Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
 
 
 
   
 
pos sxediazoyme kai didaskoyme logotexnia sto gymnasio kai sto lykeio photo

pos sxediazoyme kai didaskoyme logotexnia sto gymnasio kai sto lykeio photo


ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

BKS.0775005          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΠΙΣΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Κ. στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από10.04 €
μόνο9.04 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-8295-18-1
Συγγραφέας: ΜΠΙΣΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Κ.
Εκδοτικός οίκος: ΨΗΦΙΔΑ
Σελίδες: 144
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ

Ο όρος "Διδακτική", ενώ στην αρχή του καθορισμού του θέματος αναφερόταν κυρίως στο σχεδιασμό της διδασκαλίας ή των διδασκαλιών για την επίτευξη των διδακτικών και μαθησιακών στόχων, κατά τη διάρκεια της έρευνας έλαβε τη μορφή σχέσης και επικοινωνίας που αναπτύχθηκε ανάμεσα στην ομάδα-τάξη και τον εκπαιδευτικό.

Στο πρώτο κεφάλαιο θεώρησα απαραίτητο πέρα από τη διατύπωση της υπόθεσης εργασίας να δώσω και τους προβληματισμούς που υπάρχουν στο πεδίο της θεωρίας της λογοτεχνίας και της χρήσης της στη διδακτική πράξη. Παράλληλα προσπάθησα να παρουσιάσω τις βασικές αρχές του Προγράμματος Σπουδών για τη λογοτεχνία και τις δυσκολίες που πιθανόν ανακύπτουν στη διαδικασία εφαρμογής τους στη διδακτική πράξη. Ακόμα αναφέρω κάποια βασικά στοιχεία για τη μεθοδολογία της action research (έρευνα δράσης) με την οποία πραγματοποιήθηκε η έρευνα.

Στο δεύτερο κεφάλαιο που αποτελεί το καθεαυτό ερευνητικό μέρος, δίνονται οι σημαντικότεροι άξονες των διδασκαλιών που παρακολούθησε και μαγνητοφώνησε η εκπαιδευτικός-ερευνήτρια, κρατώντας παράλληλα αναλυτικά πρωτόκολλα τόσο για τις διδασκαλίες, όσο και για τις συζητήσεις που γίνονταν στην ομάδα των εκπαιδευτικών. Υπήρχε βέβαια η δυσκολία να μεταφερθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα της διδασκαλίας που είναι έτσι κι αλλιώς, μια διαδικασία ρευστή και συχνά έχει μια απρόβλεπτη δυναμική.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ (BKS.0775005)
pos sxediazoyme kai didaskoyme logotexnia sto gymnasio kai sto lykeio photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
10.04 € -10% = 9.04
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-8295-18-1
Συγγραφέας: ΜΠΙΣΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Κ.
Εκδοτικός οίκος: ΨΗΦΙΔΑ
Σελίδες: 144
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ

Ο όρος "Διδακτική", ενώ στην αρχή του καθορισμού του θέματος αναφερόταν κυρίως στο σχεδιασμό της διδασκαλίας ή των διδασκαλιών για την επίτευξη των διδακτικών και μαθησιακών στόχων, κατά τη διάρκεια της έρευνας έλαβε τη μορφή σχέσης και επικοινωνίας που αναπτύχθηκε ανάμεσα στην ομάδα-τάξη και τον εκπαιδευτικό.

Στο πρώτο κεφάλαιο θεώρησα απαραίτητο πέρα από τη διατύπωση της υπόθεσης εργασίας να δώσω και τους προβληματισμούς που υπάρχουν στο πεδίο της θεωρίας της λογοτεχνίας και της χρήσης της στη διδακτική πράξη. Παράλληλα προσπάθησα να παρουσιάσω τις βασικές αρχές του Προγράμματος Σπουδών για τη λογοτεχνία και τις δυσκολίες που πιθανόν ανακύπτουν στη διαδικασία εφαρμογής τους στη διδακτική πράξη. Ακόμα αναφέρω κάποια βασικά στοιχεία για τη μεθοδολογία της action research (έρευνα δράσης) με την οποία πραγματοποιήθηκε η έρευνα.

Στο δεύτερο κεφάλαιο που αποτελεί το καθεαυτό ερευνητικό μέρος, δίνονται οι σημαντικότεροι άξονες των διδασκαλιών που παρακολούθησε και μαγνητοφώνησε η εκπαιδευτικός-ερευνήτρια, κρατώντας παράλληλα αναλυτικά πρωτόκολλα τόσο για τις διδασκαλίες, όσο και για τις συζητήσεις που γίνονταν στην ομάδα των εκπαιδευτικών. Υπήρχε βέβαια η δυσκολία να μεταφερθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα της διδασκαλίας που είναι έτσι κι αλλιώς, μια διαδικασία ρευστή και συχνά έχει μια απρόβλεπτη δυναμική.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ BKS.0775005 ΜΠΙΣΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Κ. ΜΠΙΣΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Κ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
8.14 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials