Ποιος να 'ναι αυτός ο κακομούτσουνος και κακοδαίμονας, άσχημος και καμπούρης με τη μεγάλη μύτη, τα μεγάλα μαύρα μάτια, ορθάνοιχτα, αρπαχτικά, παμπόνηρα, ορμητικά και το ίδιο αμυνόμενα, με γαϊδουρινά χείλια έτοιμα για χωρατά, γέλιο και σαρκασμό; Ο άνθρωπος αυτός με τη χοντρή φωνή, γαϊδουρινή και αυτή και τα μπαλώματα στην πλάτη και τον πισινό του, που διακρίνονται σαν αστεροσκοπεία; Τα ξυπόλυτα πόδια του που μοιάζουν σαν μπρασκαφούτες και σαν φραγκοσυκιές; Κι όταν βλέπει το καταραμένο φίδι, φοβάται μην του δαγκώσει κανένα ποδάρι και πάθει δηλητηρίαση το φίδι. Τι αυτοσαρκασμός και τι αυτοκριτική! Το ένα του χέρι μακρύ που φτάνει παντού να κλέβει, να καρπαζώνει, να εκφράζει αισιοδοξία, απογοήτευση, ειρωνεία, φόβο, τρόμο, ν' αρπάζει τη βελόνα που του πετάει η βεζιροπούλα και που της ζήτησε να την καρφώσει σ' ένα καρβέλι ψωμί για να μην τη χάσει. Υπάρχει Έλληνας που να μην έχει ταυτίσει κάποιον άλλον ή να μην έχει ταυτιστεί ο ίδιος μαζί του, να μη διακρίνει τη φωνή του, να μη γνωρίζει τη μορφή του, να μην ξέρει το όνομά του;
Στη μελέτη «Ο κοινωνικός και φιλοσοφικός ρόλος του Καραγκιόζη» του διδάκτορος φιλοσοφίας, ζωγράφου, γλύπτη, χαράκτη, ποιητή και φυσικά καραγκιοζοπαίχτη, Χρήστου Α. Κυριαζή, μαθαίνουμε τα πάντα για τον Καραγκιόζη, το πνεύμα του οποίου ενέπνευσε τον ποιητή, το λογοτέχνη, το μουσικό, το θεατρικό συγγραφέα, το σκηνοθέτη, το γελοιογράφο, το ζωγράφο, τον 'Ανθρωπο.
Ποιος να 'ναι αυτός ο κακομούτσουνος και κακοδαίμονας, άσχημος και καμπούρης με τη μεγάλη μύτη, τα μεγάλα μαύρα μάτια, ορθάνοιχτα, αρπαχτικά, παμπόνηρα, ορμητικά και το ίδιο αμυνόμενα, με γαϊδουρινά χείλια έτοιμα για χωρατά, γέλιο και σαρκασμό; Ο άνθρωπος αυτός με τη χοντρή φωνή, γαϊδουρινή και αυτή και τα μπαλώματα στην πλάτη και τον πισινό του, που διακρίνονται σαν αστεροσκοπεία; Τα ξυπόλυτα πόδια του που μοιάζουν σαν μπρασκαφούτες και σαν φραγκοσυκιές; Κι όταν βλέπει το καταραμένο φίδι, φοβάται μην του δαγκώσει κανένα ποδάρι και πάθει δηλητηρίαση το φίδι. Τι αυτοσαρκασμός και τι αυτοκριτική! Το ένα του χέρι μακρύ που φτάνει παντού να κλέβει, να καρπαζώνει, να εκφράζει αισιοδοξία, απογοήτευση, ειρωνεία, φόβο, τρόμο, ν' αρπάζει τη βελόνα που του πετάει η βεζιροπούλα και που της ζήτησε να την καρφώσει σ' ένα καρβέλι ψωμί για να μην τη χάσει. Υπάρχει Έλληνας που να μην έχει ταυτίσει κάποιον άλλον ή να μην έχει ταυτιστεί ο ίδιος μαζί του, να μη διακρίνει τη φωνή του, να μη γνωρίζει τη μορφή του, να μην ξέρει το όνομά του;
Στη μελέτη «Ο κοινωνικός και φιλοσοφικός ρόλος του Καραγκιόζη» του διδάκτορος φιλοσοφίας, ζωγράφου, γλύπτη, χαράκτη, ποιητή και φυσικά καραγκιοζοπαίχτη, Χρήστου Α. Κυριαζή, μαθαίνουμε τα πάντα για τον Καραγκιόζη, το πνεύμα του οποίου ενέπνευσε τον ποιητή, το λογοτέχνη, το μουσικό, το θεατρικό συγγραφέα, το σκηνοθέτη, το γελοιογράφο, το ζωγράφο, τον 'Ανθρωπο.
Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗBKS.0347633BKS.0347633ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣΚΥΡΙΑΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣΜΕΛΕΤΕΣΚατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-426-919-8 Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΙΩΛΚΟΣ Σελίδες: 224 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2017 Ποιος να 'ναι αυτός ο κακομούτσουνος και κακοδαίμονας, άσχημος και καμπούρης με τη μεγάλη μύτη, τα μεγάλα μαύρα μάτια, ορθάνοιχτα, αρπαχτικά, παμπόνηρα, ορμητικά και το ίδιο αμυνόμενα, με γαϊδουρινά χείλια έτοιμα για χωρατά, γέλιο και σαρκασμό; Ο άνθρωπος αυτός με τη χοντρή φωνή, γαϊδουρινή και αυτή και τα μπαλώματα στην πλάτη και τον πισινό του, που διακρίνονται σαν αστεροσκοπεία; Τα ξυπόλυτα πόδια του που μοιάζουν σαν μπρασκαφούτες και σαν φραγκοσυκιές; Κι όταν βλέπει το καταραμένο φίδι, φοβάται μην του δαγκώσει κανένα ποδάρι και πάθει δηλητηρίαση το φίδι. Τι αυτοσαρκασμός και τι αυτοκριτική! Το ένα του χέρι μακρύ που φτάνει παντού να κλέβει, να καρπαζώνει, να εκφράζει αισιοδοξία, απογοήτευση, ειρωνεία, φόβο, τρόμο, ν' αρπάζει τη βελόνα που του πετάει η βεζιροπούλα και που της ζήτησε να την καρφώσει σ' ένα καρβέλι ψωμί για να μην τη χάσει. Υπάρχει Έλληνας που να μην έχει ταυτίσει κάποιον άλλον ή να μην έχει ταυτιστεί ο ίδιος μαζί του, να μη διακρίνει τη φωνή του, να μη γνωρίζει τη μορφή του, να μην ξέρει το όνομά του; Στη μελέτη «Ο κοινωνικός και φιλοσοφικός ρόλος του Καραγκιόζη» του διδάκτορος φιλοσοφίας, ζωγράφου, γλύπτη, χαράκτη, ποιητή και φυσικά καραγκιοζοπαίχτη, Χρήστου Α. Κυριαζή, μαθαίνουμε τα πάντα για τον Καραγκιόζη, το πνεύμα του οποίου ενέπνευσε τον ποιητή, το λογοτέχνη, το μουσικό, το θεατρικό συγγραφέα, το σκηνοθέτη, το γελοιογράφο, το ζωγράφο, τον 'Ανθρωπο. Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση