Η ζωή μας είναι γεμάτη από σύμβολα και συμβολισμούς. Γεμάτη από μύθους, μυθοποιήσεις, αλλά και ερμηνείες μας για τα "πράγματα": ατομικές ή συλλογικές. Παρομοίως, διαμορφώνουμε επίσης στάσεις απέναντι στον χρόνο που "κυλά'". Και ακόμη, ακολουθούμε προβεβλημένα πρόσωπα και έχουμε την ανάγκη της καθοδήγησης από έναν ηγέτη. Όλα αυτά είναι "πολύ ανθρώπινα" ασφαλώς. Είναι όμως πάντα ορθολογικά; Και πώς συνδέονται μεταξύ τους;
Σε τέτοια ερωτήματα επιχειρεί, στοχαστικά, να απαντήσει το παρόν βιβλίο, θίγοντας έννοιες όπως 'υστεροφημία', 'παρελθοντικές υποθέσεις', 'θεωρίες συνωμοσίας', 'φαντασία' κ.ά. Σχετικά, παρατίθενται και παραδείγματα από πρόσωπα και γεγονότα: ο Μπετόβεν, ο Σαρτρ, ο Κων. Καραμανλής, ο Α. Παπανδρέου, ο Μαραντόνα, αλλά και ο Εμφύλιος, το Πολυτεχνείο, το Ολοκαύτωμα, οι "Δίδυμοι Πύργοι', μεταξύ άλλων, πλαισιώνουν τα κείμενα. Το 'νου Τοπία' στοχεύει και να αναδείξει εσφαλμένα στερεότυπα που "συνοδεύουν" διάφορες ερμηνείες μας.
Η ζωή μας είναι γεμάτη από σύμβολα και συμβολισμούς. Γεμάτη από μύθους, μυθοποιήσεις, αλλά και ερμηνείες μας για τα "πράγματα": ατομικές ή συλλογικές. Παρομοίως, διαμορφώνουμε επίσης στάσεις απέναντι στον χρόνο που "κυλά'". Και ακόμη, ακολουθούμε προβεβλημένα πρόσωπα και έχουμε την ανάγκη της καθοδήγησης από έναν ηγέτη. Όλα αυτά είναι "πολύ ανθρώπινα" ασφαλώς. Είναι όμως πάντα ορθολογικά; Και πώς συνδέονται μεταξύ τους;
Σε τέτοια ερωτήματα επιχειρεί, στοχαστικά, να απαντήσει το παρόν βιβλίο, θίγοντας έννοιες όπως 'υστεροφημία', 'παρελθοντικές υποθέσεις', 'θεωρίες συνωμοσίας', 'φαντασία' κ.ά. Σχετικά, παρατίθενται και παραδείγματα από πρόσωπα και γεγονότα: ο Μπετόβεν, ο Σαρτρ, ο Κων. Καραμανλής, ο Α. Παπανδρέου, ο Μαραντόνα, αλλά και ο Εμφύλιος, το Πολυτεχνείο, το Ολοκαύτωμα, οι "Δίδυμοι Πύργοι', μεταξύ άλλων, πλαισιώνουν τα κείμενα. Το 'νου Τοπία' στοχεύει και να αναδείξει εσφαλμένα στερεότυπα που "συνοδεύουν" διάφορες ερμηνείες μας.
ΝΟΥ ΤΟΠΙΑBKS.0085565BKS.0085565ΚΑΤΣΩΧΗΣ ΝΑΣΟΣΚΑΤΣΩΧΗΣ ΝΑΣΟΣΓΛΩΣΣΑ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΓΛΩΣΣΑ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ •ΚΑΤΣΩΧΗΣ ΝΑΣΟΣ στην κατηγορία ΓΛΩΣΣΑ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-618-5140-64-9 Συγγραφέας: ΚΑΤΣΩΧΗΣ ΝΑΣΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΡΩΜΗ Σελίδες: 184 Διαστάσεις: 15Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2016 ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ, ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Η ζωή μας είναι γεμάτη από σύμβολα και συμβολισμούς. Γεμάτη από μύθους, μυθοποιήσεις, αλλά και ερμηνείες μας για τα "πράγματα": ατομικές ή συλλογικές. Παρομοίως, διαμορφώνουμε επίσης στάσεις απέναντι στον χρόνο που "κυλά'". Και ακόμη, ακολουθούμε προβεβλημένα πρόσωπα και έχουμε την ανάγκη της καθοδήγησης από έναν ηγέτη. Όλα αυτά είναι "πολύ ανθρώπινα" ασφαλώς. Είναι όμως πάντα ορθολογικά; Και πώς συνδέονται μεταξύ τους; Σε τέτοια ερωτήματα επιχειρεί, στοχαστικά, να απαντήσει το παρόν βιβλίο, θίγοντας έννοιες όπως 'υστεροφημία', 'παρελθοντικές υποθέσεις', 'θεωρίες συνωμοσίας', 'φαντασία' κ.ά. Σχετικά, παρατίθενται και παραδείγματα από πρόσωπα και γεγονότα: ο Μπετόβεν, ο Σαρτρ, ο Κων. Καραμανλής, ο Α. Παπανδρέου, ο Μαραντόνα, αλλά και ο Εμφύλιος, το Πολυτεχνείο, το Ολοκαύτωμα, οι "Δίδυμοι Πύργοι', μεταξύ άλλων, πλαισιώνουν τα κείμενα. Το 'νου Τοπία' στοχεύει και να αναδείξει εσφαλμένα στερεότυπα που "συνοδεύουν" διάφορες ερμηνείες μας. ΝΟΥ ΤΟΠΙΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση