To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Θέατρο > Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
 
 
 
   
 
o xoros toy thanatoy photo

o xoros toy thanatoy photo


Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

BKS.0334607      
ΚατηγορίαΘΕΑΤΡΟ
STRINDBERG AUGUST στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ
ΥποκατηγορίαΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΘΕΑΤΡΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.7.42 €
μόνο5.94 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-221-663-7
Συγγραφέας: STRINDBERG AUGUST
Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Σελίδες: 96
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2015

Είναι με δύο διακριτούς τρόπους που ο Στρίντμπεργκ άσκησε τεράστια επίδραση ως θεατρικός συγγραφέας, κι αυτό παρά το γεγονός ότι και από τις δύο απόψεις ήταν τόσο πολύ μπροστά από την εποχή του, ώστε μόλις λίγα χρόνια πριν αυτή του η επίδραση έγινε αισθητή.

Πρώτον, καινοτόμησε στην απεικόνιση των ανδρών και των γυναικών, που οδηγούνται από τον έρωτα, το μίσος, τη ζήλεια, ή ένα μείγμα αυτών των τριών σε εκείνη την εφιαλτική συνοριακή περιοχή, όπου η υστερία εφάπτεται με την τρέλα. Καθένα από τα καλύτερα έργα του, από τον Πατέρα ώς τη Σονάτα των φαντασμάτων, τοποθετείται ακριβώς σε αυτή τη φρικτή περιοχή. 'Αλλοι θεατρικοί συγγραφείς πέρασαν επίσης από εκεί -ο Σαίξπηρ στον Οθέλλο, ο Ίψεν στην Κυρά της θάλασσας, στον Αρχιμάστορα Σόλνες και στον Μικρό Έγιολφ, ο Μπύχνερ στον Βόυτσεκ- αλλά κανείς δεν χαρτογράφησε την περιοχή αυτή τόσο αμείλικτα και δεξιοτεχνικά όσο ο Στρίντμπεργκ. Την εποχή τού Στρίντμπεργκ, και για δεκαετίες αργότερα, οι άνθρωποι, αν και ένιωθαν ευχαρίστηση να εξερευνούν αυτή την περιοχή στα μυθιστορήματα μέσα στην άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους, εν γένει δεν ήθελαν να έρχονται αντιμέτωποι μαζί της στο θέατρο ως μέλη του κοινού? αλλά από το 1945, στις περισσότερες χώρες, το θέατρο έχει τραπεί σε έναν χώρο όπου οι άνθρωποι αναμένουν, και ακόμη περισσότερο θέλουν να έλθουν αντιμέτωποι με την ανθρώπινη κατάσταση σε όλη την ασχήμια της. Παρομοίως, ο Στρίντμπεργκ έγραψε για το σεξ, με έναν ρεαλισμό που κανείς από τους προκατόχους του στο θέατρο, ούτε και ο Ίψεν, δεν είχε προσεγγίσει. Γνώριζε, και είπε, ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν έρωτα και να μισούν ο ένας τον άλλο? πρότεινε ακόμη πως αυτό ακριβώς είναι ό,τι συχνά σημαίνει γάμος. Ο σεξουαλικός ρεαλισμός στο θέατρο μπορούμε να πούμε ότι ανάγεται στον Στρίντμπεργκ.

Δεύτερον, ο Στρίντμπεργκ πρωτοπόρησε στη διερεύνηση στο θέατρο μιας ακόμη συνοριακής περιοχής, αυτής στην οποία η πραγματικότητα και η φαντασία συγχωνεύονται. Σε εκείνα τα συμβολιστικά ή εξπρεσιονιστικά έργα που συνέθεσε μετά το πέρας τής πνευματικής του κρίσης, όπως την τριλογία Προς Δαμασκόν, το Ονειρόδραμα και τη Σονάτα των φαντασμάτων, επεδίωκε, για να παραθέσουμε τα λόγια του, «να μιμηθεί το ασυνεπές κι ωστόσο διαφανώς λογικό σχήμα ενός ονείρου». Τριάντα χρόνια νωρίτερα ο Ίψεν είχε επιχειρήσει κάτι παρόμοιο στο Πέερ Γκυντ, αλλά όχι ανοιχτά, όπως ο Στριντμπεργκ. Ο Ίψεν ποτέ δεν καθιστά σαφές ότι στην πέμπτη πράξη τού έργου μάς παρουσιάζει τις σκέψεις ενός νεκρού ή ετοιμοθάνατου άνδρα, αν και μπορούμε να το συναγάγουμε αν θέλουμε. Αλλά ο Στρίντμπεργκ στα εξπρεσιονιστικά του έργα δραματοποιεί ανοιχτά τα όνειρα, τους φόβους και τους ρεμβασμούς των ηρώων του, ώστε συχνά να μη γνωρίζουμε αν ό,τι βλέπουμε συμβαίνει μέσα ή έξω από το μυαλό τους. Πολλοί θεατρικοί συγγραφείς έχουν κάνει το ίδιο από τότε- οι Πιραντέλλο, Κάιζερ, Ο' Νηλ, Πίντερ, Μπέκετ, Ιονέσκο - ο Στρίντμπεργκ όμως ήταν ο πρώτος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ

Last viewed
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ (BKS.0334607)
o xoros toy thanatoy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 7.42 € μόνο 5.94
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ
STRINDBERG AUGUST στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ

ISBN: 978-960-221-663-7
Συγγραφέας: STRINDBERG AUGUST
Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Σελίδες: 96
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2015

Είναι με δύο διακριτούς τρόπους που ο Στρίντμπεργκ άσκησε τεράστια επίδραση ως θεατρικός συγγραφέας, κι αυτό παρά το γεγονός ότι και από τις δύο απόψεις ήταν τόσο πολύ μπροστά από την εποχή του, ώστε μόλις λίγα χρόνια πριν αυτή του η επίδραση έγινε αισθητή.

Πρώτον, καινοτόμησε στην απεικόνιση των ανδρών και των γυναικών, που οδηγούνται από τον έρωτα, το μίσος, τη ζήλεια, ή ένα μείγμα αυτών των τριών σε εκείνη την εφιαλτική συνοριακή περιοχή, όπου η υστερία εφάπτεται με την τρέλα. Καθένα από τα καλύτερα έργα του, από τον Πατέρα ώς τη Σονάτα των φαντασμάτων, τοποθετείται ακριβώς σε αυτή τη φρικτή περιοχή. 'Αλλοι θεατρικοί συγγραφείς πέρασαν επίσης από εκεί -ο Σαίξπηρ στον Οθέλλο, ο Ίψεν στην Κυρά της θάλασσας, στον Αρχιμάστορα Σόλνες και στον Μικρό Έγιολφ, ο Μπύχνερ στον Βόυτσεκ- αλλά κανείς δεν χαρτογράφησε την περιοχή αυτή τόσο αμείλικτα και δεξιοτεχνικά όσο ο Στρίντμπεργκ. Την εποχή τού Στρίντμπεργκ, και για δεκαετίες αργότερα, οι άνθρωποι, αν και ένιωθαν ευχαρίστηση να εξερευνούν αυτή την περιοχή στα μυθιστορήματα μέσα στην άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους, εν γένει δεν ήθελαν να έρχονται αντιμέτωποι μαζί της στο θέατρο ως μέλη του κοινού? αλλά από το 1945, στις περισσότερες χώρες, το θέατρο έχει τραπεί σε έναν χώρο όπου οι άνθρωποι αναμένουν, και ακόμη περισσότερο θέλουν να έλθουν αντιμέτωποι με την ανθρώπινη κατάσταση σε όλη την ασχήμια της. Παρομοίως, ο Στρίντμπεργκ έγραψε για το σεξ, με έναν ρεαλισμό που κανείς από τους προκατόχους του στο θέατρο, ούτε και ο Ίψεν, δεν είχε προσεγγίσει. Γνώριζε, και είπε, ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν έρωτα και να μισούν ο ένας τον άλλο? πρότεινε ακόμη πως αυτό ακριβώς είναι ό, τι συχνά σημαίνει γάμος. Ο σεξουαλικός ρεαλισμός στο θέατρο μπορούμε να πούμε ότι ανάγεται στον Στρίντμπεργκ.

Δεύτερον, ο Στρίντμπεργκ πρωτοπόρησε στη διερεύνηση στο θέατρο μιας ακόμη συνοριακής περιοχής, αυτής στην οποία η πραγματικότητα και η φαντασία συγχωνεύονται. Σε εκείνα τα συμβολιστικά ή εξπρεσιονιστικά έργα που συνέθεσε μετά το πέρας τής πνευματικής του κρίσης, όπως την τριλογία Προς Δαμασκόν, το Ονειρόδραμα και τη Σονάτα των φαντασμάτων, επεδίωκε, για να παραθέσουμε τα λόγια του, «να μιμηθεί το ασυνεπές κι ωστόσο διαφανώς λογικό σχήμα ενός ονείρου». Τριάντα χρόνια νωρίτερα ο Ίψεν είχε επιχειρήσει κάτι παρόμοιο στο Πέερ Γκυντ, αλλά όχι ανοιχτά, όπως ο Στριντμπεργκ. Ο Ίψεν ποτέ δεν καθιστά σαφές ότι στην πέμπτη πράξη τού έργου μάς παρουσιάζει τις σκέψεις ενός νεκρού ή ετοιμοθάνατου άνδρα, αν και μπορούμε να το συναγάγουμε αν θέλουμε. Αλλά ο Στρίντμπεργκ στα εξπρεσιονιστικά του έργα δραματοποιεί ανοιχτά τα όνειρα, τους φόβους και τους ρεμβασμούς των ηρώων του, ώστε συχνά να μη γνωρίζουμε αν ό, τι βλέπουμε συμβαίνει μέσα ή έξω από το μυαλό τους. Πολλοί θεατρικοί συγγραφείς έχουν κάνει το ίδιο από τότε- οι Πιραντέλλο, Κάιζερ, Ο' Νηλ, Πίντερ, Μπέκετ, Ιονέσκο - ο Στρίντμπεργκ όμως ήταν ο πρώτος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ BKS.0334607 BKS.0334607 STRINDBERG AUGUST STRINDBERG AUGUST ΘΕΑΤΡΟ Κατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •STRINDBERG AUGUST στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 978-960-221-663-7 Συγγραφέας: STRINDBERG AUGUST Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Σελίδες: 96 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2015 Είναι με δύο διακριτούς τρόπους που ο Στρίντμπεργκ άσκησε τεράστια επίδραση ως θεατρικός συγγραφέας, κι αυτό παρά το γεγονός ότι και από τις δύο απόψεις ήταν τόσο πολύ μπροστά από την εποχή του, ώστε μόλις λίγα χρόνια πριν αυτή του η επίδραση έγινε αισθητή. Πρώτον, καινοτόμησε στην απεικόνιση των ανδρών και των γυναικών, που οδηγούνται από τον έρωτα, το μίσος, τη ζήλεια, ή ένα μείγμα αυτών των τριών σε εκείνη την εφιαλτική συνοριακή περιοχή, όπου η υστερία εφάπτεται με την τρέλα. Καθένα από τα καλύτερα έργα του, από τον Πατέρα ώς τη Σονάτα των φαντασμάτων, τοποθετείται ακριβώς σε αυτή τη φρικτή περιοχή. 'Αλλοι θεατρικοί συγγραφείς πέρασαν επίσης από εκεί -ο Σαίξπηρ στον Οθέλλο, ο Ίψεν στην Κυρά της θάλασσας, στον Αρχιμάστορα Σόλνες και στον Μικρό Έγιολφ, ο Μπύχνερ στον Βόυτσεκ- αλλά κανείς δεν χαρτογράφησε την περιοχή αυτή τόσο αμείλικτα και δεξιοτεχνικά όσο ο Στρίντμπεργκ. Την εποχή τού Στρίντμπεργκ, και για δεκαετίες αργότερα, οι άνθρωποι, αν και ένιωθαν ευχαρίστηση να εξερευνούν αυτή την περιοχή στα μυθιστορήματα μέσα στην άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους, εν γένει δεν ήθελαν να έρχονται αντιμέτωποι μαζί της στο θέατρο ως μέλη του κοινού? αλλά από το 1945, στις περισσότερες χώρες, το θέατρο έχει τραπεί σε έναν χώρο όπου οι άνθρωποι αναμένουν, και ακόμη περισσότερο θέλουν να έλθουν αντιμέτωποι με την ανθρώπινη κατάσταση σε όλη την ασχήμια της. Παρομοίως, ο Στρίντμπεργκ έγραψε για το σεξ, με έναν ρεαλισμό που κανείς από τους προκατόχους του στο θέατρο, ούτε και ο Ίψεν, δεν είχε προσεγγίσει. Γνώριζε, και είπε, ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν έρωτα και να μισούν ο ένας τον άλλο? πρότεινε ακόμη πως αυτό ακριβώς είναι ό, τι συχνά σημαίνει γάμος. Ο σεξουαλικός ρεαλισμός στο θέατρο μπορούμε να πούμε ότι ανάγεται στον Στρίντμπεργκ. Δεύτερον, ο Στρίντμπεργκ πρωτοπόρησε στη διερεύνηση στο θέατρο μιας ακόμη συνοριακής περιοχής, αυτής στην οποία η πραγματικότητα και η φαντασία συγχωνεύονται. Σε εκείνα τα συμβολιστικά ή εξπρεσιονιστικά έργα που συνέθεσε μετά το πέρας τής πνευματικής του κρίσης, όπως την τριλογία Προς Δαμασκόν, το Ονειρόδραμα και τη Σονάτα των φαντασμάτων, επεδίωκε, για να παραθέσουμε τα λόγια του, «να μιμηθεί το ασυνεπές κι ωστόσο διαφανώς λογικό σχήμα ενός ονείρου». Τριάντα χρόνια νωρίτερα ο Ίψεν είχε επιχειρήσει κάτι παρόμοιο στο Πέερ Γκυντ, αλλά όχι ανοιχτά, όπως ο Στριντμπεργκ. Ο Ίψεν ποτέ δεν καθιστά σαφές ότι στην πέμπτη πράξη τού έργου μάς παρουσιάζει τις σκέψεις ενός νεκρού ή ετοιμοθάνατου άνδρα, αν και μπορούμε να το συναγάγουμε αν θέλουμε. Αλλά ο Στρίντμπεργκ στα εξπρεσιονιστικά του έργα δραματοποιεί ανοιχτά τα όνειρα, τους φόβους και τους ρεμβασμούς των ηρώων του, ώστε συχνά να μη γνωρίζουμε αν ό, τι βλέπουμε συμβαίνει μέσα ή έξω από το μυαλό τους. Πολλοί θεατρικοί συγγραφείς έχουν κάνει το ίδιο από τότε- οι Πιραντέλλο, Κάιζερ, Ο' Νηλ, Πίντερ, Μπέκετ, Ιονέσκο - ο Στρίντμπεργκ όμως ήταν ο πρώτος.
4.75
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή