To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
mixail mpakoynin photo

mixail mpakoynin photo


ΜΙΧΑΗΛ ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ

BKS.0826016      
ΚατηγορίαΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΑΡΥΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.16.93 €
μόνο15.24 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7575-29-6
Συγγραφέας: ΚΑΡΥΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΔΗΝ
Σελίδες: 202
Διαστάσεις: 17Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2008

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ

Μέσα από την έκθεση της ζωής, της σκέψης και της δράσης του Μπακούνιν καθίσταται εμφανής η λειτουργία δύο λογικών. Η μία μπορεί να προσδιοριστεί γενικά ως καταστροφική-συνωμοτική και η άλλη ως ελευθεριακή-εποικοδομητική. Η πρώτη λογική παρουσιάζεται συνήθως από τους αναρχικούς ιστορικούς, θεωρητικούς, ακτιβιστές κ.λπ. ως κάτι το προ-αναρχικό ή ως ένα διάλειμμα που αφορά κυρίως τη διετή σχεδόν σχέση του με τον Νετσάγιεφ, και έτσι υποτονίζεται ή διαγράφεται. Αντιθέτως, άλλοι ιστορικοί και θεωρητικοί, που δεν είναι αναρχικοί, επικεντρώνοντας κυρίως στον πανκαταστροφισμό και υποτονίζοντας την ελευθεριακή-εποικοδομητική λογική, υποτιμούν και ακυρώνουν σοβαρές πτυχές της σκέψης του γύρω από την εργασία, την επιστήμη, το κληρονομικό δικαίωμα, το κράτος, τις τάξεις, τον εθνικισμό, την ομοσπονδιοποίηση, την ολοκληρωμένη εκπαίδευση κ.λπ. ...

Τώρα, όσον αφορά τον Μπακούνιν, η προσωπική άποψή μας είναι ότι δεν βίωνε αυτές τις δύο λογικές ως ασύμβατες. Εθισμένος για πολλά χρόνια στο συνωμοτισμό και τις μυστικές εταιρίες (πραγματικές ή φανταστικές), έρχεται σε επαφή, κυρίως από το 1867 (Συνασπισμός της Ειρήνης και της Ελευθερίας) και από το 1868 (Διεθνής Ένωση των Εργαζομένων), με τον ήδη διανοιγμένο κυρίως από το Διαφωτισμό και τη Γαλλική Επανάσταση κόσμο της δημόσιας αμφισβήτησης και πάλης, έναν κόσμο εν συνεχεί διευρύνσει μέσα από το ιστορικό πράττειν των πιο προωθημένων τμημάτων των τεχνιτών και του προλεταριάτου της Ευρώπης. Ακριβώς σε επαφή με αυτό τον κόσμο της εργασίας και της δημόσιας κριτικής και σύγκρουσης, ο Μπακούνιν δημιουργεί και συνθέτει ό,τι καλύτερο έχει δημιουργήσει θεωρητικά και πρακτικά. Ωστόσο, όσο και αν αυτός ο κόσμος τν εντυπωσίασε και τον ερέθισε, δεν του πήγαινε, δεν του ταίριαζε. ...

Θεωρώντας από πολύ νέος τον εαυτό του ως σωτήρα της ανθρωπότητας, διαισθανόταν ότι δεν του ταίριαζαν οι συλλογικές και δημόσιες διαδικασίες. Αυτή η επαναστατική σωτηριολογία τον έκανε να μη βλέπει καμία ασυμβατότητα μεταξύ των δύο εν λόγω λογικών. Πίστευε (μολονότι δημοσίως δήλωνε άλλα) μάλιστα ότι η επανάσταση και η αλλαγή της κοινωνίας θα μπορούσαν να ευοδωθουν μόνον εάν εκ των προτέρων είχε συγκροτηθεί το δικό του ολοκληρωτικό μόρφωμα των επαναστατών-σωτήρων που θα κινούσε ουσιαστικά όλα τα νήματα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΜΙΧΑΗΛ ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ (BKS.0826016)
mixail mpakoynin photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 16.93 € μόνο 15.24
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΑΡΥΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ISBN: 978-960-7575-29-6
Συγγραφέας: ΚΑΡΥΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΔΗΝ
Σελίδες: 202
Διαστάσεις: 17Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2008

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ

Μέσα από την έκθεση της ζωής, της σκέψης και της δράσης του Μπακούνιν καθίσταται εμφανής η λειτουργία δύο λογικών. Η μία μπορεί να προσδιοριστεί γενικά ως καταστροφική-συνωμοτική και η άλλη ως ελευθεριακή-εποικοδομητική. Η πρώτη λογική παρουσιάζεται συνήθως από τους αναρχικούς ιστορικούς, θεωρητικούς, ακτιβιστές κ.λπ. ως κάτι το προ-αναρχικό ή ως ένα διάλειμμα που αφορά κυρίως τη διετή σχεδόν σχέση του με τον Νετσάγιεφ, και έτσι υποτονίζεται ή διαγράφεται. Αντιθέτως, άλλοι ιστορικοί και θεωρητικοί, που δεν είναι αναρχικοί, επικεντρώνοντας κυρίως στον πανκαταστροφισμό και υποτονίζοντας την ελευθεριακή-εποικοδομητική λογική, υποτιμούν και ακυρώνουν σοβαρές πτυχές της σκέψης του γύρω από την εργασία, την επιστήμη, το κληρονομικό δικαίωμα, το κράτος, τις τάξεις, τον εθνικισμό, την ομοσπονδιοποίηση, την ολοκληρωμένη εκπαίδευση κ.λπ. ...

Τώρα, όσον αφορά τον Μπακούνιν, η προσωπική άποψή μας είναι ότι δεν βίωνε αυτές τις δύο λογικές ως ασύμβατες. Εθισμένος για πολλά χρόνια στο συνωμοτισμό και τις μυστικές εταιρίες (πραγματικές ή φανταστικές), έρχεται σε επαφή, κυρίως από το 1867 (Συνασπισμός της Ειρήνης και της Ελευθερίας) και από το 1868 (Διεθνής Ένωση των Εργαζομένων), με τον ήδη διανοιγμένο κυρίως από το Διαφωτισμό και τη Γαλλική Επανάσταση κόσμο της δημόσιας αμφισβήτησης και πάλης, έναν κόσμο εν συνεχεί διευρύνσει μέσα από το ιστορικό πράττειν των πιο προωθημένων τμημάτων των τεχνιτών και του προλεταριάτου της Ευρώπης. Ακριβώς σε επαφή με αυτό τον κόσμο της εργασίας και της δημόσιας κριτικής και σύγκρουσης, ο Μπακούνιν δημιουργεί και συνθέτει ό, τι καλύτερο έχει δημιουργήσει θεωρητικά και πρακτικά. Ωστόσο, όσο και αν αυτός ο κόσμος τν εντυπωσίασε και τον ερέθισε, δεν του πήγαινε, δεν του ταίριαζε. ...

Θεωρώντας από πολύ νέος τον εαυτό του ως σωτήρα της ανθρωπότητας, διαισθανόταν ότι δεν του ταίριαζαν οι συλλογικές και δημόσιες διαδικασίες. Αυτή η επαναστατική σωτηριολογία τον έκανε να μη βλέπει καμία ασυμβατότητα μεταξύ των δύο εν λόγω λογικών. Πίστευε (μολονότι δημοσίως δήλωνε άλλα) μάλιστα ότι η επανάσταση και η αλλαγή της κοινωνίας θα μπορούσαν να ευοδωθουν μόνον εάν εκ των προτέρων είχε συγκροτηθεί το δικό του ολοκληρωτικό μόρφωμα των επαναστατών-σωτήρων που θα κινούσε ουσιαστικά όλα τα νήματα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΙΧΑΗΛ ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ BKS.0826016 BKS.0826016 ΚΑΡΥΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΥΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ •ΚΑΡΥΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ ISBN: 978-960-7575-29-6 Συγγραφέας: ΚΑΡΥΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΡΔΗΝ Σελίδες: 202 Διαστάσεις: 17Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2008 Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Μέσα από την έκθεση της ζωής, της σκέψης και της δράσης του Μπακούνιν καθίσταται εμφανής η λειτουργία δύο λογικών. Η μία μπορεί να προσδιοριστεί γενικά ως καταστροφική-συνωμοτική και η άλλη ως ελευθεριακή-εποικοδομητική. Η πρώτη λογική παρουσιάζεται συνήθως από τους αναρχικούς ιστορικούς, θεωρητικούς, ακτιβιστές κ.λπ. ως κάτι το προ-αναρχικό ή ως ένα διάλειμμα που αφορά κυρίως τη διετή σχεδόν σχέση του με τον Νετσάγιεφ, και έτσι υποτονίζεται ή διαγράφεται. Αντιθέτως, άλλοι ιστορικοί και θεωρητικοί, που δεν είναι αναρχικοί, επικεντρώνοντας κυρίως στον πανκαταστροφισμό και υποτονίζοντας την ελευθεριακή-εποικοδομητική λογική, υποτιμούν και ακυρώνουν σοβαρές πτυχές της σκέψης του γύρω από την εργασία, την επιστήμη, το κληρονομικό δικαίωμα, το κράτος, τις τάξεις, τον εθνικισμό, την ομοσπονδιοποίηση, την ολοκληρωμένη εκπαίδευση κ.λπ. ... Τώρα, όσον αφορά τον Μπακούνιν, η προσωπική άποψή μας είναι ότι δεν βίωνε αυτές τις δύο λογικές ως ασύμβατες. Εθισμένος για πολλά χρόνια στο συνωμοτισμό και τις μυστικές εταιρίες (πραγματικές ή φανταστικές), έρχεται σε επαφή, κυρίως από το 1867 (Συνασπισμός της Ειρήνης και της Ελευθερίας) και από το 1868 (Διεθνής Ένωση των Εργαζομένων), με τον ήδη διανοιγμένο κυρίως από το Διαφωτισμό και τη Γαλλική Επανάσταση κόσμο της δημόσιας αμφισβήτησης και πάλης, έναν κόσμο εν συνεχεί διευρύνσει μέσα από το ιστορικό πράττειν των πιο προωθημένων τμημάτων των τεχνιτών και του προλεταριάτου της Ευρώπης. Ακριβώς σε επαφή με αυτό τον κόσμο της εργασίας και της δημόσιας κριτικής και σύγκρουσης, ο Μπακούνιν δημιουργεί και συνθέτει ό, τι καλύτερο έχει δημιουργήσει θεωρητικά και πρακτικά. Ωστόσο, όσο και αν αυτός ο κόσμος τν εντυπωσίασε και τον ερέθισε, δεν του πήγαινε, δεν του ταίριαζε. ... Θεωρώντας από πολύ νέος τον εαυτό του ως σωτήρα της ανθρωπότητας, διαισθανόταν ότι δεν του ταίριαζαν οι συλλογικές και δημόσιες διαδικασίες. Αυτή η επαναστατική σωτηριολογία τον έκανε να μη βλέπει καμία ασυμβατότητα μεταξύ των δύο εν λόγω λογικών. Πίστευε (μολονότι δημοσίως δήλωνε άλλα) μάλιστα ότι η επανάσταση και η αλλαγή της κοινωνίας θα μπορούσαν να ευοδωθουν μόνον εάν εκ των προτέρων είχε συγκροτηθεί το δικό του ολοκληρωτικό μόρφωμα των επαναστατών-σωτήρων που θα κινούσε ουσιαστικά όλα τα νήματα.
13.72
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή