To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
 
 
 
   
 
periballontiki ekpaideysi kai sxolikos xoros photo

periballontiki ekpaideysi kai sxolikos xoros photo


ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

BKS.0885124      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.36.75 €
μόνο33.08 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-458-197-9
Συγγραφέας: ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 280
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2009

Στόχος του παρόντος βιβλίου είναι να προβάλλει και να αναδείξει ρεαλιστικούς τρόπους σύνδεσης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της βιώσιμης ανάπτυξης με τις ολιστικές σχολικές προσεγγίσεις για την προώθηση ενός βιώσιμου σχολείου. Επιπλέον, να στηρίξει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών προς αυτήν την κατεύθυνση μέσα από την παρουσίαση σύγχρονων ευρωπαϊκών απόψεων και πρακτικών αλλά και την κριτική τους ανάλυση.

Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί άλλωστε παγκόσμια στρατηγική υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών για την διέξοδο από την οικολογική, κοινωνική και οικονομική κρίση. Δημιουργήθηκε η ανάγκη μετάβασης από την ποσοτική στην ποιοτική ανάπτυξη, τη λεγόμενη και βιώσιμη, η οποία θα είναι συμβατή με τις δυνατότητες που επιτρέπουν οι υφιστάμενοι φυσικοί πόροι.

Όσον αφορά το σκοπό αυτό, έχουν διεξαχθεί τις τελευταίες δεκαετίες πολλές συνδιασκέψεις σε διεθνές επίπεδο, για τον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων μεταξύ οικονομίας και περιβάλλοντος, καθώς και τη στήριξη μιας δυναμικής ισορροπίας μεταξύ οικονομικών-κοινωνικών και περιβαλλοντικών αναγκών των σύγχρονων αλλά και μελλοντικών γενεών.

Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί μια δυναμική, υπό διαμόρφωση έννοια, ανοιχτή σε διαφορετικές ερμηνείες. Είναι σύνθετη και πολύπλοκη καθώς εμπλέκονται διαστάσεις όπως η ηθική, η αισθητική, η πνευματική, η τεχνική, η οικονομική, η κοινωνική και η πολιτισμική. Συνδέεται με αλλαγή σε στάσεις, αξίες, συμπεριφορές σε επίπεδο ατομικό και κοινωνικό, δεδομένου ότι οι προσωπικές αντιλήψεις και αξίες επηρεάζουν την άποψη που υιοθετούμε για τον κόσμο. Για το λόγο αυτό, η επίτευξή της έχει συνδεθεί με την εκπαίδευση.

Η εκπαίδευση εξάλλου θεωρήθηκε μια από τις αιτίες των περιβαλλοντικών προβλημάτων εξ αιτίας του κατακερματισμού της γνώσης, της έμφασης που έδωσε στην εξειδίκευση για την τεχνολογική εξέλιξη και στην απομάκρυνσή της από ανθρωπιστικές αξίες. Σε αυτό έρχεται να συμβάλλει η παρούσα μελέτη καθώς γίνεται πλέον φανερή η ανάγκη να αποτελεί το σχολείο την μικρογραφία μιας κοινωνίας βιώσιμης.

Για τον λόγο αυτό υπάρχει ειδική αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί στο σχολικό περιβάλλον μέσω των νέων θεσμών και των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας που σταδιακά προωθούνται, καθώς και στις προκλήσεις που υπάρχουν για την αναμόρφωση του εκπαιδευτικού τοπίου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ (BKS.0885124)
periballontiki ekpaideysi kai sxolikos xoros photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 36.75 € μόνο 33.08
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-458-197-9
Συγγραφέας: ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 280
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2009

Στόχος του παρόντος βιβλίου είναι να προβάλλει και να αναδείξει ρεαλιστικούς τρόπους σύνδεσης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της βιώσιμης ανάπτυξης με τις ολιστικές σχολικές προσεγγίσεις για την προώθηση ενός βιώσιμου σχολείου. Επιπλέον, να στηρίξει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών προς αυτήν την κατεύθυνση μέσα από την παρουσίαση σύγχρονων ευρωπαϊκών απόψεων και πρακτικών αλλά και την κριτική τους ανάλυση.

Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί άλλωστε παγκόσμια στρατηγική υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών για την διέξοδο από την οικολογική, κοινωνική και οικονομική κρίση. Δημιουργήθηκε η ανάγκη μετάβασης από την ποσοτική στην ποιοτική ανάπτυξη, τη λεγόμενη και βιώσιμη, η οποία θα είναι συμβατή με τις δυνατότητες που επιτρέπουν οι υφιστάμενοι φυσικοί πόροι.

Όσον αφορά το σκοπό αυτό, έχουν διεξαχθεί τις τελευταίες δεκαετίες πολλές συνδιασκέψεις σε διεθνές επίπεδο, για τον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων μεταξύ οικονομίας και περιβάλλοντος, καθώς και τη στήριξη μιας δυναμικής ισορροπίας μεταξύ οικονομικών-κοινωνικών και περιβαλλοντικών αναγκών των σύγχρονων αλλά και μελλοντικών γενεών.

Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί μια δυναμική, υπό διαμόρφωση έννοια, ανοιχτή σε διαφορετικές ερμηνείες. Είναι σύνθετη και πολύπλοκη καθώς εμπλέκονται διαστάσεις όπως η ηθική, η αισθητική, η πνευματική, η τεχνική, η οικονομική, η κοινωνική και η πολιτισμική. Συνδέεται με αλλαγή σε στάσεις, αξίες, συμπεριφορές σε επίπεδο ατομικό και κοινωνικό, δεδομένου ότι οι προσωπικές αντιλήψεις και αξίες επηρεάζουν την άποψη που υιοθετούμε για τον κόσμο. Για το λόγο αυτό, η επίτευξή της έχει συνδεθεί με την εκπαίδευση.

Η εκπαίδευση εξάλλου θεωρήθηκε μια από τις αιτίες των περιβαλλοντικών προβλημάτων εξ αιτίας του κατακερματισμού της γνώσης, της έμφασης που έδωσε στην εξειδίκευση για την τεχνολογική εξέλιξη και στην απομάκρυνσή της από ανθρωπιστικές αξίες. Σε αυτό έρχεται να συμβάλλει η παρούσα μελέτη καθώς γίνεται πλέον φανερή η ανάγκη να αποτελεί το σχολείο την μικρογραφία μιας κοινωνίας βιώσιμης.

Για τον λόγο αυτό υπάρχει ειδική αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί στο σχολικό περιβάλλον μέσω των νέων θεσμών και των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας που σταδιακά προωθούνται, καθώς και στις προκλήσεις που υπάρχουν για την αναμόρφωση του εκπαιδευτικού τοπίου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ BKS.0885124 BKS.0885124 ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-458-197-9 Συγγραφέας: ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Σελίδες: 280 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2009 Στόχος του παρόντος βιβλίου είναι να προβάλλει και να αναδείξει ρεαλιστικούς τρόπους σύνδεσης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της βιώσιμης ανάπτυξης με τις ολιστικές σχολικές προσεγγίσεις για την προώθηση ενός βιώσιμου σχολείου. Επιπλέον, να στηρίξει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών προς αυτήν την κατεύθυνση μέσα από την παρουσίαση σύγχρονων ευρωπαϊκών απόψεων και πρακτικών αλλά και την κριτική τους ανάλυση. Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί άλλωστε παγκόσμια στρατηγική υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών για την διέξοδο από την οικολογική, κοινωνική και οικονομική κρίση. Δημιουργήθηκε η ανάγκη μετάβασης από την ποσοτική στην ποιοτική ανάπτυξη, τη λεγόμενη και βιώσιμη, η οποία θα είναι συμβατή με τις δυνατότητες που επιτρέπουν οι υφιστάμενοι φυσικοί πόροι. Όσον αφορά το σκοπό αυτό, έχουν διεξαχθεί τις τελευταίες δεκαετίες πολλές συνδιασκέψεις σε διεθνές επίπεδο, για τον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων μεταξύ οικονομίας και περιβάλλοντος, καθώς και τη στήριξη μιας δυναμικής ισορροπίας μεταξύ οικονομικών-κοινωνικών και περιβαλλοντικών αναγκών των σύγχρονων αλλά και μελλοντικών γενεών. Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί μια δυναμική, υπό διαμόρφωση έννοια, ανοιχτή σε διαφορετικές ερμηνείες. Είναι σύνθετη και πολύπλοκη καθώς εμπλέκονται διαστάσεις όπως η ηθική, η αισθητική, η πνευματική, η τεχνική, η οικονομική, η κοινωνική και η πολιτισμική. Συνδέεται με αλλαγή σε στάσεις, αξίες, συμπεριφορές σε επίπεδο ατομικό και κοινωνικό, δεδομένου ότι οι προσωπικές αντιλήψεις και αξίες επηρεάζουν την άποψη που υιοθετούμε για τον κόσμο. Για το λόγο αυτό, η επίτευξή της έχει συνδεθεί με την εκπαίδευση. Η εκπαίδευση εξάλλου θεωρήθηκε μια από τις αιτίες των περιβαλλοντικών προβλημάτων εξ αιτίας του κατακερματισμού της γνώσης, της έμφασης που έδωσε στην εξειδίκευση για την τεχνολογική εξέλιξη και στην απομάκρυνσή της από ανθρωπιστικές αξίες. Σε αυτό έρχεται να συμβάλλει η παρούσα μελέτη καθώς γίνεται πλέον φανερή η ανάγκη να αποτελεί το σχολείο την μικρογραφία μιας κοινωνίας βιώσιμης. Για τον λόγο αυτό υπάρχει ειδική αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί στο σχολικό περιβάλλον μέσω των νέων θεσμών και των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας που σταδιακά προωθούνται, καθώς και στις προκλήσεις που υπάρχουν για την αναμόρφωση του εκπαιδευτικού τοπίου.
29.77
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή