Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
paidagogiki kai ekpaideysi photo
paidagogiki kai ekpaideysi photo


ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0377566          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από42.00 €
μόνο37.80 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-886-4
Συγγραφέας: ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 600
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

Ποιες είναι οι απαρχές των εκπαιδευτικών συστημάτων; Ποιες αρχές καθόρισαν τις ''πειθαρχίες'' και τη ''γραμματική του σχολείου''; Πως διαγράφονται οι σχέσεις "εξουσίας γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης; Ποιες ιδέες επηρέασαν και διαμόρφωσαν τον παιδαγωγικό ''λόγο'' και τις εκπαιδευτικές ''πρακτικές''; Ποιος είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης στις σύγχρονες ''οικονομίες και κοινωνίες της γνώσης''; Πως καθορίζεται το σύγχρονο πλαίσιο των ''ικανοτήτων'' των μαθητών και των "προσόντων" των εκπαιδευτικών; Ποιοι είναι οι σύγχρονοι ''λόγοι'' και οι ''πρακτικές'' που χαρακτηρίζουν το σχολείο ως ''οργανισμό και ως κοινότητα μάθησης''; Τα παραπάνω είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που διατρέχουν τα κεφάλαια του παρόντος βιβλίου.

Σκοπός των συγγραφέων είναι να αναλύσουν τη μετάβαση από την αρχαιολογία της εκπαίδευσης στη γενεαλογία του εκπαιδευτικού θεσμού. Στο βιβλίο παρουσιάζονται αναλυτικά θεωρήσεις και πολιτικές που επηρέασαν τη διαμόρφωση του παιδαγωγικού ''λόγου'' και των εκπαιδευτικών πρακτικών κατά τη διάρκεια του 19ου και του 20ού αιώνα.

Έμφαση δίδεται στην ανάλυση των σχέσεων ''εξουσίας - γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης, και στις σχέσεις μεταξύ του εκπαιδευτικού ''λόγου'' και των κοινωνικών πρακτικών. Εξετάζονται οι επιδράσεις της "παγκοσμιοποίησης'' και της ''κοινωνίας της γνώσης" στον εκπαιδευτικό θεσμό. Αναλύονται οι σύγχρονες "πολιτικές της γνώσης" που συνδέονται με νέες θεωρίες και διαδικασίες μάθησης, με τη μετάβαση από το γνωσιοκεντρικό στο ''ικανοκεντρικό'' μοντέλο μάθησης, με τον μεταβαλλόμενο ρόλο και τις αλλαγές στα προσόντα των εκπαιδευτικών, με τον μετασχηματισμό του σχολείου σε ''οργανισμό και σε κοινότητα μάθησης'', με τη μετάβαση από τις ''πειθαρχικές κοινωνίες'' στις ''κοινωνίες ελέγχου'' και την προοπτική μιας ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0377566)
paidagogiki kai ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
42.00 € -10% = 37.80
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-333-886-4
Συγγραφέας: ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 600
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

Ποιες είναι οι απαρχές των εκπαιδευτικών συστημάτων; Ποιες αρχές καθόρισαν τις ''πειθαρχίες'' και τη ''γραμματική του σχολείου''; Πως διαγράφονται οι σχέσεις "εξουσίας γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης; Ποιες ιδέες επηρέασαν και διαμόρφωσαν τον παιδαγωγικό ''λόγο'' και τις εκπαιδευτικές ''πρακτικές''; Ποιος είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης στις σύγχρονες ''οικονομίες και κοινωνίες της γνώσης''; Πως καθορίζεται το σύγχρονο πλαίσιο των ''ικανοτήτων'' των μαθητών και των "προσόντων" των εκπαιδευτικών; Ποιοι είναι οι σύγχρονοι ''λόγοι'' και οι ''πρακτικές'' που χαρακτηρίζουν το σχολείο ως ''οργανισμό και ως κοινότητα μάθησης''; Τα παραπάνω είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που διατρέχουν τα κεφάλαια του παρόντος βιβλίου.

Σκοπός των συγγραφέων είναι να αναλύσουν τη μετάβαση από την αρχαιολογία της εκπαίδευσης στη γενεαλογία του εκπαιδευτικού θεσμού. Στο βιβλίο παρουσιάζονται αναλυτικά θεωρήσεις και πολιτικές που επηρέασαν τη διαμόρφωση του παιδαγωγικού ''λόγου'' και των εκπαιδευτικών πρακτικών κατά τη διάρκεια του 19ου και του 20ού αιώνα.

Έμφαση δίδεται στην ανάλυση των σχέσεων ''εξουσίας - γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης, και στις σχέσεις μεταξύ του εκπαιδευτικού ''λόγου'' και των κοινωνικών πρακτικών. Εξετάζονται οι επιδράσεις της "παγκοσμιοποίησης'' και της ''κοινωνίας της γνώσης" στον εκπαιδευτικό θεσμό. Αναλύονται οι σύγχρονες "πολιτικές της γνώσης" που συνδέονται με νέες θεωρίες και διαδικασίες μάθησης, με τη μετάβαση από το γνωσιοκεντρικό στο ''ικανοκεντρικό'' μοντέλο μάθησης, με τον μεταβαλλόμενο ρόλο και τις αλλαγές στα προσόντα των εκπαιδευτικών, με τον μετασχηματισμό του σχολείου σε ''οργανισμό και σε κοινότητα μάθησης'', με τη μετάβαση από τις ''πειθαρχικές κοινωνίες'' στις ''κοινωνίες ελέγχου'' και την προοπτική μιας ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0377566 ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
34.02 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials