Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
 
 
 
   
 
oi diafimiseis alkool sta periodika photo

oi diafimiseis alkool sta periodika photo


ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

BKS.0042692          
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από6.00 €
μόνο5.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-12-1121-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σειρά: ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 46
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Ερευνητική μελέτη όπου επιχειρείται η συγκέντρωση πρωτογενούς πληροφοριακού υλικού που αναφέρεται στις διαφημίσεις αλκοόλ στις δύο χώρες, αξιοποιώντας το μεθοδολογικό εργαλείο της «ανάλυσης περιεχομένου» (Content Analysis). Αντικειμενικός στόχος της έρευνας είναι η κατανόηση και η ερμηνεία των τρόπων με τους οποίους τα αλκοολούχα ποτά διαφημίζονται στα περιοδικά στην Ελλάδα και τις Η.Π.Α. Τα δεδομένα της μελέτης μπορούν να αξιοποιηθούν για τη χάραξη πολιτικής εκ μέρους της πολιτείας, αλλά και για τη διαμόρφωση εξειδικευμένου κώδικα δεοντολογίας για τις αντίστοιχες διαφημίσεις. Το βιβλίο αποτελεί τον πρώτο τόμο στη σειρά «Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ» υπό τη διεύθυνση του Γ. Ζώτου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ (BKS.0042692)
oi diafimiseis alkool sta periodika photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
6.00 € -10% = 5.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-12-1121-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σειρά: ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 46
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Ερευνητική μελέτη όπου επιχειρείται η συγκέντρωση πρωτογενούς πληροφοριακού υλικού που αναφέρεται στις διαφημίσεις αλκοόλ στις δύο χώρες, αξιοποιώντας το μεθοδολογικό εργαλείο της «ανάλυσης περιεχομένου» (Content Analysis). Αντικειμενικός στόχος της έρευνας είναι η κατανόηση και η ερμηνεία των τρόπων με τους οποίους τα αλκοολούχα ποτά διαφημίζονται στα περιοδικά στην Ελλάδα και τις Η.Π.Α. Τα δεδομένα της μελέτης μπορούν να αξιοποιηθούν για τη χάραξη πολιτικής εκ μέρους της πολιτείας, αλλά και για τη διαμόρφωση εξειδικευμένου κώδικα δεοντολογίας για τις αντίστοιχες διαφημίσεις. Το βιβλίο αποτελεί τον πρώτο τόμο στη σειρά «Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ» υπό τη διεύθυνση του Γ. Ζώτου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ BKS.0042692 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
4.86 ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials