To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2000-2008
 
 
 
   
 
politikes tis eyropaikis enosis gia tin ekpaideysi kai oi energeies tis elladas 2000 2008 photo

politikes tis eyropaikis enosis gia tin ekpaideysi kai oi energeies tis elladas 2000 2008 photo


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2000-2008

BKS.0542552      
ΚατηγορίαΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΕΘΝΗΣ-ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.13.06 €
μόνο11.75 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-1277-1
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 201
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008

Από την αρχή της δεκαετίας του 2000 η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει ως στόχο να καταστεί ''η ανταγωνιστικότερη και δυναμικότερη οικονομία της γνώσης ανά την υφήλιο, ικανή για βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη με περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας και με μεγαλύτερη κοινωνική συνοχή''. Υπό αυτήν την προοπτική αναγνωρίστηκε ότι η εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των οικονομικών και κοινωνικών πολιτικών για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης παγκοσμίως, την εξασφάλιση της κοινωνικής συνοχής και την πλήρη προσωπική ολοκλήρωση των πολιτών. Η ανάληψη δράσεων στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, όπως η βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των συστημάτων εκπαίδευσης, η διευκόλυνση της πρόσβασης για όλους στα συστήματα εκπαίδευσης και το άνοιγμα των συστημάτων εκπαίδευσης στον κόσμο, προσδιορίζει νέους χώρους για κοινές δράσεις σ ευρωπαϊκό επίπεδο.

Στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής συνεργασίας διαπιστώνεται μια τάση εναρμόνισης της εκπαιδευτικής πραγματικότητας της Ελλάδας σε μια κοινή πορεία με εκείνη των υπολοίπων κρατών -μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βέβαια, η εφαρμογή κοινής πολιτικής για την εκπαίδευση και την κατάρτιση στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι εύκολο εγχείρημα, δεδομένου ότι η εκπαιδευτική πολιτική κάθε κράτους της Ένωσης αποτελεί αρμοδιότητα εθνική και κάθε κράτος δίνει διαφορετική βαρύτητα σε κάθε θέμα ανάλογα με τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Η φιλοσοφία, όμως, της Διά Βίου Μάθησης οδηγεί σε ενέργειες (προγράμματα και δράσεις) που επηρεάζουν τις εθνικές εκπαιδευτικές πολιτικές σε διάφορα επίπεδα εκπαίδευσης (σχολική, ανώτερη και ανώτατη πανεπιστημιακή) αλλά και στους οργανισμούς νεολαίας και τον ενήλικο πληθυσμό. Η προώθηση και υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων από τα κράτη-μέλη συνδέεται και με τη δυνατότητα άντλησης παροχών και κονδυλίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω των οποίων τα κράτη-μέλη υλοποιούν παράλληλα και εθνικούς εκπαιδευτικούς στόχους.

Το κρίσιμο διακύβευμα που καλείται να διαχειριστεί η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και κάθε κράτος-μέλος αφορά τον τρόπο που θα χρησιμοποιηθούν η γνώση (γνωστικές πληροφορίες μονομερώς χρηστικές άμεσα συνδεδεμένες με την προσφορά και τη ζήτηση στην αγορά εργασίας;) και η τεχνολογία για την προαγωγή της ανθρώπινης κοινωνίας με αξιοπρέπεια και σεβασμό στις πανανθρώπινες αξίες και στην πολιτιστική διαφορετικότητα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2000-2008 (BKS.0542552)
politikes tis eyropaikis enosis gia tin ekpaideysi kai oi energeies tis elladas 2000 2008 photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 13.06 € μόνο 11.75
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ISBN: 978-960-01-1277-1
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 201
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008

Από την αρχή της δεκαετίας του 2000 η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει ως στόχο να καταστεί ''η ανταγωνιστικότερη και δυναμικότερη οικονομία της γνώσης ανά την υφήλιο, ικανή για βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη με περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας και με μεγαλύτερη κοινωνική συνοχή''. Υπό αυτήν την προοπτική αναγνωρίστηκε ότι η εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των οικονομικών και κοινωνικών πολιτικών για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης παγκοσμίως, την εξασφάλιση της κοινωνικής συνοχής και την πλήρη προσωπική ολοκλήρωση των πολιτών. Η ανάληψη δράσεων στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, όπως η βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των συστημάτων εκπαίδευσης, η διευκόλυνση της πρόσβασης για όλους στα συστήματα εκπαίδευσης και το άνοιγμα των συστημάτων εκπαίδευσης στον κόσμο, προσδιορίζει νέους χώρους για κοινές δράσεις σ ευρωπαϊκό επίπεδο.

Στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής συνεργασίας διαπιστώνεται μια τάση εναρμόνισης της εκπαιδευτικής πραγματικότητας της Ελλάδας σε μια κοινή πορεία με εκείνη των υπολοίπων κρατών -μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βέβαια, η εφαρμογή κοινής πολιτικής για την εκπαίδευση και την κατάρτιση στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι εύκολο εγχείρημα, δεδομένου ότι η εκπαιδευτική πολιτική κάθε κράτους της Ένωσης αποτελεί αρμοδιότητα εθνική και κάθε κράτος δίνει διαφορετική βαρύτητα σε κάθε θέμα ανάλογα με τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Η φιλοσοφία, όμως, της Διά Βίου Μάθησης οδηγεί σε ενέργειες (προγράμματα και δράσεις) που επηρεάζουν τις εθνικές εκπαιδευτικές πολιτικές σε διάφορα επίπεδα εκπαίδευσης (σχολική, ανώτερη και ανώτατη πανεπιστημιακή) αλλά και στους οργανισμούς νεολαίας και τον ενήλικο πληθυσμό. Η προώθηση και υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων από τα κράτη-μέλη συνδέεται και με τη δυνατότητα άντλησης παροχών και κονδυλίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω των οποίων τα κράτη-μέλη υλοποιούν παράλληλα και εθνικούς εκπαιδευτικούς στόχους.

Το κρίσιμο διακύβευμα που καλείται να διαχειριστεί η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και κάθε κράτος-μέλος αφορά τον τρόπο που θα χρησιμοποιηθούν η γνώση (γνωστικές πληροφορίες μονομερώς χρηστικές άμεσα συνδεδεμένες με την προσφορά και τη ζήτηση στην αγορά εργασίας;) και η τεχνολογία για την προαγωγή της ανθρώπινης κοινωνίας με αξιοπρέπεια και σεβασμό στις πανανθρώπινες αξίες και στην πολιτιστική διαφορετικότητα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2000-2008 BKS.0542552 BKS.0542552 ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ •ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ ISBN: 978-960-01-1277-1 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 201 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008 Από την αρχή της δεκαετίας του 2000 η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει ως στόχο να καταστεί ''η ανταγωνιστικότερη και δυναμικότερη οικονομία της γνώσης ανά την υφήλιο, ικανή για βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη με περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας και με μεγαλύτερη κοινωνική συνοχή''. Υπό αυτήν την προοπτική αναγνωρίστηκε ότι η εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των οικονομικών και κοινωνικών πολιτικών για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης παγκοσμίως, την εξασφάλιση της κοινωνικής συνοχής και την πλήρη προσωπική ολοκλήρωση των πολιτών. Η ανάληψη δράσεων στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, όπως η βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των συστημάτων εκπαίδευσης, η διευκόλυνση της πρόσβασης για όλους στα συστήματα εκπαίδευσης και το άνοιγμα των συστημάτων εκπαίδευσης στον κόσμο, προσδιορίζει νέους χώρους για κοινές δράσεις σ ευρωπαϊκό επίπεδο. Στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής συνεργασίας διαπιστώνεται μια τάση εναρμόνισης της εκπαιδευτικής πραγματικότητας της Ελλάδας σε μια κοινή πορεία με εκείνη των υπολοίπων κρατών -μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βέβαια, η εφαρμογή κοινής πολιτικής για την εκπαίδευση και την κατάρτιση στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι εύκολο εγχείρημα, δεδομένου ότι η εκπαιδευτική πολιτική κάθε κράτους της Ένωσης αποτελεί αρμοδιότητα εθνική και κάθε κράτος δίνει διαφορετική βαρύτητα σε κάθε θέμα ανάλογα με τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Η φιλοσοφία, όμως, της Διά Βίου Μάθησης οδηγεί σε ενέργειες (προγράμματα και δράσεις) που επηρεάζουν τις εθνικές εκπαιδευτικές πολιτικές σε διάφορα επίπεδα εκπαίδευσης (σχολική, ανώτερη και ανώτατη πανεπιστημιακή) αλλά και στους οργανισμούς νεολαίας και τον ενήλικο πληθυσμό. Η προώθηση και υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων από τα κράτη-μέλη συνδέεται και με τη δυνατότητα άντλησης παροχών και κονδυλίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω των οποίων τα κράτη-μέλη υλοποιούν παράλληλα και εθνικούς εκπαιδευτικούς στόχους. Το κρίσιμο διακύβευμα που καλείται να διαχειριστεί η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και κάθε κράτος-μέλος αφορά τον τρόπο που θα χρησιμοποιηθούν η γνώση (γνωστικές πληροφορίες μονομερώς χρηστικές άμεσα συνδεδεμένες με την προσφορά και τη ζήτηση στην αγορά εργασίας;) και η τεχνολογία για την προαγωγή της ανθρώπινης κοινωνίας με αξιοπρέπεια και σεβασμό στις πανανθρώπινες αξίες και στην πολιτιστική διαφορετικότητα.
10.58
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή