To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΕΣ
 
 
 
   
 
paideia ekpaideysi axies photo

paideia ekpaideysi axies photo


ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΕΣ

BKS.0042915      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.14.00 €
μόνο12.60 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-12-2128-1
Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 146
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2012

ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Η προβληματική της παρούσας μελέτης συνδέεται με τη διαμόρφωση μιας συζήτησης με όρους σημειωτικής, γύρω από θέματα σκοπών και αξιών στην εκπαίδευση, σε μικρο- και μακρο-επίπεδο. Ειδικότερα η μελέτη επιχειρεί να συμβάλει στη διερεύνηση της σχέσης των δομών σημασίας κατοχύρωσης των σκοπών της εκπαίδευσης στον ελλαδικό χώρο, με εκείνους σε διεθνές επίπεδο.

Τα κείμενα, τα οποία αναλύονται μέσα από μια σημειωτική προσέγγιση, είναι: (α) ο σκοπός της παιδείας, «Σύνταγμα της Ελλάδος». (β) ο σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, «Νόμος 1566/1985, Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». (γ) ο σκοπός της νέας εκπαίδευσης, Delors, J. (2002), «Εκπαίδευση, ο θησαυρός που κρύβει μέσα της, Έκθεση της Διεθνούς Επιτροπής για την εκπαίδευση στον 21ο αιώνα». Σε συνάρτηση με τον παραπάνω στόχο τέθηκε η υπόθεση ότι τα τρία κείμενα ορίζουν μια σχέση μεταξύ τους, όχι μόνο νοηματική αλλά και ιδεολογική, η οποία εκφράζεται γλωσσικά με συνειδητές ή μη επιλογές.

Οι σκοποί στα τρία κείμενα προσεγγίστηκαν ως αρθρωμένα σημασιολογικά σύνολα, τα οποία φέρουν ένα αξιακό ιδεολογικό φορτίο, το οποίο προκύπτει από το εκάστοτε πλαίσιο αναφοράς τους. Η ανάλυση επικεντρώθηκε στα δομικά στοιχεία του κειμένου, δηλαδή, τους κώδικες. Η ανίχνευση της σχέσης των τριών κειμένων προκύπτει μέσα από ορισμένες παράλληλες θεωρήσεις, οι οποίες αναγάγουν τις σχέσεις των κωδίκων σε μαθηματικές σχέσεις από τη θεωρία συνόλων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΕΣ (BKS.0042915)
paideia ekpaideysi axies photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 14.00 € μόνο 12.60
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-12-2128-1
Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 146
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2012

ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Η προβληματική της παρούσας μελέτης συνδέεται με τη διαμόρφωση μιας συζήτησης με όρους σημειωτικής, γύρω από θέματα σκοπών και αξιών στην εκπαίδευση, σε μικρο- και μακρο-επίπεδο. Ειδικότερα η μελέτη επιχειρεί να συμβάλει στη διερεύνηση της σχέσης των δομών σημασίας κατοχύρωσης των σκοπών της εκπαίδευσης στον ελλαδικό χώρο, με εκείνους σε διεθνές επίπεδο.

Τα κείμενα, τα οποία αναλύονται μέσα από μια σημειωτική προσέγγιση, είναι: (α) ο σκοπός της παιδείας, «Σύνταγμα της Ελλάδος». (β) ο σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, «Νόμος 1566/1985, Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». (γ) ο σκοπός της νέας εκπαίδευσης, Delors, J. (2002), «Εκπαίδευση, ο θησαυρός που κρύβει μέσα της, Έκθεση της Διεθνούς Επιτροπής για την εκπαίδευση στον 21ο αιώνα». Σε συνάρτηση με τον παραπάνω στόχο τέθηκε η υπόθεση ότι τα τρία κείμενα ορίζουν μια σχέση μεταξύ τους, όχι μόνο νοηματική αλλά και ιδεολογική, η οποία εκφράζεται γλωσσικά με συνειδητές ή μη επιλογές.

Οι σκοποί στα τρία κείμενα προσεγγίστηκαν ως αρθρωμένα σημασιολογικά σύνολα, τα οποία φέρουν ένα αξιακό ιδεολογικό φορτίο, το οποίο προκύπτει από το εκάστοτε πλαίσιο αναφοράς τους. Η ανάλυση επικεντρώθηκε στα δομικά στοιχεία του κειμένου, δηλαδή, τους κώδικες. Η ανίχνευση της σχέσης των τριών κειμένων προκύπτει μέσα από ορισμένες παράλληλες θεωρήσεις, οι οποίες αναγάγουν τις σχέσεις των κωδίκων σε μαθηματικές σχέσεις από τη θεωρία συνόλων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΕΣ BKS.0042915 BKS.0042915 ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-12-2128-1 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS Σελίδες: 146 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2012 ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Η προβληματική της παρούσας μελέτης συνδέεται με τη διαμόρφωση μιας συζήτησης με όρους σημειωτικής, γύρω από θέματα σκοπών και αξιών στην εκπαίδευση, σε μικρο- και μακρο-επίπεδο. Ειδικότερα η μελέτη επιχειρεί να συμβάλει στη διερεύνηση της σχέσης των δομών σημασίας κατοχύρωσης των σκοπών της εκπαίδευσης στον ελλαδικό χώρο, με εκείνους σε διεθνές επίπεδο. Τα κείμενα, τα οποία αναλύονται μέσα από μια σημειωτική προσέγγιση, είναι: (α) ο σκοπός της παιδείας, «Σύνταγμα της Ελλάδος». (β) ο σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, «Νόμος 1566/1985, Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». (γ) ο σκοπός της νέας εκπαίδευσης, Delors, J. (2002), «Εκπαίδευση, ο θησαυρός που κρύβει μέσα της, Έκθεση της Διεθνούς Επιτροπής για την εκπαίδευση στον 21ο αιώνα». Σε συνάρτηση με τον παραπάνω στόχο τέθηκε η υπόθεση ότι τα τρία κείμενα ορίζουν μια σχέση μεταξύ τους, όχι μόνο νοηματική αλλά και ιδεολογική, η οποία εκφράζεται γλωσσικά με συνειδητές ή μη επιλογές. Οι σκοποί στα τρία κείμενα προσεγγίστηκαν ως αρθρωμένα σημασιολογικά σύνολα, τα οποία φέρουν ένα αξιακό ιδεολογικό φορτίο, το οποίο προκύπτει από το εκάστοτε πλαίσιο αναφοράς τους. Η ανάλυση επικεντρώθηκε στα δομικά στοιχεία του κειμένου, δηλαδή, τους κώδικες. Η ανίχνευση της σχέσης των τριών κειμένων προκύπτει μέσα από ορισμένες παράλληλες θεωρήσεις, οι οποίες αναγάγουν τις σχέσεις των κωδίκων σε μαθηματικές σχέσεις από τη θεωρία συνόλων.
11.34
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή