Ανακαλύψτε την άψογη ελευθερία, χωρίς καλώδια να σας περιορίζουν. Τα ασύρματα ακουστικά Philips Flite Everlite συνδυάζουν στυλ και καθημερινή απλότητα και παρέχουν συμπαγές και εξαιρετικά λεπτό ήχο, όλη την ημέρα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ακουστικό σύστημα: κλειστό.
Τύπος μαγνήτη: Νεοδυμίου.
Αντίσταση: 32 Ohm.
Διάμετρος ηχείων: 32 χιλιοστά.
Εύρος συχνοτήτων: 9 - 22 000 Hz.
Μέγιστη ισχύς: 40 mW.
Ευαισθησία: 103 dB.
Διάφραγμα: PET.
Προφίλ Bluetooth: A2DP, AVRCP, HFP, HSP.
Έκδοση Bluetooth: 4.1.
Μέγιστο εύρος: Μέχρι 10 μέτρα.
Μικρόφωνο: Ενσωματωμένο μικρόφωνο.
Τύπος μπαταρίας: Επαναφορτιζόμενη Li-Polymer.
Χρόνος αναμονής: Μέχρι 300 ώρες.
Χρόνος ομιλίας: Μέχρι 13 ώρες.
Χρόνος αναπαραγωγής μουσικής: Μέχρι 13 ώρες.
Επιπλέον χαρακτηριστικά: Απάντηση/τερματισμός κλήσης, επανάκληση τελευταίου αριθμού, σίγαση μικροφώνου, απόρριψη κλήσης, εναλλαγή μεταξύ κλήσης και μουσικής, έλεγχος έντασης.
Ανακαλύψτε την άψογη ελευθερία, χωρίς καλώδια να σας περιορίζουν. Τα ασύρματα ακουστικά Philips Flite Everlite συνδυάζουν στυλ και καθημερινή απλότητα και παρέχουν συμπαγές και εξαιρετικά λεπτό ήχο, όλη την ημέρα.
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση