Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
 
 
 
   
 
polypolitismiki taytotita kai logotexnia photo
polypolitismiki taytotita kai logotexnia photo


ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

BKS.0071085          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΡΑΒΑΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από13.00 €
μόνο11.70 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5059-46-0
Συγγραφέας: ΑΡΑΒΑΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σελίδες: 144
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Α'ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 2003 ΚΑΙ 2011

Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η συγκριτική εξέταση του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών-Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών (Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ.) 2003 και του Πιλοτικού Προγράμματος Σπουδών (Π.Π.Σ.) 2011, Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με κεντρικό άξονα τη Διαπολιτισμικότητα. Πιο συγκεκριμένα εξετάζεται το πώς προσεγγίζεται και αναπτύσσεται στα Προγράμματα η Πολυπολιτισμική Ταυτότητα μέσα από το διδακτικό αντικείμενο της Λογοτεχνίας.

Στο Πρώτο Μέρος αναλύεται η σχέση των Αναλυτικών Προγραμμάτων με τις αρχές και τους στόχους της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και παρουσιάζονται οι Μέθοδοι Ενσωμάτωσης πολιτισμικού περιεχομένου και οι Στρατηγικές Διαπολιτισμικής Διδασκαλίας μέσω των Αναλυτικών Προγραμμάτων. Στη συνέχεια επιχειρείται η συγκριτική εξέταση της παρουσίας της Διαπολιτισμικότητας στα Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ. και Π.Π.Σ. της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα από τα γνωστικά αντικείμενα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, των Θρησκευτικών και της Ιστορίας. Τέλος, αναλύεται η ειδικότερη σχέση του μαθήματος της Λογοτεχνίας με τη Διαπολιτισμικότητα και παρουσιάζονται οι (Δια)πολιτισμικές Προσεγγίσεις των λογοτεχνικών κειμένων.

Στο Δεύτερο Μέρος γίνεται η συγκριτική εξέταση των δύο Προγραμμάτων Σπουδών μέσω της Εσωτερικής Διαμορφωτικής Ποιοτικής Μικροαξιολόγησης, παρουσιάζονται οι Καινοτομίες του Π.Π.Σ. και διατυπώνονται οι Προβληματισμοί μαζί με τις αντίστοιχες Προτάσεις βελτίωσης.

Στόχος της μελέτης είναι να εξεταστεί κατά πόσον το ισχύον Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ. και το Π.Π.Σ. συνάδουν σε επίπεδο φιλοσοφίας, μεθοδολογίας και σκοποθεσίας με τις αρχές της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής και με τις νέες κοινωνικοπολιτικές και εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και να αποτελέσει ένα χρηστικό εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς στον τρόπο προσέγγισης της Λογοτεχνίας μέσα στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές τάξεις.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (BKS.0071085)
polypolitismiki taytotita kai logotexnia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
13.00 € -10% = 11.70
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-618-5059-46-0
Συγγραφέας: ΑΡΑΒΑΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σελίδες: 144
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Α'ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 2003 ΚΑΙ 2011

Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η συγκριτική εξέταση του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών-Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών (Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ.) 2003 και του Πιλοτικού Προγράμματος Σπουδών (Π.Π.Σ.) 2011, Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με κεντρικό άξονα τη Διαπολιτισμικότητα. Πιο συγκεκριμένα εξετάζεται το πώς προσεγγίζεται και αναπτύσσεται στα Προγράμματα η Πολυπολιτισμική Ταυτότητα μέσα από το διδακτικό αντικείμενο της Λογοτεχνίας.

Στο Πρώτο Μέρος αναλύεται η σχέση των Αναλυτικών Προγραμμάτων με τις αρχές και τους στόχους της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και παρουσιάζονται οι Μέθοδοι Ενσωμάτωσης πολιτισμικού περιεχομένου και οι Στρατηγικές Διαπολιτισμικής Διδασκαλίας μέσω των Αναλυτικών Προγραμμάτων. Στη συνέχεια επιχειρείται η συγκριτική εξέταση της παρουσίας της Διαπολιτισμικότητας στα Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ. και Π.Π.Σ. της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα από τα γνωστικά αντικείμενα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, των Θρησκευτικών και της Ιστορίας. Τέλος, αναλύεται η ειδικότερη σχέση του μαθήματος της Λογοτεχνίας με τη Διαπολιτισμικότητα και παρουσιάζονται οι (Δια)πολιτισμικές Προσεγγίσεις των λογοτεχνικών κειμένων.

Στο Δεύτερο Μέρος γίνεται η συγκριτική εξέταση των δύο Προγραμμάτων Σπουδών μέσω της Εσωτερικής Διαμορφωτικής Ποιοτικής Μικροαξιολόγησης, παρουσιάζονται οι Καινοτομίες του Π.Π.Σ. και διατυπώνονται οι Προβληματισμοί μαζί με τις αντίστοιχες Προτάσεις βελτίωσης.

Στόχος της μελέτης είναι να εξεταστεί κατά πόσον το ισχύον Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ. και το Π.Π.Σ. συνάδουν σε επίπεδο φιλοσοφίας, μεθοδολογίας και σκοποθεσίας με τις αρχές της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής και με τις νέες κοινωνικοπολιτικές και εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και να αποτελέσει ένα χρηστικό εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς στον τρόπο προσέγγισης της Λογοτεχνίας μέσα στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές τάξεις.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ BKS.0071085 ΑΡΑΒΑΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΑΒΑΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
10.53 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials