Απολαύστε τις ταινίες και τη μουσική σας με Virtual Surround Sound και βαθύ μπάσο μέσω μόνο ενός καλωδίου! Το Soundbar Philips με ενσωματωμένο subwoofer εμπλουτίζει την οικιακή ψυχαγωγίας σας όταν χρησιμοποιείται με τηλεοράσεις, BD/DVD players, κονσόλες παιχνιδιών και MP3 players.
Ήχος
Ενίσχυση ήχου: Night Mode, Treble and Bass Control, Virtual Surround Sound.
Σύστημα ήχου: Dolby Digital.
Ηχείο ισχύ εξόδου: 30W x 2.
Ισχύς εξόδου Subwoofer: 60 W.
Συνολική ισχύ RMS 30% THD: 120 W.
Ηχεία
Τύποι ηχείων: Ενσωματωμένα με κύρια μονάδα .
Οδηγοί ηχείων ανά πλευρά: 1 woofer, 1 Mylar tweeter.
Απολαύστε τις ταινίες και τη μουσική σας με Virtual Surround Sound και βαθύ μπάσο μέσω μόνο ενός καλωδίου! Το Soundbar Philips με ενσωματωμένο subwoofer εμπλουτίζει την οικιακή ψυχαγωγίας σας όταν χρησιμοποιείται με τηλεοράσεις, BD/DVD players, κονσόλες παιχνιδιών και MP3 players.
Ήχος • Ενίσχυση ήχου: Night Mode, Treble and Bass Control, Virtual Surround Sound. • Σύστημα ήχου: Dolby Digital. • Ηχείο ισχύ εξόδου: 30W x 2. • Ισχύς εξόδου Subwoofer: 60 W. • Συνολική ισχύ RMS 30% THD: 120 W.
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση