Στο ατέρμονο έργο της ανάπλασης, της μεταποίησης και του ποιητικού σχολιασμού των αρχαίων ελληνικών μύθων που μας παραδίδει ο 20ός αιώνας ο Χάινερ Μύλλερ συμμετέχει πεισματικά Φιλοκτήτης, Οδυσσέας, Αίας, Οιδίπους Τύραννος, Ηλέκτρα, Μήδεια, Ιάσων, Προμηθέας, Ηρακλής - μορφές και μύθοι που διατρέχουν το έργο του από το 1950. Στον παρόντα τόμο συγκεντρώνεται ο "κύκλος Ευρυπίδη", με μερικά από τα σημαντικότερα κείενα του Μύλλερ για το θέατρο.
Το πρώτο τρίπτυχο αποτελείται από τρία διαφορετικού στυλ κείμενα: Ρημαγμένη Όχθη - ένα λυρικό κομμάτι, πορτραίτο του κατεστραμμένου περιβάλλοντος και της αλλοτρωμένης ανθρωπότητας. Το Μήδειας Υλικό χρησιμοποιεί τη Μήδεια "ως υλικό" για να δώσει ένα παράδειγμα καταπιεσμένης από τον κατακτητή, βάρβαρης και υποδουλωμένης από τον άνδρα γυναίκας. Το Τοπίο με Αργοναύτες είναι ένα ποίημα σε πρόζα, όπου υπάρχει λανθάνον "πρόσωπο" ο Ιάσων, αποικιστής, κατακτητής, στρατιώτης, με κατακερματισμένο το Εγώ.
Ακολουθεί η κεντρική μυθολογική φιγούρα του Ηρακλή σε τρία κείμενα που φέρουν το όνομα και τον αριθμό του άθλου του στον τίτλο: Ηρακλής 5, Ηρακλής 2 ή Η Ύδρα, Ηρακλής 13. Ο Ηρακλής, παράδειγμα συλλογικών εμπειριών, ενός τραγικού εμείς, ανάμεσα στις διαδικασίες της προόδου και της καταστροφής, είναι μια από τις όψεις του ανθρώπου ως "δεινού", όπως τις ξεδιπλώνει ο "ελληνικός" Μύλλερ. Κείμενα εξαιρετικής εκφραστικότητας και αινιγματικότητας.
Στο ατέρμονο έργο της ανάπλασης, της μεταποίησης και του ποιητικού σχολιασμού των αρχαίων ελληνικών μύθων που μας παραδίδει ο 20ός αιώνας ο Χάινερ Μύλλερ συμμετέχει πεισματικά Φιλοκτήτης, Οδυσσέας, Αίας, Οιδίπους Τύραννος, Ηλέκτρα, Μήδεια, Ιάσων, Προμηθέας, Ηρακλής - μορφές και μύθοι που διατρέχουν το έργο του από το 1950. Στον παρόντα τόμο συγκεντρώνεται ο "κύκλος Ευρυπίδη", με μερικά από τα σημαντικότερα κείενα του Μύλλερ για το θέατρο.
Το πρώτο τρίπτυχο αποτελείται από τρία διαφορετικού στυλ κείμενα: Ρημαγμένη Όχθη - ένα λυρικό κομμάτι, πορτραίτο του κατεστραμμένου περιβάλλοντος και της αλλοτρωμένης ανθρωπότητας. Το Μήδειας Υλικό χρησιμοποιεί τη Μήδεια "ως υλικό" για να δώσει ένα παράδειγμα καταπιεσμένης από τον κατακτητή, βάρβαρης και υποδουλωμένης από τον άνδρα γυναίκας. Το Τοπίο με Αργοναύτες είναι ένα ποίημα σε πρόζα, όπου υπάρχει λανθάνον "πρόσωπο" ο Ιάσων, αποικιστής, κατακτητής, στρατιώτης, με κατακερματισμένο το Εγώ.
Ακολουθεί η κεντρική μυθολογική φιγούρα του Ηρακλή σε τρία κείμενα που φέρουν το όνομα και τον αριθμό του άθλου του στον τίτλο: Ηρακλής 5, Ηρακλής 2 ή Η Ύδρα, Ηρακλής 13. Ο Ηρακλής, παράδειγμα συλλογικών εμπειριών, ενός τραγικού εμείς, ανάμεσα στις διαδικασίες της προόδου και της καταστροφής, είναι μια από τις όψεις του ανθρώπου ως "δεινού", όπως τις ξεδιπλώνει ο "ελληνικός" Μύλλερ. Κείμενα εξαιρετικής εκφραστικότητας και αινιγματικότητας.
ΜΟΡΦΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΙΠΙΔΗBKS.0008510BKS.0008510ΜΥΛΛΕΡ ΧΑΪΝΕΡΜΥΛΛΕΡ ΧΑΪΝΕΡΘΕΑΤΡΟΚατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •ΜΥΛΛΕΡ ΧΑΪΝΕΡ στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 960-325-198-4 Συγγραφέας: ΜΥΛΛΕΡ ΧΑΪΝΕΡ Εκδοτικός οίκος: ΑΓΡΑ Μετάφραση: ΒΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ Σελίδες: 112 Διαστάσεις: 17, 5Χ12 Ημερομηνία Έκδοσης: 1997 Στο ατέρμονο έργο της ανάπλασης, της μεταποίησης και του ποιητικού σχολιασμού των αρχαίων ελληνικών μύθων που μας παραδίδει ο 20ός αιώνας ο Χάινερ Μύλλερ συμμετέχει πεισματικά Φιλοκτήτης, Οδυσσέας, Αίας, Οιδίπους Τύραννος, Ηλέκτρα, Μήδεια, Ιάσων, Προμηθέας, Ηρακλής - μορφές και μύθοι που διατρέχουν το έργο του από το 1950. Στον παρόντα τόμο συγκεντρώνεται ο "κύκλος Ευρυπίδη", με μερικά από τα σημαντικότερα κείενα του Μύλλερ για το θέατρο. Το πρώτο τρίπτυχο αποτελείται από τρία διαφορετικού στυλ κείμενα: Ρημαγμένη Όχθη - ένα λυρικό κομμάτι, πορτραίτο του κατεστραμμένου περιβάλλοντος και της αλλοτρωμένης ανθρωπότητας. Το Μήδειας Υλικό χρησιμοποιεί τη Μήδεια "ως υλικό" για να δώσει ένα παράδειγμα καταπιεσμένης από τον κατακτητή, βάρβαρης και υποδουλωμένης από τον άνδρα γυναίκας. Το Τοπίο με Αργοναύτες είναι ένα ποίημα σε πρόζα, όπου υπάρχει λανθάνον "πρόσωπο" ο Ιάσων, αποικιστής, κατακτητής, στρατιώτης, με κατακερματισμένο το Εγώ. Ακολουθεί η κεντρική μυθολογική φιγούρα του Ηρακλή σε τρία κείμενα που φέρουν το όνομα και τον αριθμό του άθλου του στον τίτλο: Ηρακλής 5, Ηρακλής 2 ή Η Ύδρα, Ηρακλής 13. Ο Ηρακλής, παράδειγμα συλλογικών εμπειριών, ενός τραγικού εμείς, ανάμεσα στις διαδικασίες της προόδου και της καταστροφής, είναι μια από τις όψεις του ανθρώπου ως "δεινού", όπως τις ξεδιπλώνει ο "ελληνικός" Μύλλερ. Κείμενα εξαιρετικής εκφραστικότητας και αινιγματικότητας. ΜΟΡΦΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση