Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ
 
 
 
   
 
oi pelates poy metrane photo
oi pelates poy metrane photo


ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ

BKS.0075211          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΡΑΜ ΤΟΝΥ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από28.12 €
μόνο25.31 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-218-338-1
Συγγραφέας: ΚΡΑΜ ΤΟΝΥ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Μετάφραση: ΓΙΑΜΑΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Σελίδες: 361
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στο ανώτερο 20% των πελατών, που συνήθως αποφέρουν το 80% περίπου των κερδών της, η επιχείρηση έχει την απάντηση στο ερώτημα πόσο πρέπει να ξοδέψει για CRM (διαχείριση πελατειακών σχέσεων).

Η επιτυχημένη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων δεν είναι απλώς η παραγγελία των σωστών υπολογιστών και σωστού λογισμικού. Όπως ορθώς επισημαίνει ο Τόνι Κραμ, οι καλύτεροι επαγγελματίες του χώρου της πελατειακής διαχείρισης είναι αυτοί που γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπίσεις τους πελάτες φιλικά.

Εναπόκειται κυρίως στους εργαζόμενους στην εταιρία να χτίσουν με συνέπεια σχέσεις φροντίδας και εξυπηρέτησης των πελατών. Δίνοντας προσοχή στην ανθρώπινη πλευρά των πωλήσεων, οι πελατειακές σχέσεις ενδυναμώνονται και η πίστη στην εταιρία αποκτά μεγαλύτερη διάρκεια.

Βασισμένο σε εμπειρία, έρευνα, αναστοχασμό και απόλυτη συνείδηση της τρέχουσας πρακτικής, το βιβλίο παραθέτει πλήθος παραδειγμάτων από το χονδρικό και λιανικό εμπόριο.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ (BKS.0075211)
oi pelates poy metrane photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
28.12 € -10% = 25.31
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-218-338-1
Συγγραφέας: ΚΡΑΜ ΤΟΝΥ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Μετάφραση: ΓΙΑΜΑΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Σελίδες: 361
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στο ανώτερο 20% των πελατών, που συνήθως αποφέρουν το 80% περίπου των κερδών της, η επιχείρηση έχει την απάντηση στο ερώτημα πόσο πρέπει να ξοδέψει για CRM (διαχείριση πελατειακών σχέσεων).

Η επιτυχημένη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων δεν είναι απλώς η παραγγελία των σωστών υπολογιστών και σωστού λογισμικού. Όπως ορθώς επισημαίνει ο Τόνι Κραμ, οι καλύτεροι επαγγελματίες του χώρου της πελατειακής διαχείρισης είναι αυτοί που γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπίσεις τους πελάτες φιλικά.

Εναπόκειται κυρίως στους εργαζόμενους στην εταιρία να χτίσουν με συνέπεια σχέσεις φροντίδας και εξυπηρέτησης των πελατών. Δίνοντας προσοχή στην ανθρώπινη πλευρά των πωλήσεων, οι πελατειακές σχέσεις ενδυναμώνονται και η πίστη στην εταιρία αποκτά μεγαλύτερη διάρκεια.

Βασισμένο σε εμπειρία, έρευνα, αναστοχασμό και απόλυτη συνείδηση της τρέχουσας πρακτικής, το βιβλίο παραθέτει πλήθος παραδειγμάτων από το χονδρικό και λιανικό εμπόριο.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ BKS.0075211 ΚΡΑΜ ΤΟΝΥ ΚΡΑΜ ΤΟΝΥ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
22.78 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials