Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΟΜΠΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
 
 
 
   
 
politiko marketingk lompi kai diplomatia photo
politiko marketingk lompi kai diplomatia photo


ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΟΜΠΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ

BKS.0363107          
ΚατηγορίαΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ. στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από11.18 €
μόνο10.06 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-08-0160-6
Συγγραφέας: ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ.
Εκδοτικός οίκος: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Σελίδες: 141
Διαστάσεις: 14,5x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ

Το βιβλίο χωρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες. Στον πρώτο εξετάζεται η δημιουργία της εικόνας, στο δεύτερο οι σχέσεις με τον κόσμο των μέσων ενημέρωσης και στο τρίτο η αλληλουχία και η συμπληρωματικότητα του κέντρου με την περιφέρεια. Ο όρος «πολιτικό μάρκετινγκ» χρησιμοποιείται από τον συγγραφέα για να καταδείξει ότι μέθοδοι μάρκετινγκ, ιδιαίτερα εκείνες της προώθησης και των πωλήσεων, μπορούν να εφαρμοσθούν και στην πολιτική.

Η μελέτη περνάει το μήνυμα, ότι η πολιτική δεν περιορίζεται στην χάραξη στρατηγικής αλλά και στην υλοποίησή της. Χωρίς την εξασφάλιση και την αξιοποίηση μηχανισμών κατάλληλης προετοιμασίας και ευρηματικής υλοποίησής της η στρατηγική παραμένει κέλυφος χωρίς σάρκα και οστά.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΟΜΠΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ (BKS.0363107)
politiko marketingk lompi kai diplomatia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
11.18 € -10% = 10.06
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-08-0160-6
Συγγραφέας: ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ.
Εκδοτικός οίκος: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Σελίδες: 141
Διαστάσεις: 14, 5x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ

Το βιβλίο χωρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες. Στον πρώτο εξετάζεται η δημιουργία της εικόνας, στο δεύτερο οι σχέσεις με τον κόσμο των μέσων ενημέρωσης και στο τρίτο η αλληλουχία και η συμπληρωματικότητα του κέντρου με την περιφέρεια. Ο όρος «πολιτικό μάρκετινγκ» χρησιμοποιείται από τον συγγραφέα για να καταδείξει ότι μέθοδοι μάρκετινγκ, ιδιαίτερα εκείνες της προώθησης και των πωλήσεων, μπορούν να εφαρμοσθούν και στην πολιτική.

Η μελέτη περνάει το μήνυμα, ότι η πολιτική δεν περιορίζεται στην χάραξη στρατηγικής αλλά και στην υλοποίησή της. Χωρίς την εξασφάλιση και την αξιοποίηση μηχανισμών κατάλληλης προετοιμασίας και ευρηματικής υλοποίησής της η στρατηγική παραμένει κέλυφος χωρίς σάρκα και οστά.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΟΜΠΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ BKS.0363107 ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ. ΠΟΛΙΤΙΚΗ
9.05 ΠΟΛΙΤΙΚΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials