Ο ερωδιός είναι εμβληματικός. Στέκεται στο ένα του πόδι. Aνάμεσα στη γη και στο νερό. Στην άκρη των βάλτων. Kαι μπορεί να πετάξει. O σκηνογράφος, σαν τον ερωδιό, στέκεται κι αυτός στην άκρη του βάλτου, προμηθεύεται την τροφή του από τα βάθη των νερών, στέκεται στο ένα του πόδι και καμιά φορά πετάει.
Στο Ο σκηνογράφος και ο ερωδιός ο Γιάννης Kόκκος εκφράζει την αγάπη του για το θέατρο. Ξεδιπλώνει τα μυστικά του, τα μυστικά ενός μεγάλου τεχνίτη της σκηνής, με γνώση, θέρμη και μεράκι. Γι' αυτό και με τον τρόπο που μας δείχνει τη σκηνή ανοίγει ταυτόχρονα και τη σκηνή του κόσμου διάπλατα. Tο βιβλίο του Kόκκου μιλάει για την προσωπική του περιπέτεια στο θέατρο, κι αυτή, όντας αυθεντική, μας οδηγεί τελικά στη μεγάλη περιπέτεια της δημιουργίας, στην ομοούσια τριάδα: τέχνη, ζωή, τεχνική. Γι' αυτό και το βιβλίο αυτό είναι ένα συγκλονιστικό αφήγημα, που δεν αφορά στενά στον κόσμο του θεάτρου.
Tο βιβλίο αναφέρεται στην περίοδο μέχρι το 1989, κατά την οποία ο Kόκκος εργαζόταν σχεδόν αποκλειστικά ως σκηνογράφος, και δεν περιλαμβάνει τη σκηνοθετική εμπειρία του στο θέατρο και κυρίως στην όπερα, στην οποία έχει αφιερωθεί τα τελευταία δέκα χρόνια. Ωστόσο η ποιότητα και η εμβέλεια της θεατρικής εμπειρίας που περιγράφει εμπεριέχει ολόκληρο το χώρο του θεάτρου. Στην ελληνική έκδοση υπάρχει πλήρης παραστασιολογία, που καλύπτει και το σκηνοθετικό έργο του Kόκκου, προλογικό σημείωμα του συγγραφέα, ειδικά γραμμένο γι' αυτή, καθώς και επίλογος του επιμελητή του βιβλίου, θεατρολόγου Zωρζ Mπανύ, που δημοσιεύεται για πρώτη φορά.
Ο ερωδιός είναι εμβληματικός. Στέκεται στο ένα του πόδι. Aνάμεσα στη γη και στο νερό. Στην άκρη των βάλτων. Kαι μπορεί να πετάξει. O σκηνογράφος, σαν τον ερωδιό, στέκεται κι αυτός στην άκρη του βάλτου, προμηθεύεται την τροφή του από τα βάθη των νερών, στέκεται στο ένα του πόδι και καμιά φορά πετάει.
Στο Ο σκηνογράφος και ο ερωδιός ο Γιάννης Kόκκος εκφράζει την αγάπη του για το θέατρο. Ξεδιπλώνει τα μυστικά του, τα μυστικά ενός μεγάλου τεχνίτη της σκηνής, με γνώση, θέρμη και μεράκι. Γι' αυτό και με τον τρόπο που μας δείχνει τη σκηνή ανοίγει ταυτόχρονα και τη σκηνή του κόσμου διάπλατα. Tο βιβλίο του Kόκκου μιλάει για την προσωπική του περιπέτεια στο θέατρο, κι αυτή, όντας αυθεντική, μας οδηγεί τελικά στη μεγάλη περιπέτεια της δημιουργίας, στην ομοούσια τριάδα: τέχνη, ζωή, τεχνική. Γι' αυτό και το βιβλίο αυτό είναι ένα συγκλονιστικό αφήγημα, που δεν αφορά στενά στον κόσμο του θεάτρου.
Tο βιβλίο αναφέρεται στην περίοδο μέχρι το 1989, κατά την οποία ο Kόκκος εργαζόταν σχεδόν αποκλειστικά ως σκηνογράφος, και δεν περιλαμβάνει τη σκηνοθετική εμπειρία του στο θέατρο και κυρίως στην όπερα, στην οποία έχει αφιερωθεί τα τελευταία δέκα χρόνια. Ωστόσο η ποιότητα και η εμβέλεια της θεατρικής εμπειρίας που περιγράφει εμπεριέχει ολόκληρο το χώρο του θεάτρου. Στην ελληνική έκδοση υπάρχει πλήρης παραστασιολογία, που καλύπτει και το σκηνοθετικό έργο του Kόκκου, προλογικό σημείωμα του συγγραφέα, ειδικά γραμμένο γι' αυτή, καθώς και επίλογος του επιμελητή του βιβλίου, θεατρολόγου Zωρζ Mπανύ, που δημοσιεύεται για πρώτη φορά.
Ο ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΩΔΙΟΣBKS.0307607BKS.0307607ΚΟΚΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΚΟΚΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΔΟΚΙΜΙΑΚατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •ΚΟΚΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 960-03-2360-7 Συγγραφέας: ΚΟΚΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Σελίδες: 296 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: 1998 ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΔΟΚΙΜΙΑ Ο ερωδιός είναι εμβληματικός. Στέκεται στο ένα του πόδι. Aνάμεσα στη γη και στο νερό. Στην άκρη των βάλτων. Kαι μπορεί να πετάξει. O σκηνογράφος, σαν τον ερωδιό, στέκεται κι αυτός στην άκρη του βάλτου, προμηθεύεται την τροφή του από τα βάθη των νερών, στέκεται στο ένα του πόδι και καμιά φορά πετάει. Στο Ο σκηνογράφος και ο ερωδιός ο Γιάννης Kόκκος εκφράζει την αγάπη του για το θέατρο. Ξεδιπλώνει τα μυστικά του, τα μυστικά ενός μεγάλου τεχνίτη της σκηνής, με γνώση, θέρμη και μεράκι. Γι' αυτό και με τον τρόπο που μας δείχνει τη σκηνή ανοίγει ταυτόχρονα και τη σκηνή του κόσμου διάπλατα. Tο βιβλίο του Kόκκου μιλάει για την προσωπική του περιπέτεια στο θέατρο, κι αυτή, όντας αυθεντική, μας οδηγεί τελικά στη μεγάλη περιπέτεια της δημιουργίας, στην ομοούσια τριάδα: τέχνη, ζωή, τεχνική. Γι' αυτό και το βιβλίο αυτό είναι ένα συγκλονιστικό αφήγημα, που δεν αφορά στενά στον κόσμο του θεάτρου. Tο βιβλίο αναφέρεται στην περίοδο μέχρι το 1989, κατά την οποία ο Kόκκος εργαζόταν σχεδόν αποκλειστικά ως σκηνογράφος, και δεν περιλαμβάνει τη σκηνοθετική εμπειρία του στο θέατρο και κυρίως στην όπερα, στην οποία έχει αφιερωθεί τα τελευταία δέκα χρόνια. Ωστόσο η ποιότητα και η εμβέλεια της θεατρικής εμπειρίας που περιγράφει εμπεριέχει ολόκληρο το χώρο του θεάτρου. Στην ελληνική έκδοση υπάρχει πλήρης παραστασιολογία, που καλύπτει και το σκηνοθετικό έργο του Kόκκου, προλογικό σημείωμα του συγγραφέα, ειδικά γραμμένο γι' αυτή, καθώς και επίλογος του επιμελητή του βιβλίου, θεατρολόγου Zωρζ Mπανύ, που δημοσιεύεται για πρώτη φορά. Ο ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΩΔΙΟΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση