To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 1
 
 
 
   
 
meletes periptoseon marketingk 1 photo

meletes periptoseon marketingk 1 photo


ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 1

BKS.0191921      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.40.19 €
μόνο36.17 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-606-6
Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 355
Διαστάσεις: 20x26
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Στόχος του παρόντος πονήματος (του 1ου τόμου από μια μεγάλη σειρά) είναι να δώσει σε φοιτητές και στελέχη της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ έναν αριθμό πρακτικών εργαλείων και στρατηγικών που έχουν με επιτυχία εφαρμοστεί κατά το παρελθόν στο διεθνή αλλά και στον ελληνικό επιχειρησιακό χώρο.

Η καθεμία από τις Μελέτες Περίπτωσης που παρουσιάζονται στο εγχειρίδιο εστιάζει σε διαφορετικό επιχειρησιακό πρόβλημα, δίνοντας έμφαση τόσο σε μεμονωμένα στοιχεία της Διοικητικής Μάρκετινγκ όσο και στις αλληλεπιδράσεις και συνέργιες των στοιχείων μεταξύ τους, όπως αυτές αναδύονται στην πρακτική καθημερινότητα ενός ζωντανού οργανισμού όπως είναι η επιχείρηση. Ακόμη, δίνουν τη δυνατότητα στον αναγνώστη συσχέτισης των γεγονότων που βιώνουν οι επιχειρήσεις, εντοπίζοντας τις πιθανές ομοιότητες ή διαφορές των προβλημάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν στο πλαίσιο ενός ημιπαγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 1 (BKS.0191921)
meletes periptoseon marketingk 1 photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 40.19 € μόνο 36.17
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-351-606-6
Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 355
Διαστάσεις: 20x26
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Στόχος του παρόντος πονήματος (του 1ου τόμου από μια μεγάλη σειρά) είναι να δώσει σε φοιτητές και στελέχη της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ έναν αριθμό πρακτικών εργαλείων και στρατηγικών που έχουν με επιτυχία εφαρμοστεί κατά το παρελθόν στο διεθνή αλλά και στον ελληνικό επιχειρησιακό χώρο.

Η καθεμία από τις Μελέτες Περίπτωσης που παρουσιάζονται στο εγχειρίδιο εστιάζει σε διαφορετικό επιχειρησιακό πρόβλημα, δίνοντας έμφαση τόσο σε μεμονωμένα στοιχεία της Διοικητικής Μάρκετινγκ όσο και στις αλληλεπιδράσεις και συνέργιες των στοιχείων μεταξύ τους, όπως αυτές αναδύονται στην πρακτική καθημερινότητα ενός ζωντανού οργανισμού όπως είναι η επιχείρηση. Ακόμη, δίνουν τη δυνατότητα στον αναγνώστη συσχέτισης των γεγονότων που βιώνουν οι επιχειρήσεις, εντοπίζοντας τις πιθανές ομοιότητες ή διαφορές των προβλημάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν στο πλαίσιο ενός ημιπαγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 1 BKS.0191921 BKS.0191921 ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-606-6 Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 355 Διαστάσεις: 20x26 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Στόχος του παρόντος πονήματος (του 1ου τόμου από μια μεγάλη σειρά) είναι να δώσει σε φοιτητές και στελέχη της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ έναν αριθμό πρακτικών εργαλείων και στρατηγικών που έχουν με επιτυχία εφαρμοστεί κατά το παρελθόν στο διεθνή αλλά και στον ελληνικό επιχειρησιακό χώρο. Η καθεμία από τις Μελέτες Περίπτωσης που παρουσιάζονται στο εγχειρίδιο εστιάζει σε διαφορετικό επιχειρησιακό πρόβλημα, δίνοντας έμφαση τόσο σε μεμονωμένα στοιχεία της Διοικητικής Μάρκετινγκ όσο και στις αλληλεπιδράσεις και συνέργιες των στοιχείων μεταξύ τους, όπως αυτές αναδύονται στην πρακτική καθημερινότητα ενός ζωντανού οργανισμού όπως είναι η επιχείρηση. Ακόμη, δίνουν τη δυνατότητα στον αναγνώστη συσχέτισης των γεγονότων που βιώνουν οι επιχειρήσεις, εντοπίζοντας τις πιθανές ομοιότητες ή διαφορές των προβλημάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν στο πλαίσιο ενός ημιπαγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
32.55
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή