To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ
 
 
 
   
 
o sxolikos psyxologos to paidi kai oi goneis toy photo

o sxolikos psyxologos to paidi kai oi goneis toy photo


Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ

BKS.0412088      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΜΠΟΖΕΤΙ Ε., ΓΚΟΥΛΦΙΕ Σ., ΤΙΡΙΕ Α. στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.16.00 €
μόνο12.80 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-349-058-Χ
Συγγραφέας: ΜΠΟΖΕΤΙ Ε., ΓΚΟΥΛΦΙΕ Σ., ΤΙΡΙΕ Α.
Εκδοτικός οίκος: ΘΥΜΑΡΙ
Σειρά: ΝΗΠΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Μετάφραση: ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σελίδες: 233
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Το Σχολείο είναι ένας χώρος μαθητείας, αλλά κι ένας χώρος κοινωνικοποίησης. Ένας χώρος όπου το παιδί θ' ανοιχτεί σ' έναν άλλο κόσμο, μακριά από τις οικογενειακές αλληλεξαρτήσεις, επιρροές και δεσμεύσεις. Σ' αυτόν τον κόσμο, το παιδί καλείται να μπει στη διαδικασία της κοινωνικής του ωρίμανσης, μέσα από την ενδυνάμωση της προσωπικότητάς του. Κι αν απ' το σπίτι δεν έχει αποκτήσει τα εφόδια γι' αυτό το άνοιγμα, αν είναι δέσμιο από πολυποίκιλες αναστολές στον οικογενειακό χώρο, τότε θα εκδηλώσει (άμεσα ή έμμεσα) τη δυσφορία του. Κι αυτή η δυσφορία θα εκδηλωθεί σε τρεις βασικούς τομείς: Στη μάθηση, στη συμπεριφορά του και στην ψυχοσωματική του υγεία.

Σε όλο αυτό το πλέγμα των προβλημάτων, που κάνουν την εμφάνισή τους στο χώρο του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί ούτε το επαγγελματικό χρέος έχουν, ούτε την επιστημονική ειδίκευση για να διεισδύσουν στα αίτια μιας ιδιόμορφης, ακόμη και αποκλίνουσας συμπεριφοράς του παιδιού. Με την ευαισθησία τους, μπορούν να επισημαίνουν τα προβλήματα, ακόμα και να τα αναφέρουν. Εκείνος που θα τα παρατηρήσει επιστημονικά, θα τα επεξεργαστεί και θα σχεδιάσει τον τρόπο προσέγγισης (στο παιδί, στο δάσκαλο, στην οικογένεια) είναι ο ψυχολόγος του σχολείου.

Ο σημαντικότατος ρόλος του, στον τομέα της πρόληψης και της θεραπείας, φαίνεται τόσο καθαρά μέσα στις σελίδες του βιβλίου -με τα αναλυτικά ιστορικά παιδιών, και τον τρόπο παρέμβασης- ώστε να συμπεραίνουμε, ότι είναι κρίμα που δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα στον τόπο μας ο θεσμός του σχολικού ψυχολόγου. Και είναι μεγάλη, έως και ανεπίτρεπτή, πλέον, η καθυστέρηση. Στη Γαλλία -απ' όπου και το παρόν βιβλίο- ο Σχολικός Ψυχολόγος είναι θεσμός του κράτους από το 1947.

Σ' αυτό το έργο, ο τομέας ευθύνης του σχολικού ψυχολόγου είναι το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ (BKS.0412088)
o sxolikos psyxologos to paidi kai oi goneis toy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 16.00 € μόνο 12.80
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΜΠΟΖΕΤΙ Ε., ΓΚΟΥΛΦΙΕ Σ., ΤΙΡΙΕ Α. στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 960-349-058-Χ
Συγγραφέας: ΜΠΟΖΕΤΙ Ε., ΓΚΟΥΛΦΙΕ Σ., ΤΙΡΙΕ Α.
Εκδοτικός οίκος: ΘΥΜΑΡΙ
Σειρά: ΝΗΠΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Μετάφραση: ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σελίδες: 233
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Το Σχολείο είναι ένας χώρος μαθητείας, αλλά κι ένας χώρος κοινωνικοποίησης. Ένας χώρος όπου το παιδί θ' ανοιχτεί σ' έναν άλλο κόσμο, μακριά από τις οικογενειακές αλληλεξαρτήσεις, επιρροές και δεσμεύσεις. Σ' αυτόν τον κόσμο, το παιδί καλείται να μπει στη διαδικασία της κοινωνικής του ωρίμανσης, μέσα από την ενδυνάμωση της προσωπικότητάς του. Κι αν απ' το σπίτι δεν έχει αποκτήσει τα εφόδια γι' αυτό το άνοιγμα, αν είναι δέσμιο από πολυποίκιλες αναστολές στον οικογενειακό χώρο, τότε θα εκδηλώσει (άμεσα ή έμμεσα) τη δυσφορία του. Κι αυτή η δυσφορία θα εκδηλωθεί σε τρεις βασικούς τομείς: Στη μάθηση, στη συμπεριφορά του και στην ψυχοσωματική του υγεία.

Σε όλο αυτό το πλέγμα των προβλημάτων, που κάνουν την εμφάνισή τους στο χώρο του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί ούτε το επαγγελματικό χρέος έχουν, ούτε την επιστημονική ειδίκευση για να διεισδύσουν στα αίτια μιας ιδιόμορφης, ακόμη και αποκλίνουσας συμπεριφοράς του παιδιού. Με την ευαισθησία τους, μπορούν να επισημαίνουν τα προβλήματα, ακόμα και να τα αναφέρουν. Εκείνος που θα τα παρατηρήσει επιστημονικά, θα τα επεξεργαστεί και θα σχεδιάσει τον τρόπο προσέγγισης (στο παιδί, στο δάσκαλο, στην οικογένεια) είναι ο ψυχολόγος του σχολείου.

Ο σημαντικότατος ρόλος του, στον τομέα της πρόληψης και της θεραπείας, φαίνεται τόσο καθαρά μέσα στις σελίδες του βιβλίου -με τα αναλυτικά ιστορικά παιδιών, και τον τρόπο παρέμβασης- ώστε να συμπεραίνουμε, ότι είναι κρίμα που δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα στον τόπο μας ο θεσμός του σχολικού ψυχολόγου. Και είναι μεγάλη, έως και ανεπίτρεπτή, πλέον, η καθυστέρηση. Στη Γαλλία -απ' όπου και το παρόν βιβλίο- ο Σχολικός Ψυχολόγος είναι θεσμός του κράτους από το 1947.

Σ' αυτό το έργο, ο τομέας ευθύνης του σχολικού ψυχολόγου είναι το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ BKS.0412088 BKS.0412088 ΜΠΟΖΕΤΙ Ε., ΓΚΟΥΛΦΙΕ Σ., ΤΙΡΙΕ Α. ΜΠΟΖΕΤΙ Ε., ΓΚΟΥΛΦΙΕ Σ., ΤΙΡΙΕ Α. ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΜΠΟΖΕΤΙ Ε., ΓΚΟΥΛΦΙΕ Σ., ΤΙΡΙΕ Α. στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-349-058-Χ Συγγραφέας: ΜΠΟΖΕΤΙ Ε., ΓΚΟΥΛΦΙΕ Σ., ΤΙΡΙΕ Α. Εκδοτικός οίκος: ΘΥΜΑΡΙ Σειρά: ΝΗΠΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Μετάφραση: ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σελίδες: 233 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2000 Το Σχολείο είναι ένας χώρος μαθητείας, αλλά κι ένας χώρος κοινωνικοποίησης. Ένας χώρος όπου το παιδί θ' ανοιχτεί σ' έναν άλλο κόσμο, μακριά από τις οικογενειακές αλληλεξαρτήσεις, επιρροές και δεσμεύσεις. Σ' αυτόν τον κόσμο, το παιδί καλείται να μπει στη διαδικασία της κοινωνικής του ωρίμανσης, μέσα από την ενδυνάμωση της προσωπικότητάς του. Κι αν απ' το σπίτι δεν έχει αποκτήσει τα εφόδια γι' αυτό το άνοιγμα, αν είναι δέσμιο από πολυποίκιλες αναστολές στον οικογενειακό χώρο, τότε θα εκδηλώσει (άμεσα ή έμμεσα) τη δυσφορία του. Κι αυτή η δυσφορία θα εκδηλωθεί σε τρεις βασικούς τομείς: Στη μάθηση, στη συμπεριφορά του και στην ψυχοσωματική του υγεία. Σε όλο αυτό το πλέγμα των προβλημάτων, που κάνουν την εμφάνισή τους στο χώρο του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί ούτε το επαγγελματικό χρέος έχουν, ούτε την επιστημονική ειδίκευση για να διεισδύσουν στα αίτια μιας ιδιόμορφης, ακόμη και αποκλίνουσας συμπεριφοράς του παιδιού. Με την ευαισθησία τους, μπορούν να επισημαίνουν τα προβλήματα, ακόμα και να τα αναφέρουν. Εκείνος που θα τα παρατηρήσει επιστημονικά, θα τα επεξεργαστεί και θα σχεδιάσει τον τρόπο προσέγγισης (στο παιδί, στο δάσκαλο, στην οικογένεια) είναι ο ψυχολόγος του σχολείου. Ο σημαντικότατος ρόλος του, στον τομέα της πρόληψης και της θεραπείας, φαίνεται τόσο καθαρά μέσα στις σελίδες του βιβλίου -με τα αναλυτικά ιστορικά παιδιών, και τον τρόπο παρέμβασης- ώστε να συμπεραίνουμε, ότι είναι κρίμα που δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα στον τόπο μας ο θεσμός του σχολικού ψυχολόγου. Και είναι μεγάλη, έως και ανεπίτρεπτή, πλέον, η καθυστέρηση. Στη Γαλλία -απ' όπου και το παρόν βιβλίο- ο Σχολικός Ψυχολόγος είναι θεσμός του κράτους από το 1947. Σ' αυτό το έργο, ο τομέας ευθύνης του σχολικού ψυχολόγου είναι το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό.
10.24
10 1 1


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή