Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
o rolos toy dieythynti stin epilysi ton problimaton ton sxoleion ton apomakrysmenon perioxon sti protobathmia ekpaideysi photo
o rolos toy dieythynti stin epilysi ton problimaton ton sxoleion ton apomakrysmenon perioxon sti protobathmia ekpaideysi photo


Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0964014          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από25.00 €
μόνο22.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9427-46-3
Συγγραφέας: ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: GOTSIS
Σελίδες: 112
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2014

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ

Η μελέτη εστιάζει στο ρόλο του διευθυντή ως προς τη διοίκηση σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στη δυνατότητα του να επιλύει προβλήματα. Η μελέτη περίπτωσης αυτή αφορά δυο απομακρυσμένες περιοχές, τη Κω και την Κάλυμνο.
Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως ότι εξαιτίας του συγκεντρωτικού συστήματος εκπαίδευσης που αφήνει μικρό εύρος εξουσιών στους διευθυντές, προβλήματα που παρουσιάζονται σε απομακρυσμένες περιοχές όπως η γραφειοκρατία, η έλλειψη οικονομικών πόρων, τα προβλήματα στις υποδομές κ.λ.π. είναι ακόμα πιο δύσκολο να αντιμετωπιστούν.
Για το λόγο αυτό επελέγησαν οι περιοχές της Κω και της Καλύμνου, για να κατανοηθεί ο τρόπος με τον οποίο ο διευθυντής των περιοχών αυτών διοικεί την εκπαιδευτική μονάδα.
Εξετάστηκαν οι αντιλήψεις των δασκάλων και των γονέων με σκοπό να συλλεχτούν δεδομένα σχετικά με την ικανοποίηση από το έργο του διευθυντή, τη συνεργασία που υφίσταται μεταξύ του ιδίου και του εσωτερικού/εξωτερικού περιβάλλοντος του σχολείου (γονείς, δάσκαλοι, τοπική κοινωνία) και σχετικά με τις επικοινωνιακές και παρακινητικές του δεξιότητες.
Εκπαιδευτικοί και γονείς παίρνουν μέρος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Πρόταση γίνεται όχι μόνο για τους διευθυντές των συγκριμένων περιοχών αλλά για όλους όσους επιθυμούν να αναλάβουν αυτό το δύσκολο έργο, να προετοιμάζονται με επιστημονική κατάρτιση γύρω από τη διοίκηση σχολικών μονάδων ώστε να είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στον πολυδιάστατο ρολό τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0964014)
o rolos toy dieythynti stin epilysi ton problimaton ton sxoleion ton apomakrysmenon perioxon sti protobathmia ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
25.00 € -10% = 22.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-9427-46-3
Συγγραφέας: ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: GOTSIS
Σελίδες: 112
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2014

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ

Η μελέτη εστιάζει στο ρόλο του διευθυντή ως προς τη διοίκηση σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στη δυνατότητα του να επιλύει προβλήματα. Η μελέτη περίπτωσης αυτή αφορά δυο απομακρυσμένες περιοχές, τη Κω και την Κάλυμνο.
Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως ότι εξαιτίας του συγκεντρωτικού συστήματος εκπαίδευσης που αφήνει μικρό εύρος εξουσιών στους διευθυντές, προβλήματα που παρουσιάζονται σε απομακρυσμένες περιοχές όπως η γραφειοκρατία, η έλλειψη οικονομικών πόρων, τα προβλήματα στις υποδομές κ.λ.π. είναι ακόμα πιο δύσκολο να αντιμετωπιστούν.
Για το λόγο αυτό επελέγησαν οι περιοχές της Κω και της Καλύμνου, για να κατανοηθεί ο τρόπος με τον οποίο ο διευθυντής των περιοχών αυτών διοικεί την εκπαιδευτική μονάδα.
Εξετάστηκαν οι αντιλήψεις των δασκάλων και των γονέων με σκοπό να συλλεχτούν δεδομένα σχετικά με την ικανοποίηση από το έργο του διευθυντή, τη συνεργασία που υφίσταται μεταξύ του ιδίου και του εσωτερικού/εξωτερικού περιβάλλοντος του σχολείου (γονείς, δάσκαλοι, τοπική κοινωνία) και σχετικά με τις επικοινωνιακές και παρακινητικές του δεξιότητες.
Εκπαιδευτικοί και γονείς παίρνουν μέρος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Πρόταση γίνεται όχι μόνο για τους διευθυντές των συγκριμένων περιοχών αλλά για όλους όσους επιθυμούν να αναλάβουν αυτό το δύσκολο έργο, να προετοιμάζονται με επιστημονική κατάρτιση γύρω από τη διοίκηση σχολικών μονάδων ώστε να είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στον πολυδιάστατο ρολό τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0964014 ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
20.25 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials