To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
 
 
 
   
 
o kosmos tis tileorasis photo

o kosmos tis tileorasis photo


Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

BKS.0411088      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.53.26 €
μόνο47.93 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-8256-99-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΗΡΟΔΟΤΟΣ
Σελίδες: 646
Διαστάσεις: 15Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010

ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΘΕΩΡΙΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Τηλεόραση και κοινωνία. Κοινωνία και τηλεόραση. Η σχέση αυτών των δύο δεν έχει πάψει να απασχολεί τόσο το κοινωνικό σύνολο όσο και τους ερευνητές από τότε που εμφανίστηκε το μέσο. Πολλοί είναι εκείνοι που ανήγγειλαν τον θάνατο της τηλεόρασης λόγω της έλευσης του διαδικτύου. Όσοι διατείνονται ότι η τηλεόραση αποτελεί πεπαλαιωμένο αντικείμενο μελέτης μοιάζουν να ξεχνούν αφενός το γεγονός ότι πρόκειται για το πλέον μαζικό μέσο (παραδοσιακό όσο και σύγχρονο) με εκτεταμένες πολιτισμικές και κοινωνικές διαστάσεις, αφετέρου δεν υπολογίζουν την ικανότητα του να εξελίσσεται διαρκώς προσαρμόζοντας τη λειτουργία του σε καινούργια κοινωνικά, οικονομικά, τεχνολογικά δεδομένα, λειτουργώντας σαν μια χοάνη μέσα στην οποία επαναπροσδιορίζεται δίχως τέλος η θέση της τηλεόρασης και οι τρόποι λειτουργίας της.

Μέσα σε αυτό το κλίμα της διαρκώς μεταβαλλόμενης κοινωνίας είναι ανάγκη η παραγωγή ενός αναλυτικού λόγου που να λαμβάνει υπόψη τα συνεχώς καινούργια δεδομένα, έτσι ώστε να κατανοήσουμε το πώς η τηλεόραση λειτουργεί, όχι σαν διάφανος καθρέφτης της κοινωνίας, αλλά ως σύμπτωμα των κοινωνικών διεργασιών. Τούτη είναι η φιλοδοξία του παρόντος εγχειρήματος, το οποίο έρχεται να προστεθεί στη σχετική βιβλιογραφία, δίνοντας έμφαση σε ορισμένα θεωρητικά και μεθοδολογικά στοιχεία που επιτρέπουν την ανάλυση του μέσου, στην ελληνική τηλεόραση, στην ανάλυση των προγραμμάτων της, στη σκιαγράφηση ορισμένων τάσεων στον τηλεοπτικό λόγο και στον τρόπο με τον οποίο η τηλεόραση σχετίζεται με άλλα μέσα, εφόσον οι εξελίξεις σε αυτό τον χώρο είναι αλληλένδετες. Στόχος λοιπόν είναι η συμβολή στη σκέψη για την τηλεόραση, στη διερεύνηση της ιδιαιτερότητας της ελληνικής τηλεόρασης μέσα από τη διαλεκτική με άλλες κοινωνικές πραγματικότητες, στη συγκρότηση μιας ερευνητικής μεθοδολογίας και μιας θεωρητικής όσο και πραγματιστικής προσέγγισης του αντικειμένου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (BKS.0411088)
o kosmos tis tileorasis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 53.26 € μόνο 47.93
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-8256-99-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΗΡΟΔΟΤΟΣ
Σελίδες: 646
Διαστάσεις: 15Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010

ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΘΕΩΡΙΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Τηλεόραση και κοινωνία. Κοινωνία και τηλεόραση. Η σχέση αυτών των δύο δεν έχει πάψει να απασχολεί τόσο το κοινωνικό σύνολο όσο και τους ερευνητές από τότε που εμφανίστηκε το μέσο. Πολλοί είναι εκείνοι που ανήγγειλαν τον θάνατο της τηλεόρασης λόγω της έλευσης του διαδικτύου. Όσοι διατείνονται ότι η τηλεόραση αποτελεί πεπαλαιωμένο αντικείμενο μελέτης μοιάζουν να ξεχνούν αφενός το γεγονός ότι πρόκειται για το πλέον μαζικό μέσο (παραδοσιακό όσο και σύγχρονο) με εκτεταμένες πολιτισμικές και κοινωνικές διαστάσεις, αφετέρου δεν υπολογίζουν την ικανότητα του να εξελίσσεται διαρκώς προσαρμόζοντας τη λειτουργία του σε καινούργια κοινωνικά, οικονομικά, τεχνολογικά δεδομένα, λειτουργώντας σαν μια χοάνη μέσα στην οποία επαναπροσδιορίζεται δίχως τέλος η θέση της τηλεόρασης και οι τρόποι λειτουργίας της.

Μέσα σε αυτό το κλίμα της διαρκώς μεταβαλλόμενης κοινωνίας είναι ανάγκη η παραγωγή ενός αναλυτικού λόγου που να λαμβάνει υπόψη τα συνεχώς καινούργια δεδομένα, έτσι ώστε να κατανοήσουμε το πώς η τηλεόραση λειτουργεί, όχι σαν διάφανος καθρέφτης της κοινωνίας, αλλά ως σύμπτωμα των κοινωνικών διεργασιών. Τούτη είναι η φιλοδοξία του παρόντος εγχειρήματος, το οποίο έρχεται να προστεθεί στη σχετική βιβλιογραφία, δίνοντας έμφαση σε ορισμένα θεωρητικά και μεθοδολογικά στοιχεία που επιτρέπουν την ανάλυση του μέσου, στην ελληνική τηλεόραση, στην ανάλυση των προγραμμάτων της, στη σκιαγράφηση ορισμένων τάσεων στον τηλεοπτικό λόγο και στον τρόπο με τον οποίο η τηλεόραση σχετίζεται με άλλα μέσα, εφόσον οι εξελίξεις σε αυτό τον χώρο είναι αλληλένδετες. Στόχος λοιπόν είναι η συμβολή στη σκέψη για την τηλεόραση, στη διερεύνηση της ιδιαιτερότητας της ελληνικής τηλεόρασης μέσα από τη διαλεκτική με άλλες κοινωνικές πραγματικότητες, στη συγκρότηση μιας ερευνητικής μεθοδολογίας και μιας θεωρητικής όσο και πραγματιστικής προσέγγισης του αντικειμένου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ BKS.0411088 BKS.0411088 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-8256-99-6 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΗΡΟΔΟΤΟΣ Σελίδες: 646 Διαστάσεις: 15Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010 ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΘΕΩΡΙΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Τηλεόραση και κοινωνία. Κοινωνία και τηλεόραση. Η σχέση αυτών των δύο δεν έχει πάψει να απασχολεί τόσο το κοινωνικό σύνολο όσο και τους ερευνητές από τότε που εμφανίστηκε το μέσο. Πολλοί είναι εκείνοι που ανήγγειλαν τον θάνατο της τηλεόρασης λόγω της έλευσης του διαδικτύου. Όσοι διατείνονται ότι η τηλεόραση αποτελεί πεπαλαιωμένο αντικείμενο μελέτης μοιάζουν να ξεχνούν αφενός το γεγονός ότι πρόκειται για το πλέον μαζικό μέσο (παραδοσιακό όσο και σύγχρονο) με εκτεταμένες πολιτισμικές και κοινωνικές διαστάσεις, αφετέρου δεν υπολογίζουν την ικανότητα του να εξελίσσεται διαρκώς προσαρμόζοντας τη λειτουργία του σε καινούργια κοινωνικά, οικονομικά, τεχνολογικά δεδομένα, λειτουργώντας σαν μια χοάνη μέσα στην οποία επαναπροσδιορίζεται δίχως τέλος η θέση της τηλεόρασης και οι τρόποι λειτουργίας της. Μέσα σε αυτό το κλίμα της διαρκώς μεταβαλλόμενης κοινωνίας είναι ανάγκη η παραγωγή ενός αναλυτικού λόγου που να λαμβάνει υπόψη τα συνεχώς καινούργια δεδομένα, έτσι ώστε να κατανοήσουμε το πώς η τηλεόραση λειτουργεί, όχι σαν διάφανος καθρέφτης της κοινωνίας, αλλά ως σύμπτωμα των κοινωνικών διεργασιών. Τούτη είναι η φιλοδοξία του παρόντος εγχειρήματος, το οποίο έρχεται να προστεθεί στη σχετική βιβλιογραφία, δίνοντας έμφαση σε ορισμένα θεωρητικά και μεθοδολογικά στοιχεία που επιτρέπουν την ανάλυση του μέσου, στην ελληνική τηλεόραση, στην ανάλυση των προγραμμάτων της, στη σκιαγράφηση ορισμένων τάσεων στον τηλεοπτικό λόγο και στον τρόπο με τον οποίο η τηλεόραση σχετίζεται με άλλα μέσα, εφόσον οι εξελίξεις σε αυτό τον χώρο είναι αλληλένδετες. Στόχος λοιπόν είναι η συμβολή στη σκέψη για την τηλεόραση, στη διερεύνηση της ιδιαιτερότητας της ελληνικής τηλεόρασης μέσα από τη διαλεκτική με άλλες κοινωνικές πραγματικότητες, στη συγκρότηση μιας ερευνητικής μεθοδολογίας και μιας θεωρητικής όσο και πραγματιστικής προσέγγισης του αντικειμένου.
43.14
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή