ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ - ΠΑΡΑΛΟΓΟ - ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ- Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Πολιτική και Κουλτούρα, μέσα από ένα τεράστιο πλέγμα μεταμορφώσεων, όπως οι χίλιες μεταμορφώσεις του ομηρικού Πρωτέα, αλληλοεπηρεάζονται και επιδρούν εφεξής η μία στην άλλη σε μεγάλο βαθμό. Από τη δεκαετία του 1970 και μετά, αλλάζουν θέσεις και ανταλλάσσουν ρόλους, λειτουργίες και τροπικότητες, διαμορφώνοντας νέα ερευνητικά και ακαδημαϊκά πεδία αναστοχασμού και αναζήτησης.
Αυτός ο "κοινός τόπος", ωστόσο, ανιχνεύεται μέσα στον Ευρωπαϊκό Ρομαντισμό και κληροδοτήθηκε ως πολιτισμικό παράδειγμα στο βασικό στοχαστικό και αισθητικό όχημα της νεωτερικότητας: τον Συμβολισμό. Έκτοτε, σε κάθε μεγάλη αναδίπλωση του Μοντερνισμού, όπως, για παράδειγμα, ο μεταπολεμικός Υπαρξισμός και το Παράλογο, λογοτεχνία, αισθητική, κουλτούρα και πολιτική συγκροτούν συγκοινωνούντα δοχεία, που τροφοδοτούν τη σκέψη και την πρακτική με μία κοσμοθεωρητική προοπτική.
Ειδικά στη μετανεωτερικότητα, η Πολιτική έχει ταυτιστεί με τον Πολιτισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι στον χώρο της μαρξιστικής αισθητικής, της πλέον ανθηρής προβληματικής για τη σχέση Λογοτεχνίας, Κουλτούρας και Πολιτικής, η εν λόγω συγκατοίκηση από τη δεκαετία του 1970 και εφεξής οριοθετήθηκε από τη νέα ακαδημαϊκή πειθαρχία των Πολιτισμικών Σπουδών. Το ζητούμενο δεν είναι στο εξής μόνο η πολιτισμική διάσταση του Πολιτικού, αλλά και η χρήση της Λογοτεχνίας, της Αισθητικής και της Κουλτούρας εν γένει ως μιας ολιστικής μεταγλώσσας των Κοινωνικών Επιστημών.
ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ - ΠΑΡΑΛΟΓΟ - ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ- Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Πολιτική και Κουλτούρα, μέσα από ένα τεράστιο πλέγμα μεταμορφώσεων, όπως οι χίλιες μεταμορφώσεις του ομηρικού Πρωτέα, αλληλοεπηρεάζονται και επιδρούν εφεξής η μία στην άλλη σε μεγάλο βαθμό. Από τη δεκαετία του 1970 και μετά, αλλάζουν θέσεις και ανταλλάσσουν ρόλους, λειτουργίες και τροπικότητες, διαμορφώνοντας νέα ερευνητικά και ακαδημαϊκά πεδία αναστοχασμού και αναζήτησης.
Αυτός ο "κοινός τόπος", ωστόσο, ανιχνεύεται μέσα στον Ευρωπαϊκό Ρομαντισμό και κληροδοτήθηκε ως πολιτισμικό παράδειγμα στο βασικό στοχαστικό και αισθητικό όχημα της νεωτερικότητας: τον Συμβολισμό. Έκτοτε, σε κάθε μεγάλη αναδίπλωση του Μοντερνισμού, όπως, για παράδειγμα, ο μεταπολεμικός Υπαρξισμός και το Παράλογο, λογοτεχνία, αισθητική, κουλτούρα και πολιτική συγκροτούν συγκοινωνούντα δοχεία, που τροφοδοτούν τη σκέψη και την πρακτική με μία κοσμοθεωρητική προοπτική.
Ειδικά στη μετανεωτερικότητα, η Πολιτική έχει ταυτιστεί με τον Πολιτισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι στον χώρο της μαρξιστικής αισθητικής, της πλέον ανθηρής προβληματικής για τη σχέση Λογοτεχνίας, Κουλτούρας και Πολιτικής, η εν λόγω συγκατοίκηση από τη δεκαετία του 1970 και εφεξής οριοθετήθηκε από τη νέα ακαδημαϊκή πειθαρχία των Πολιτισμικών Σπουδών. Το ζητούμενο δεν είναι στο εξής μόνο η πολιτισμική διάσταση του Πολιτικού, αλλά και η χρήση της Λογοτεχνίας, της Αισθητικής και της Κουλτούρας εν γένει ως μιας ολιστικής μεταγλώσσας των Κοινωνικών Επιστημών.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑBKS.1040026BKS.1040026ΜΑΚΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣΜΑΚΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΜΑΚΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-618-5012-34-2 Συγγραφέας: ΜΑΚΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: LIBERAL BOOKS Σελίδες: 580 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2019 ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ - ΠΑΡΑΛΟΓΟ - ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ- Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Πολιτική και Κουλτούρα, μέσα από ένα τεράστιο πλέγμα μεταμορφώσεων, όπως οι χίλιες μεταμορφώσεις του ομηρικού Πρωτέα, αλληλοεπηρεάζονται και επιδρούν εφεξής η μία στην άλλη σε μεγάλο βαθμό. Από τη δεκαετία του 1970 και μετά, αλλάζουν θέσεις και ανταλλάσσουν ρόλους, λειτουργίες και τροπικότητες, διαμορφώνοντας νέα ερευνητικά και ακαδημαϊκά πεδία αναστοχασμού και αναζήτησης. Αυτός ο "κοινός τόπος", ωστόσο, ανιχνεύεται μέσα στον Ευρωπαϊκό Ρομαντισμό και κληροδοτήθηκε ως πολιτισμικό παράδειγμα στο βασικό στοχαστικό και αισθητικό όχημα της νεωτερικότητας: τον Συμβολισμό. Έκτοτε, σε κάθε μεγάλη αναδίπλωση του Μοντερνισμού, όπως, για παράδειγμα, ο μεταπολεμικός Υπαρξισμός και το Παράλογο, λογοτεχνία, αισθητική, κουλτούρα και πολιτική συγκροτούν συγκοινωνούντα δοχεία, που τροφοδοτούν τη σκέψη και την πρακτική με μία κοσμοθεωρητική προοπτική. Ειδικά στη μετανεωτερικότητα, η Πολιτική έχει ταυτιστεί με τον Πολιτισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι στον χώρο της μαρξιστικής αισθητικής, της πλέον ανθηρής προβληματικής για τη σχέση Λογοτεχνίας, Κουλτούρας και Πολιτικής, η εν λόγω συγκατοίκηση από τη δεκαετία του 1970 και εφεξής οριοθετήθηκε από τη νέα ακαδημαϊκή πειθαρχία των Πολιτισμικών Σπουδών. Το ζητούμενο δεν είναι στο εξής μόνο η πολιτισμική διάσταση του Πολιτικού, αλλά και η χρήση της Λογοτεχνίας, της Αισθητικής και της Κουλτούρας εν γένει ως μιας ολιστικής μεταγλώσσας των Κοινωνικών Επιστημών. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση