To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 
 
 
   
 
o rolos toy proistamenoy dieythynsis kai grafeioy ekpaideysis photo

o rolos toy proistamenoy dieythynsis kai grafeioy ekpaideysis photo


Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

BKS.0431255      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.74 €
μόνο16.87 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-343-671-3
Συγγραφέας: ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 368
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Η διοίκηση ως κοινωνικό φαινόμενο εμφανίστηκε στη σφαίρα της επιστημονικής θεώρησης στις αρχές του εικοστού αιώνα στις χώρες της δύσης, με διαφορετικό εννοιολογικό περιεχόμενο. Η μελέτη της διοίκησης της εκπαίδευσης, ως ιδιαίτερου κλάδου, ακολούθησε ουσιαστικά παράλληλη πορεία, αν και δεν ξεκίνησε παράλληλα με τη μελέτη της επιστήμης της διοίκησης ως οργανωσιακού φαινομένου. Εξάλλου, είναι βέβαιο ότι παρουσιάζει ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα οποία απορρέουν από τις ιδιαιτερότητες της εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας.

Αναλογικά προς τα γενικότερα οργανωτικά χαρακτηριστικά του ευρύτερου διοικητικού συστήματος της Ελλάδας, το εκπαιδευτικό σύστημα χαρακτηρίζεται από κατά βάση - συγκεντρωτική δομή και, συνακόλουθα, ενιαίο σχεδιασμό και κεντρικό έλεγχο. Από τη μεταπολίτευση ως σήμερα επιχειρούνται μεταρρυθμιστικές παρεμβάσεις στην εκπαίδευση που αφορούν σε όλες τις βαθμίδες της. Από τις σημαντικότερες θεωρήθηκε η κατάργηση του θεσμού του Επιθεωρητή και η θέσπιση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης και Γραφείου Εκπαίδευσης που ανέλαβε την κάλυψη της διοικητικής διάστασης του ρόλου που επιτελούσε ο Επιθεωρητής. Ασφαλώς ένα τόσο ευρύ θέμα εκπαιδευτικής διοίκησης δεν εξαντλείται στα πλαίσια μίας μελέτης και μάλιστα με τους περιορισμούς που θέτει η επιλογή μιας συγκεκριμένης ερευνητικής προσέγγισης και μεθόδου αντίστοιχα.

Κρίνεται σκόπιμο τα βασικότερα ευρήματα να χρησιμοποιηθούν ως ερεθίσματα για περαιτέρω διερεύνηση αλλά και εμβάθυνση της συζήτησης για το ρόλο και την αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου θεσμού στη διάρθρωση του συστήματος διοίκησης της ελληνικής εκπαίδευσης. Η σημαντικότητα του ρόλου του Προϊσταμένου για τη συζήτηση γύρω από το συγκεκριμένο θεσμό αποτελεί ουσιαστική συμβολή στον προβληματισμό για το θέμα αυτό.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (BKS.0431255)
o rolos toy proistamenoy dieythynsis kai grafeioy ekpaideysis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.74 € μόνο 16.87
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-343-671-3
Συγγραφέας: ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 368
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Η διοίκηση ως κοινωνικό φαινόμενο εμφανίστηκε στη σφαίρα της επιστημονικής θεώρησης στις αρχές του εικοστού αιώνα στις χώρες της δύσης, με διαφορετικό εννοιολογικό περιεχόμενο. Η μελέτη της διοίκησης της εκπαίδευσης, ως ιδιαίτερου κλάδου, ακολούθησε ουσιαστικά παράλληλη πορεία, αν και δεν ξεκίνησε παράλληλα με τη μελέτη της επιστήμης της διοίκησης ως οργανωσιακού φαινομένου. Εξάλλου, είναι βέβαιο ότι παρουσιάζει ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα οποία απορρέουν από τις ιδιαιτερότητες της εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας.

Αναλογικά προς τα γενικότερα οργανωτικά χαρακτηριστικά του ευρύτερου διοικητικού συστήματος της Ελλάδας, το εκπαιδευτικό σύστημα χαρακτηρίζεται από κατά βάση - συγκεντρωτική δομή και, συνακόλουθα, ενιαίο σχεδιασμό και κεντρικό έλεγχο. Από τη μεταπολίτευση ως σήμερα επιχειρούνται μεταρρυθμιστικές παρεμβάσεις στην εκπαίδευση που αφορούν σε όλες τις βαθμίδες της. Από τις σημαντικότερες θεωρήθηκε η κατάργηση του θεσμού του Επιθεωρητή και η θέσπιση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης και Γραφείου Εκπαίδευσης που ανέλαβε την κάλυψη της διοικητικής διάστασης του ρόλου που επιτελούσε ο Επιθεωρητής. Ασφαλώς ένα τόσο ευρύ θέμα εκπαιδευτικής διοίκησης δεν εξαντλείται στα πλαίσια μίας μελέτης και μάλιστα με τους περιορισμούς που θέτει η επιλογή μιας συγκεκριμένης ερευνητικής προσέγγισης και μεθόδου αντίστοιχα.

Κρίνεται σκόπιμο τα βασικότερα ευρήματα να χρησιμοποιηθούν ως ερεθίσματα για περαιτέρω διερεύνηση αλλά και εμβάθυνση της συζήτησης για το ρόλο και την αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου θεσμού στη διάρθρωση του συστήματος διοίκησης της ελληνικής εκπαίδευσης. Η σημαντικότητα του ρόλου του Προϊσταμένου για τη συζήτηση γύρω από το συγκεκριμένο θεσμό αποτελεί ουσιαστική συμβολή στον προβληματισμό για το θέμα αυτό.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ BKS.0431255 BKS.0431255 ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-343-671-3 Συγγραφέας: ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ Σειρά: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σελίδες: 368 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Η διοίκηση ως κοινωνικό φαινόμενο εμφανίστηκε στη σφαίρα της επιστημονικής θεώρησης στις αρχές του εικοστού αιώνα στις χώρες της δύσης, με διαφορετικό εννοιολογικό περιεχόμενο. Η μελέτη της διοίκησης της εκπαίδευσης, ως ιδιαίτερου κλάδου, ακολούθησε ουσιαστικά παράλληλη πορεία, αν και δεν ξεκίνησε παράλληλα με τη μελέτη της επιστήμης της διοίκησης ως οργανωσιακού φαινομένου. Εξάλλου, είναι βέβαιο ότι παρουσιάζει ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα οποία απορρέουν από τις ιδιαιτερότητες της εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας. Αναλογικά προς τα γενικότερα οργανωτικά χαρακτηριστικά του ευρύτερου διοικητικού συστήματος της Ελλάδας, το εκπαιδευτικό σύστημα χαρακτηρίζεται από κατά βάση - συγκεντρωτική δομή και, συνακόλουθα, ενιαίο σχεδιασμό και κεντρικό έλεγχο. Από τη μεταπολίτευση ως σήμερα επιχειρούνται μεταρρυθμιστικές παρεμβάσεις στην εκπαίδευση που αφορούν σε όλες τις βαθμίδες της. Από τις σημαντικότερες θεωρήθηκε η κατάργηση του θεσμού του Επιθεωρητή και η θέσπιση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης και Γραφείου Εκπαίδευσης που ανέλαβε την κάλυψη της διοικητικής διάστασης του ρόλου που επιτελούσε ο Επιθεωρητής. Ασφαλώς ένα τόσο ευρύ θέμα εκπαιδευτικής διοίκησης δεν εξαντλείται στα πλαίσια μίας μελέτης και μάλιστα με τους περιορισμούς που θέτει η επιλογή μιας συγκεκριμένης ερευνητικής προσέγγισης και μεθόδου αντίστοιχα. Κρίνεται σκόπιμο τα βασικότερα ευρήματα να χρησιμοποιηθούν ως ερεθίσματα για περαιτέρω διερεύνηση αλλά και εμβάθυνση της συζήτησης για το ρόλο και την αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου θεσμού στη διάρθρωση του συστήματος διοίκησης της ελληνικής εκπαίδευσης. Η σημαντικότητα του ρόλου του Προϊσταμένου για τη συζήτηση γύρω από το συγκεκριμένο θεσμό αποτελεί ουσιαστική συμβολή στον προβληματισμό για το θέμα αυτό.
15.18
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή