To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
politiko marketingk photo

politiko marketingk photo


ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0042938      
ΚατηγορίαΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΛΙΣ ΜΑΡΣΜΕΝΤ ΤΖΕΝΙΦΕΡ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.37.00 €
μόνο33.30 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-12-2144-1
Συγγραφέας: ΛΙΣ ΜΑΡΣΜΕΝΤ ΤΖΕΝΙΦΕΡ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 550
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2013

ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Το «Πολιτικό Μάρκετινγκ»: Αρχές και εφαρμογές είναι το πρώτο ολοκληρωμένο διδακτικό σύγγραμμα που εστιάζεται στο επιστημονικό πεδίο του πολιτικού μάρκετινγκ και εισάγει τον αναγνώστη στον τρόπο με τον οποίο οι υποψήφιοι, τα κόμματα, οι εκλεγμένοι αξιωματούχοι και οι κυβερνήσεις σε διάφορα μέρη του κόσμου αξιοποιούν την έννοια και τα εργαλεία του μάρκετινγκ.

Βασισμένο στην πιο πρόσφατη θεωρητική γνώση και παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη συλλογή επιστημονικών ερευνών στο πολιτικό μάρκετινγκ που είναι μέχρι σήμερα διεθνώς διαθέσιμη, το συγκεκριμένο σύγγραμμα:

  • Εξετάζει ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που αφορούν στο πολιτικό μάρκετινγκ, όπως στην εμφάνιση του πολιτικού καταναλωτή, την πληροφόρηση από την αγορά και την τμηματοποίηση, την έρευνα για τον αντίπαλο, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ κ.ά.
  • Αναλύει τα αποτελέσματα του πολιτικού μάρκετινγκ στην ποιότητα του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι πλεονέκτημα να είμαστε «πολίτες-καταναλωτές»;
  • Περιλαμβάνει περισσότερες από 40 μελέτες περιπτώσεων (case studies).
  • Παρουσιάζει τις υπάρχουσες θεωρίες στο πολιτικό μάρκετινγκ.

    Το παρόν σύγγραμμα είναι γραμμένο με τρόπο απλό και κατανοητό από μια εξέχουσα επιστήμονα του χώρου και προσφέρει ολοκληρωμένη γνώση όχι μόνο στους φοιτητές της πολιτικής επιστήμης αλλά και στους ίδιους τους πολιτικούς, τους συμβούλους τους και όσους απλώς ενδιαφέρονται για τον τρόπο που η πολιτική ασκείται στη σύγχρονη εποχή. Η ελληνική έκδοση περιλαμβάνει επίσης ένα εισαγωγικό σημείωμα γραμμένο από τον επιμελητή της, Ιορδάνη Κοτζαϊβάζογλου που αφορά στο πολιτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Last viewed
    ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0042938)
    politiko marketingk photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 37.00 € μόνο 33.30
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    ΛΙΣ ΜΑΡΣΜΕΝΤ ΤΖΕΝΙΦΕΡ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ISBN: 978-960-12-2144-1
    Συγγραφέας: ΛΙΣ ΜΑΡΣΜΕΝΤ ΤΖΕΝΙΦΕΡ
    Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
    Σελίδες: 550
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2013

    ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

    Το «Πολιτικό Μάρκετινγκ»: Αρχές και εφαρμογές είναι το πρώτο ολοκληρωμένο διδακτικό σύγγραμμα που εστιάζεται στο επιστημονικό πεδίο του πολιτικού μάρκετινγκ και εισάγει τον αναγνώστη στον τρόπο με τον οποίο οι υποψήφιοι, τα κόμματα, οι εκλεγμένοι αξιωματούχοι και οι κυβερνήσεις σε διάφορα μέρη του κόσμου αξιοποιούν την έννοια και τα εργαλεία του μάρκετινγκ.

    Βασισμένο στην πιο πρόσφατη θεωρητική γνώση και παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη συλλογή επιστημονικών ερευνών στο πολιτικό μάρκετινγκ που είναι μέχρι σήμερα διεθνώς διαθέσιμη, το συγκεκριμένο σύγγραμμα:
    • Εξετάζει ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που αφορούν στο πολιτικό μάρκετινγκ, όπως στην εμφάνιση του πολιτικού καταναλωτή, την πληροφόρηση από την αγορά και την τμηματοποίηση, την έρευνα για τον αντίπαλο, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ κ.ά.
    • Αναλύει τα αποτελέσματα του πολιτικού μάρκετινγκ στην ποιότητα του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι πλεονέκτημα να είμαστε «πολίτες-καταναλωτές»;
    • Περιλαμβάνει περισσότερες από 40 μελέτες περιπτώσεων (case studies).
    • Παρουσιάζει τις υπάρχουσες θεωρίες στο πολιτικό μάρκετινγκ.

    Το παρόν σύγγραμμα είναι γραμμένο με τρόπο απλό και κατανοητό από μια εξέχουσα επιστήμονα του χώρου και προσφέρει ολοκληρωμένη γνώση όχι μόνο στους φοιτητές της πολιτικής επιστήμης αλλά και στους ίδιους τους πολιτικούς, τους συμβούλους τους και όσους απλώς ενδιαφέρονται για τον τρόπο που η πολιτική ασκείται στη σύγχρονη εποχή. Η ελληνική έκδοση περιλαμβάνει επίσης ένα εισαγωγικό σημείωμα γραμμένο από τον επιμελητή της, Ιορδάνη Κοτζαϊβάζογλου που αφορά στο πολιτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0042938 BKS.0042938 ΛΙΣ ΜΑΡΣΜΕΝΤ ΤΖΕΝΙΦΕΡ ΛΙΣ ΜΑΡΣΜΕΝΤ ΤΖΕΝΙΦΕΡ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ •ΛΙΣ ΜΑΡΣΜΕΝΤ ΤΖΕΝΙΦΕΡ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ ISBN: 978-960-12-2144-1 Συγγραφέας: ΛΙΣ ΜΑΡΣΜΕΝΤ ΤΖΕΝΙΦΕΡ Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS Σελίδες: 550 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2013 ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Το «Πολιτικό Μάρκετινγκ»: Αρχές και εφαρμογές είναι το πρώτο ολοκληρωμένο διδακτικό σύγγραμμα που εστιάζεται στο επιστημονικό πεδίο του πολιτικού μάρκετινγκ και εισάγει τον αναγνώστη στον τρόπο με τον οποίο οι υποψήφιοι, τα κόμματα, οι εκλεγμένοι αξιωματούχοι και οι κυβερνήσεις σε διάφορα μέρη του κόσμου αξιοποιούν την έννοια και τα εργαλεία του μάρκετινγκ. Βασισμένο στην πιο πρόσφατη θεωρητική γνώση και παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη συλλογή επιστημονικών ερευνών στο πολιτικό μάρκετινγκ που είναι μέχρι σήμερα διεθνώς διαθέσιμη, το συγκεκριμένο σύγγραμμα: • Εξετάζει ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που αφορούν στο πολιτικό μάρκετινγκ, όπως στην εμφάνιση του πολιτικού καταναλωτή, την πληροφόρηση από την αγορά και την τμηματοποίηση, την έρευνα για τον αντίπαλο, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ κ.ά. • Αναλύει τα αποτελέσματα του πολιτικού μάρκετινγκ στην ποιότητα του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι πλεονέκτημα να είμαστε «πολίτες-καταναλωτές»; • Περιλαμβάνει περισσότερες από 40 μελέτες περιπτώσεων (case studies). • Παρουσιάζει τις υπάρχουσες θεωρίες στο πολιτικό μάρκετινγκ. Το παρόν σύγγραμμα είναι γραμμένο με τρόπο απλό και κατανοητό από μια εξέχουσα επιστήμονα του χώρου και προσφέρει ολοκληρωμένη γνώση όχι μόνο στους φοιτητές της πολιτικής επιστήμης αλλά και στους ίδιους τους πολιτικούς, τους συμβούλους τους και όσους απλώς ενδιαφέρονται για τον τρόπο που η πολιτική ασκείται στη σύγχρονη εποχή. Η ελληνική έκδοση περιλαμβάνει επίσης ένα εισαγωγικό σημείωμα γραμμένο από τον επιμελητή της, Ιορδάνη Κοτζαϊβάζογλου που αφορά στο πολιτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα.
    29.97
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή