Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
 
 
 
   
 
pliroforiaki paideia photo

pliroforiaki paideia photo


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

BKS.0111727          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΝΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από12.01 €
μόνο10.09 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-461-644-2
Συγγραφέας: ΚΑΝΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 160
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

Η έννοια της πληροφοριακής παιδείας μπορεί να γίνει αντιληπτή ως ένα σύνολο δεξιοτήτων και πρακτικών που συνδέονται με την αναζήτηση και χρήση πληροφοριών σε μια μεγάλη κλίμακα εφαρμογών -από τις καθημερινές ανάγκες επικοινωνίας μέχρι τις εξειδικευμένες απαιτήσεις στην εργασία.

Στο βιβλίο αυτό διερευνάται με συναρπαστικό τρόπο η σχέση των φοιτητών με την πληροφορία ως μια από τις πτυχές κοινωνικοποίησης στο πανεπιστημιακό περιβάλλον,καθώς και των παραγόντων που επηρεάζουν τους τρόπους αξιοποίησης των διαθέσιμων πληροφοριακών υποδομών αποτέλεσε το πεδίο της έρευνας.

Η διερεύνηση της σχέσης των φοιτητών με την πληροφορία ως μια από τις πτυχές κοινωνικοποίησης στο πανεπιστημιακό περιβάλλον, καθώς και των παραγόντων που επηρεάζουν τους τρόπους αξιοποίησης των διαθέσιμων πληροφοριακών υποδομών αποτέλεσε το πεδίο της έρευνας. Τα ευρήματα και οι συμπερασματικές προτάσεις του εγχειρήματος παρουσιάζονται στον παρόντα τόμο με σκοπό την περιγραφή του δυναμικά αναπτυσσόμενου θεσμού της πληροφοριακής παιδείας, ειδικώς στο πλαίσιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Στον χώρο της εκπαίδευσης, η διαχρονική αξία του «μαθαίνω γράμματα» αποκτά νέο περιεχόμενο και θέτει νέες απαιτήσεις, που σχετίζονται άρρηκτα με την ικανότητα της αποτελεσματικής διαχείρισης της πληροφορίας.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές, διδάσκοντες και βιβλιοθηκονόμους των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, καθώς θα βρουν στο βιβλίο αυτό στοιχεία του εμπειρικού τους βιώματος και θα τους δοθεί η ευκαιρία να αναζητήσουν καλύτερες προσεγγίσεις για την ενσωμάτωση της πληροφοριακής παιδείας στα προγράμματα σπουδών και στην επαγγελματική τους εμπειρία. Οι εργαζόμενοι στις βιβλιοθήκες και οι φοιτητές Βιβλιοθηκονομίας-Αρχειονομίας μπορούν να το αξιοποιήσουν ως ένα χρήσιμο κείμενο αναφοράς και προβληματισμού. Τέλος, οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να αντλήσουν από αυτό στοιχεία για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών τους στο πεδίο της κριτικής διαχείρισης της πληροφορίας, με σκοπό τη στήριξη μιας σύγχρονης μαθησιακής-παιδευτικής διαδικασίας.

Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στην οποία επικεντρώνεται αυτό το βιβλίο, η ανάπτυξη μιας διαλεκτικής σχέσης με την πληροφορία, παρότι αυτονόητη, εξακολουθεί να παραμένει ζητούμενη και σε μεγάλο βαθμό ανυπεράσπιστη. Η κατανόησή μας για τη σχέση μεταξύ πληροφοριακών αναγκών, πληροφοριακών δεξιοτήτων και εκπαίδευσης μπορεί να διαφωτιστεί με τρόπο ουσιαστικό μόνο αν δώσουμε τον λόγο στους φοιτητές του ελληνικού πανεπιστημίου και επιχειρήσουμε να ερμηνεύσουμε τις αντιλήψεις και τις απόψεις τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (BKS.0111727)
pliroforiaki paideia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
12.01 € -16% = 10.09
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-461-644-2
Συγγραφέας: ΚΑΝΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 160
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

Η έννοια της πληροφοριακής παιδείας μπορεί να γίνει αντιληπτή ως ένα σύνολο δεξιοτήτων και πρακτικών που συνδέονται με την αναζήτηση και χρήση πληροφοριών σε μια μεγάλη κλίμακα εφαρμογών -από τις καθημερινές ανάγκες επικοινωνίας μέχρι τις εξειδικευμένες απαιτήσεις στην εργασία.

Στο βιβλίο αυτό διερευνάται με συναρπαστικό τρόπο η σχέση των φοιτητών με την πληροφορία ως μια από τις πτυχές κοινωνικοποίησης στο πανεπιστημιακό περιβάλλον, καθώς και των παραγόντων που επηρεάζουν τους τρόπους αξιοποίησης των διαθέσιμων πληροφοριακών υποδομών αποτέλεσε το πεδίο της έρευνας.

Η διερεύνηση της σχέσης των φοιτητών με την πληροφορία ως μια από τις πτυχές κοινωνικοποίησης στο πανεπιστημιακό περιβάλλον, καθώς και των παραγόντων που επηρεάζουν τους τρόπους αξιοποίησης των διαθέσιμων πληροφοριακών υποδομών αποτέλεσε το πεδίο της έρευνας. Τα ευρήματα και οι συμπερασματικές προτάσεις του εγχειρήματος παρουσιάζονται στον παρόντα τόμο με σκοπό την περιγραφή του δυναμικά αναπτυσσόμενου θεσμού της πληροφοριακής παιδείας, ειδικώς στο πλαίσιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Στον χώρο της εκπαίδευσης, η διαχρονική αξία του «μαθαίνω γράμματα» αποκτά νέο περιεχόμενο και θέτει νέες απαιτήσεις, που σχετίζονται άρρηκτα με την ικανότητα της αποτελεσματικής διαχείρισης της πληροφορίας.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές, διδάσκοντες και βιβλιοθηκονόμους των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, καθώς θα βρουν στο βιβλίο αυτό στοιχεία του εμπειρικού τους βιώματος και θα τους δοθεί η ευκαιρία να αναζητήσουν καλύτερες προσεγγίσεις για την ενσωμάτωση της πληροφοριακής παιδείας στα προγράμματα σπουδών και στην επαγγελματική τους εμπειρία. Οι εργαζόμενοι στις βιβλιοθήκες και οι φοιτητές Βιβλιοθηκονομίας-Αρχειονομίας μπορούν να το αξιοποιήσουν ως ένα χρήσιμο κείμενο αναφοράς και προβληματισμού. Τέλος, οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να αντλήσουν από αυτό στοιχεία για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών τους στο πεδίο της κριτικής διαχείρισης της πληροφορίας, με σκοπό τη στήριξη μιας σύγχρονης μαθησιακής-παιδευτικής διαδικασίας.

Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στην οποία επικεντρώνεται αυτό το βιβλίο, η ανάπτυξη μιας διαλεκτικής σχέσης με την πληροφορία, παρότι αυτονόητη, εξακολουθεί να παραμένει ζητούμενη και σε μεγάλο βαθμό ανυπεράσπιστη. Η κατανόησή μας για τη σχέση μεταξύ πληροφοριακών αναγκών, πληροφοριακών δεξιοτήτων και εκπαίδευσης μπορεί να διαφωτιστεί με τρόπο ουσιαστικό μόνο αν δώσουμε τον λόγο στους φοιτητές του ελληνικού πανεπιστημίου και επιχειρήσουμε να ερμηνεύσουμε τις αντιλήψεις και τις απόψεις τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ BKS.0111727 ΚΑΝΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΝΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
8.48 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials