Η οθόνη LED της Philips με οπίσθιο φωτισμό, κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα υλικά και με περίβλημα χωρίς PVC και BFR, είναι ιδανική για παραγωγικότητα και φιλική προς το περιβάλλον.
Η οθόνη LED της Philips με οπίσθιο φωτισμό, κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα υλικά και με περίβλημα χωρίς PVC και BFR, είναι ιδανική για παραγωγικότητα και φιλική προς το περιβάλλον.
• Οθόνη LCD: TFT-LCD
• Τύπος οπίσθιου φωτισμού: Σύστημα W-LED
• Μέγεθος οθόνης: 43, 2 εκ. (17")
• Πραγματική περιοχή προβολής: 337, 92 x 270, 33 χιλ.
• Λόγος διαστάσεων: 5:4
• Βέλτιστη ανάλυση: 1280 x 1024 στα 60 Hz
• Χρόνος απόκρισης (τυπικός): 5 ms
• Φωτεινότητα: 250 cd/m²
• Λόγος αντίθεσης (τυπικός): 1.000:1
• SmartContrast: 20.000.000:1
• Βήμα εικονοστοιχείων: 0, 264 x 0, 264 χιλ.
• Γωνία προβολής: 170? (H) / 160? (V), @ C/R > 10
• Βελτίωση εικόνας: SmartImage
• Χρώματα οθόνης: 16, 7 M
• Συχνότητα σάρωσης: 30 - 83 kHz (H) / 56 - 75 Hz (V)
• Είσοδος σήματος: DVI-D (ψηφιακό, HDCP), VGA (Αναλογικό)
• Είσοδος συγχρονισμού: Ξεχωριστός συγχρονισμός, Συγχρονισμός Πράσινου
• Διαστάσεις: Προϊόν με βάση (χιλ.): 367 x 393 x 194 χιλ.
• Βάρος: Προϊόν με βάση (κιλά): 3, 54 κ.
• Εγγύηση: 2 χρόνια. DOA 7 ημερών
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση