόχο να βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους και τους νεο-προσληφθέντες δασκάλους να καταπιαστούν με τον καθημερινό σχεδιασμό του μαθήματος. Βασίζεται στην πεποίθηση ότι ένας καλός δάσκαλος πάντα σχεδιάζει το μάθημά του και δεν επαναπαύεται στο υλικό παρελθόντων μαθημάτων.
Κάθε μάθημα πρέπει να έχει φρέσκια πνοή και να απευθύνεται στις προσωπικές ανάγκες των 30 νεαρών ατόμων για τα οποία είναι υπεύθυνος ο δάσκαλος. Για να γίνει αυτό, πρέπει ο δάσκαλος να μάθει τις αρχές του σωστού σχεδιασμού διδασκαλίας και να τις χρησιμοποιεί ως βάση για όλα τα μαθήματα. Σύντομα, η προσέγγιση αυτή θα γίνει ρουτίνα.
Σταδιακά ο δάσκαλος θα διαμορφώσει το δικό του ρεπερτόριο εποπτικών μέσων και πλάνων μαθημάτων και θα επιλέγει ποια από αυτά θα χρησιμοποιεί κάθε φορά. Η διδασκαλία είναι τέχνη - μαθαίνεται και τελειοποιείται με τον καιρό.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (BKS.0174309)
praktikos odigos gia ton sxediasmo tis didaskalias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 11.66 € μόνο 10.49
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΟΥΟΚΕΡ ΛΕΙΛΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-16-3359-6
Συγγραφέας: ΓΟΥΟΚΕΡ ΛΕΙΛΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Μετάφραση: ΤΖΑΒΑΡΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Σελίδες: 164
Διαστάσεις: 18Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2010

Το βιβλίο αυτό έχει στόχο να βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους και τους νεο-προσληφθέντες δασκάλους να καταπιαστούν με τον καθημερινό σχεδιασμό του μαθήματος. Βασίζεται στην πεποίθηση ότι ένας καλός δάσκαλος πάντα σχεδιάζει το μάθημά του και δεν επαναπαύεται στο υλικό παρελθόντων μαθημάτων.
Κάθε μάθημα πρέπει να έχει φρέσκια πνοή και να απευθύνεται στις προσωπικές ανάγκες των 30 νεαρών ατόμων για τα οποία είναι υπεύθυνος ο δάσκαλος. Για να γίνει αυτό, πρέπει ο δάσκαλος να μάθει τις αρχές του σωστού σχεδιασμού διδασκαλίας και να τις χρησιμοποιεί ως βάση για όλα τα μαθήματα. Σύντομα, η προσέγγιση αυτή θα γίνει ρουτίνα.
Σταδιακά ο δάσκαλος θα διαμορφώσει το δικό του ρεπερτόριο εποπτικών μέσων και πλάνων μαθημάτων και θα επιλέγει ποια από αυτά θα χρησιμοποιεί κάθε φορά. Η διδασκαλία είναι τέχνη - μαθαίνεται και τελειοποιείται με τον καιρό.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ BKS.0174309 BKS.0174309 ΓΟΥΟΚΕΡ ΛΕΙΛΑ ΓΟΥΟΚΕΡ ΛΕΙΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΓΟΥΟΚΕΡ ΛΕΙΛΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-16-3359-6 Συγγραφέας: ΓΟΥΟΚΕΡ ΛΕΙΛΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ Μετάφραση: ΤΖΑΒΑΡΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Σελίδες: 164 Διαστάσεις: 18Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2010 Το βιβλίο αυτό έχει στόχο να βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους και τους νεο-προσληφθέντες δασκάλους να καταπιαστούν με τον καθημερινό σχεδιασμό του μαθήματος. Βασίζεται στην πεποίθηση ότι ένας καλός δάσκαλος πάντα σχεδιάζει το μάθημά του και δεν επαναπαύεται στο υλικό παρελθόντων μαθημάτων. Κάθε μάθημα πρέπει να έχει φρέσκια πνοή και να απευθύνεται στις προσωπικές ανάγκες των 30 νεαρών ατόμων για τα οποία είναι υπεύθυνος ο δάσκαλος. Για να γίνει αυτό, πρέπει ο δάσκαλος να μάθει τις αρχές του σωστού σχεδιασμού διδασκαλίας και να τις χρησιμοποιεί ως βάση για όλα τα μαθήματα. Σύντομα, η προσέγγιση αυτή θα γίνει ρουτίνα. Σταδιακά ο δάσκαλος θα διαμορφώσει το δικό του ρεπερτόριο εποπτικών μέσων και πλάνων μαθημάτων και θα επιλέγει ποια από αυτά θα χρησιμοποιεί κάθε φορά. Η διδασκαλία είναι τέχνη - μαθαίνεται και τελειοποιείται με τον καιρό.
9.44
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή