Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
 
 
 
   
 
methodoi ereynas agoras photo

methodoi ereynas agoras photo


ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ

BKS.0191912          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από20.08 €
μόνο18.07 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-124-2
Συγγραφέας: ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 278
Διαστάσεις: 17x20
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Η Έρευνα Αγοράς (marketing research) αποτελεί το συνδετικό κρίκο πληροφόρησης της επιχείρησης με το περιβάλλον παρέχοντας στα στελέχη του μάρκετινγκ ακριβείς και χρήσιμες πληροφορίες που χρησιμοποιούνται για τον επιχειρησιακό σχεδιασμό, την επίλυση προβλημάτων κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, τον έλεγχο λειτουργιών της επιχείρησης και τέλος τη λήψη πραγματικά αποτελεσματικών αποφάσεων. Ειδικότερα, τα στελέχη του μάρκετινγκ χρειάζονται πληροφορίες αναφορικά με τους ανταγωνιστές των προϊόντων τους, το γιατί οι αγοραστές αγοράζουν τα προϊόντα τους, από που τα αγοράζουν, και πότε τα αγοράζουν. Το στέλεχος του μάρκετινγκ που δεν γνωρίζει πως να χρησιμοποιήσει ή να αξιολογήσει μια έρευνα αγοράς που παρέχει πληροφορίες σαν τις παραπάνω, έχει περιορισμένες δυνατότητες στην εκτέλεση των διοικητικών του καθηκόντων.

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει μεθόδους και τεχνικές για τη σωστή διενέργεια της Έρευνας Αγοράς και για την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της. Παρέχει όλο το θεωρητικό πλαίσιο συνοδευόμενο και με τις απαραίτητες πρακτικές προσεγγίσεις ενώ συγχρόνως έχει καταβληθεί προσπάθεια για την απλοποίηση επιστημονικών εννοιών, όρων και διατυπώσεων, χωρίς βέβαια αυτό να συνεπάγεται απλουστεύσεις.

Η οργάνωση του βιβλίου εξελίσσεται παράλληλα με τα στάδια της διαδικασίας έρευνας αγοράς. Περιγράφονται οι διάφοροι τρόποι και οι πηγές συλλογής πληροφοριών μάρκετινγκ, η ακριβής διαδικασία και οι μέθοδοι της έρευνας αγοράς, οι τρόποι μέτρησης της στάσης των καταναλωτών, οι βασικές αρχές σχεδιασμού ενός ερωτηματολογίου, η διαδικασία δειγματοληψίας, οι τεχνικές ανάλυσης των στοιχείων και, τέλος, οι τρόποι παρουσίασης των αποτελεσμάτων. Επειδή η ανάλυση των στοιχείων γίνεται πρακτικά με τη χρήση κάποιου στατιστικού "πακέτου", επελέγη να γίνει η παρουσίαση της ανάλυσης των στοιχείων μέσω ενός τέτοιου "πακέτου", του SPSS για Windows.

Ένα βιβλίο που "αποκωδικοποιεί" την έρευνα αγοράς, παρέχοντας στον αναγνώστη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την πλήρη κατανόηση και αξιοποίησή της.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ (BKS.0191912)
methodoi ereynas agoras photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
20.08 € -10% = 18.07
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-351-124-2
Συγγραφέας: ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 278
Διαστάσεις: 17x20
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Η Έρευνα Αγοράς (marketing research) αποτελεί το συνδετικό κρίκο πληροφόρησης της επιχείρησης με το περιβάλλον παρέχοντας στα στελέχη του μάρκετινγκ ακριβείς και χρήσιμες πληροφορίες που χρησιμοποιούνται για τον επιχειρησιακό σχεδιασμό, την επίλυση προβλημάτων κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, τον έλεγχο λειτουργιών της επιχείρησης και τέλος τη λήψη πραγματικά αποτελεσματικών αποφάσεων. Ειδικότερα, τα στελέχη του μάρκετινγκ χρειάζονται πληροφορίες αναφορικά με τους ανταγωνιστές των προϊόντων τους, το γιατί οι αγοραστές αγοράζουν τα προϊόντα τους, από που τα αγοράζουν, και πότε τα αγοράζουν. Το στέλεχος του μάρκετινγκ που δεν γνωρίζει πως να χρησιμοποιήσει ή να αξιολογήσει μια έρευνα αγοράς που παρέχει πληροφορίες σαν τις παραπάνω, έχει περιορισμένες δυνατότητες στην εκτέλεση των διοικητικών του καθηκόντων.

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει μεθόδους και τεχνικές για τη σωστή διενέργεια της Έρευνας Αγοράς και για την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της. Παρέχει όλο το θεωρητικό πλαίσιο συνοδευόμενο και με τις απαραίτητες πρακτικές προσεγγίσεις ενώ συγχρόνως έχει καταβληθεί προσπάθεια για την απλοποίηση επιστημονικών εννοιών, όρων και διατυπώσεων, χωρίς βέβαια αυτό να συνεπάγεται απλουστεύσεις.

Η οργάνωση του βιβλίου εξελίσσεται παράλληλα με τα στάδια της διαδικασίας έρευνας αγοράς. Περιγράφονται οι διάφοροι τρόποι και οι πηγές συλλογής πληροφοριών μάρκετινγκ, η ακριβής διαδικασία και οι μέθοδοι της έρευνας αγοράς, οι τρόποι μέτρησης της στάσης των καταναλωτών, οι βασικές αρχές σχεδιασμού ενός ερωτηματολογίου, η διαδικασία δειγματοληψίας, οι τεχνικές ανάλυσης των στοιχείων και, τέλος, οι τρόποι παρουσίασης των αποτελεσμάτων. Επειδή η ανάλυση των στοιχείων γίνεται πρακτικά με τη χρήση κάποιου στατιστικού "πακέτου", επελέγη να γίνει η παρουσίαση της ανάλυσης των στοιχείων μέσω ενός τέτοιου "πακέτου", του SPSS για Windows.

Ένα βιβλίο που "αποκωδικοποιεί" την έρευνα αγοράς, παρέχοντας στον αναγνώστη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την πλήρη κατανόηση και αξιοποίησή της.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ BKS.0191912 ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
16.26 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials