Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να ανταποκριθεί στις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τη διδασκαλία του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα» της Β' Γυμνασίου.
Η δομή του είναι η εξής:
Το υλικό οργανώνεται σε εννέα ενότητες, αντίστοιχα προς τις εννέα ενότητες του σχολικού βιβλίου.
Το περιεχόμενο και η δομή κάθε κάθε ενότητας:
Προτάσσεται η θεωρία κάθε υποενότητας σε μεθοδικά οργανωμένους πίνακες με επαρκή παραδείγματα κατανόησης.
Ακολουθούν υποδειγματικές απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου. Αξίζει να επισημανθεί ότι στην υποενότητα «Δραστηριότητες Παραγωγής Λόγου» δίνεται ολοκληρωμένη και όχι σχεδιαγραμματική ανάπτυξη των θεμάτων με παράλληλη διάκριση των δομικών στοιχείων τόσο του ευρύτερου κειμένου (Πρόλογος - Κύριο Μέρος - Επίλογος) όσο και της κάθε παραγράφου χωριστά (Θεματική πρόταση - Λεπτομέρειες - Πρόταση Κατακλείδα) κι όλα αυτά προσαρμοσμένα στην επικοινωνιακότητα του κειμένου (χαρακτηριστικά στοιχεία επικοινωνιακού πλαισίου ανάλογου προς το κάθε είδους κειμένου -μορφή, γλώσσα, ύφος).
Κάθε υποενότητα κλείνει με επιπρόσθετες ασκήσεις και τις απαντήσεις τους, για καλύτερη εμπέδωση του εξεταζόμενου φαινομένου.
Ακολουθεί παράθεση ενημερωτικού υλικού για τις έννοιες που αποτελούν το θεματικό πυρήνα κάθε ενότητας, προκειμένου ο μαθητής να πλουτίσει τις γνώσεις του στις συγκεκριμένες έννοιες.
Το παραπάνω ενημερωτικό υλικό συμπληρώνεται από ανθολογημένα σχετικά κείμενα εφημερίδων, λογοτεχνικών κειμένων, δοκιμίων, ερευνών κλπ. Το ενημερωτικό υλικό και τα ανθολογημένα κείμενα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει ο μαθητής στη διαθεματική εργασία.
Κάθε ενότητα κλείνει με ένα Κριτήριο Αξιολόγησης με τις απαντήσεις του, προσαρμοσμένο στο πνεύμα του τρόπου εξέτασης των μαθητών της Β' Γυμνασίου.
Στο τέλος, παρατίθενται Γενικά Κριτήρια Αξιολόγησης με τις απαντήσεις τους, που αναφέρονται σ' όλη την ύλη του βιβλίου.
Το βιβλίο κλείνει με τις απαντήσεις όλων των ερωτήσεων του «Τετραδίου Εργασιών» του μαθητή.
Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να ανταποκριθεί στις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τη διδασκαλία του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα» της Β' Γυμνασίου.
Η δομή του είναι η εξής:
• Το υλικό οργανώνεται σε εννέα ενότητες, αντίστοιχα προς τις εννέα ενότητες του σχολικού βιβλίου. • Το περιεχόμενο και η δομή κάθε κάθε ενότητας:
• Προτάσσεται η θεωρία κάθε υποενότητας σε μεθοδικά οργανωμένους πίνακες με επαρκή παραδείγματα κατανόησης. • Ακολουθούν υποδειγματικές απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου. Αξίζει να επισημανθεί ότι στην υποενότητα «Δραστηριότητες Παραγωγής Λόγου» δίνεται ολοκληρωμένη και όχι σχεδιαγραμματική ανάπτυξη των θεμάτων με παράλληλη διάκριση των δομικών στοιχείων τόσο του ευρύτερου κειμένου (Πρόλογος - Κύριο Μέρος - Επίλογος) όσο και της κάθε παραγράφου χωριστά (Θεματική πρόταση - Λεπτομέρειες - Πρόταση Κατακλείδα) κι όλα αυτά προσαρμοσμένα στην επικοινωνιακότητα του κειμένου (χαρακτηριστικά στοιχεία επικοινωνιακού πλαισίου ανάλογου προς το κάθε είδους κειμένου -μορφή, γλώσσα, ύφος). • Κάθε υποενότητα κλείνει με επιπρόσθετες ασκήσεις και τις απαντήσεις τους, για καλύτερη εμπέδωση του εξεταζόμενου φαινομένου. • Ακολουθεί παράθεση ενημερωτικού υλικού για τις έννοιες που αποτελούν το θεματικό πυρήνα κάθε ενότητας, προκειμένου ο μαθητής να πλουτίσει τις γνώσεις του στις συγκεκριμένες έννοιες. • Το παραπάνω ενημερωτικό υλικό συμπληρώνεται από ανθολογημένα σχετικά κείμενα εφημερίδων, λογοτεχνικών κειμένων, δοκιμίων, ερευνών κλπ. Το ενημερωτικό υλικό και τα ανθολογημένα κείμενα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει ο μαθητής στη διαθεματική εργασία. • Κάθε ενότητα κλείνει με ένα Κριτήριο Αξιολόγησης με τις απαντήσεις του, προσαρμοσμένο στο πνεύμα του τρόπου εξέτασης των μαθητών της Β' Γυμνασίου. • Στο τέλος, παρατίθενται Γενικά Κριτήρια Αξιολόγησης με τις απαντήσεις τους, που αναφέρονται σ' όλη την ύλη του βιβλίου.
• Το βιβλίο κλείνει με τις απαντήσεις όλων των ερωτήσεων του «Τετραδίου Εργασιών» του μαθητή.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥBKS.0410148BKS.0410148ΛΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΛΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΚατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ •ΛΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ISBN: 960-456-023-9 Συγγραφέας: ΛΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ Σελίδες: 460 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να ανταποκριθεί στις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τη διδασκαλία του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα» της Β' Γυμνασίου. Η δομή του είναι η εξής: • Το υλικό οργανώνεται σε εννέα ενότητες, αντίστοιχα προς τις εννέα ενότητες του σχολικού βιβλίου.• Το περιεχόμενο και η δομή κάθε κάθε ενότητας: • Προτάσσεται η θεωρία κάθε υποενότητας σε μεθοδικά οργανωμένους πίνακες με επαρκή παραδείγματα κατανόησης.• Ακολουθούν υποδειγματικές απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου. Αξίζει να επισημανθεί ότι στην υποενότητα «Δραστηριότητες Παραγωγής Λόγου» δίνεται ολοκληρωμένη και όχι σχεδιαγραμματική ανάπτυξη των θεμάτων με παράλληλη διάκριση των δομικών στοιχείων τόσο του ευρύτερου κειμένου (Πρόλογος - Κύριο Μέρος - Επίλογος) όσο και της κάθε παραγράφου χωριστά (Θεματική πρόταση - Λεπτομέρειες - Πρόταση Κατακλείδα) κι όλα αυτά προσαρμοσμένα στην επικοινωνιακότητα του κειμένου (χαρακτηριστικά στοιχεία επικοινωνιακού πλαισίου ανάλογου προς το κάθε είδους κειμένου -μορφή, γλώσσα, ύφος).• Κάθε υποενότητα κλείνει με επιπρόσθετες ασκήσεις και τις απαντήσεις τους, για καλύτερη εμπέδωση του εξεταζόμενου φαινομένου.• Ακολουθεί παράθεση ενημερωτικού υλικού για τις έννοιες που αποτελούν το θεματικό πυρήνα κάθε ενότητας, προκειμένου ο μαθητής να πλουτίσει τις γνώσεις του στις συγκεκριμένες έννοιες.• Το παραπάνω ενημερωτικό υλικό συμπληρώνεται από ανθολογημένα σχετικά κείμενα εφημερίδων, λογοτεχνικών κειμένων, δοκιμίων, ερευνών κλπ. Το ενημερωτικό υλικό και τα ανθολογημένα κείμενα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει ο μαθητής στη διαθεματική εργασία.• Κάθε ενότητα κλείνει με ένα Κριτήριο Αξιολόγησης με τις απαντήσεις του, προσαρμοσμένο στο πνεύμα του τρόπου εξέτασης των μαθητών της Β' Γυμνασίου.• Στο τέλος, παρατίθενται Γενικά Κριτήρια Αξιολόγησης με τις απαντήσεις τους, που αναφέρονται σ' όλη την ύλη του βιβλίου. • Το βιβλίο κλείνει με τις απαντήσεις όλων των ερωτήσεων του «Τετραδίου Εργασιών» του μαθητή. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση