To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Σχολικά Βοηθήματα > ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΗΓΩΝ ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
 
 
 
   
 
methodologia analysis pigon themata neoellinikis istorias g lykeioy photo

methodologia analysis pigon themata neoellinikis istorias g lykeioy photo


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΗΓΩΝ ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

BKS.0096812      
ΚατηγορίαΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΑΠΑΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥποκατηγορίαΓ ΛΥΚΕΙΟΥ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-493-024-1
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
Σειρά: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Μετάφραση: 0
Σελίδες: 319
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010

Περιέχει:

  • Επεξεργασία των πηγών του σχολικού βιβλίου
  • Παραδείγματα με επιπλέον ιστορικές πηγές

    Στόχος του συγκεκριμένου βιβλίου είναι, βεβαίως, να βοηθήσει τους μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του μαθήματος της Ιστορίας της Γ' Λυκείου. Πρωταρχικός, όμως, στόχος του είναι να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τη σημασία των ιστορικών πηγών και τη σημασία της μελέτης της Ιστορίας σήμερα, συνειδητοποιώντας μέσα σε αυτή τη διερευνητική διαδικασία ότι και οι ίδιοι είναι κοινωνοί και φορείς της ιστορικής πραγματικότητας. Έχοντας ως στόχο την ικανοποίηση αυτών των επιδιώξεων το βιβλίο εστιάζει σε τρία ζητήματα που αποτελούν και τον βασικό κορμό του:

  • Στην κατάρτιση ενός στοιχειώδους και όσο το δυνατόν πληρέστερου θεωρητικού πλαισίου που να απαντά σε ερωτήματα για τη σημασία, την προσέγγιση, την επεξεργασία και την ανάλυση των ιστορικών πηγών.
  • Στην εφαρμογή αυτού του πλαισίου ειδικότερα στις ιστορικές πηγές του σχολικού βιβλίου. Η ανάλυση των ιστορικών πηγών γίνεται εκ παραλλήλου με την ιστορική αφήγηση, προκειμένου να καταστεί πιο ευκρινής και σαφής ο συλλογισμός που ακολουθούμε στην ανάλυση των πηγών.
  • Στην παράθεση συνδυαστικών ερωτήσεων που καλύπτουν ζητήματα της περιόδου 1830-1930 με στόχο τη διευκόλυνση της εμπέδωσης της ιστορικής αφήγησης.

    Σε αυτό το πλαίσιο θεωρήθηκε εξίσου χρήσιμη η σύνταξη ενός Γλωσσαρίου, στο τέλος του βιβλίου, στο οποίο εμπεριέχονται πληροφορίες για σημαντικά ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα που αναφέρονται στην ιστορική αφήγηση του σχολικού βιβλίου.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

    Last viewed
    ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΗΓΩΝ ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ (BKS.0096812)
    methodologia analysis pigon themata neoellinikis istorias g lykeioy photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
    ΠΑΠΑΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

    ISBN: 978-960-493-024-1
    Συγγραφέας: ΠΑΠΑΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
    Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
    Σειρά: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
    Μετάφραση: 0
    Σελίδες: 319
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010

    Περιέχει:
    • Επεξεργασία των πηγών του σχολικού βιβλίου
    • Παραδείγματα με επιπλέον ιστορικές πηγές

    Στόχος του συγκεκριμένου βιβλίου είναι, βεβαίως, να βοηθήσει τους μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του μαθήματος της Ιστορίας της Γ' Λυκείου. Πρωταρχικός, όμως, στόχος του είναι να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τη σημασία των ιστορικών πηγών και τη σημασία της μελέτης της Ιστορίας σήμερα, συνειδητοποιώντας μέσα σε αυτή τη διερευνητική διαδικασία ότι και οι ίδιοι είναι κοινωνοί και φορείς της ιστορικής πραγματικότητας. Έχοντας ως στόχο την ικανοποίηση αυτών των επιδιώξεων το βιβλίο εστιάζει σε τρία ζητήματα που αποτελούν και τον βασικό κορμό του:


    • Στην κατάρτιση ενός στοιχειώδους και όσο το δυνατόν πληρέστερου θεωρητικού πλαισίου που να απαντά σε ερωτήματα για τη σημασία, την προσέγγιση, την επεξεργασία και την ανάλυση των ιστορικών πηγών.
    • Στην εφαρμογή αυτού του πλαισίου ειδικότερα στις ιστορικές πηγές του σχολικού βιβλίου. Η ανάλυση των ιστορικών πηγών γίνεται εκ παραλλήλου με την ιστορική αφήγηση, προκειμένου να καταστεί πιο ευκρινής και σαφής ο συλλογισμός που ακολουθούμε στην ανάλυση των πηγών.
    • Στην παράθεση συνδυαστικών ερωτήσεων που καλύπτουν ζητήματα της περιόδου 1830-1930 με στόχο τη διευκόλυνση της εμπέδωσης της ιστορικής αφήγησης.

    Σε αυτό το πλαίσιο θεωρήθηκε εξίσου χρήσιμη η σύνταξη ενός Γλωσσαρίου, στο τέλος του βιβλίου, στο οποίο εμπεριέχονται πληροφορίες για σημαντικά ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα που αναφέρονται στην ιστορική αφήγηση του σχολικού βιβλίου.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΗΓΩΝ ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ BKS.0096812 BKS.0096812 ΠΑΠΑΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΠΑΠΑΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 978-960-493-024-1 Συγγραφέας: ΠΑΠΑΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ Σειρά: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Μετάφραση: 0 Σελίδες: 319 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010 Περιέχει:• Επεξεργασία των πηγών του σχολικού βιβλίου• Παραδείγματα με επιπλέον ιστορικές πηγές Στόχος του συγκεκριμένου βιβλίου είναι, βεβαίως, να βοηθήσει τους μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του μαθήματος της Ιστορίας της Γ' Λυκείου. Πρωταρχικός, όμως, στόχος του είναι να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τη σημασία των ιστορικών πηγών και τη σημασία της μελέτης της Ιστορίας σήμερα, συνειδητοποιώντας μέσα σε αυτή τη διερευνητική διαδικασία ότι και οι ίδιοι είναι κοινωνοί και φορείς της ιστορικής πραγματικότητας. Έχοντας ως στόχο την ικανοποίηση αυτών των επιδιώξεων το βιβλίο εστιάζει σε τρία ζητήματα που αποτελούν και τον βασικό κορμό του: • Στην κατάρτιση ενός στοιχειώδους και όσο το δυνατόν πληρέστερου θεωρητικού πλαισίου που να απαντά σε ερωτήματα για τη σημασία, την προσέγγιση, την επεξεργασία και την ανάλυση των ιστορικών πηγών. • Στην εφαρμογή αυτού του πλαισίου ειδικότερα στις ιστορικές πηγές του σχολικού βιβλίου. Η ανάλυση των ιστορικών πηγών γίνεται εκ παραλλήλου με την ιστορική αφήγηση, προκειμένου να καταστεί πιο ευκρινής και σαφής ο συλλογισμός που ακολουθούμε στην ανάλυση των πηγών. • Στην παράθεση συνδυαστικών ερωτήσεων που καλύπτουν ζητήματα της περιόδου 1830-1930 με στόχο τη διευκόλυνση της εμπέδωσης της ιστορικής αφήγησης. Σε αυτό το πλαίσιο θεωρήθηκε εξίσου χρήσιμη η σύνταξη ενός Γλωσσαρίου, στο τέλος του βιβλίου, στο οποίο εμπεριέχονται πληροφορίες για σημαντικά ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα που αναφέρονται στην ιστορική αφήγηση του σχολικού βιβλίου.
    0
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή