To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Μελέτες > ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ PLACE BRANDING ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
 
 
 
   
 
me aformi tin kriti apo to place branding stin taxidiotiki dimosiografia photo

me aformi tin kriti apo to place branding stin taxidiotiki dimosiografia photo


ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ PLACE BRANDING ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ

BKS.0054038      
ΚατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.14.84 €
μόνο13.36 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7800-72-5
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Σελίδες: 330
Διαστάσεις: 16Χ23,5
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2017

Η εικόνα κάθε τόπου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά του στοιχεία. Η διαφύλαξη και η καλλιέργεια αυτής της εικόνας αποτελεί ή οφείλει να αποτελέσει κεντρικό πρόταγμα για κάθε κοινωνία.

Οι εικόνες των κρατών είναι αναπαραστάσεις συλλογικών υποκειμένων. Όμως η διεθνοποίηση της οικονομίας και η ενοποίηση της Ευρώπης, καθώς και οι δυναμικές της παγκοσμιοποίησης έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα για τις περιφέρειες και τις πόλεις οι οποίες ανταγωνίζονται για την προσέλκυση κεφαλαίων και την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Το ταξίδι που προτείνει το βιβλίο αυτό είναι μια ξενάγηση στη λογική του place branding και στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία - με αφορμή την περίπτωση της Κρήτης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ PLACE BRANDING ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ (BKS.0054038)
me aformi tin kriti apo to place branding stin taxidiotiki dimosiografia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 14.84 € μόνο 13.36
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ

ISBN: 978-960-7800-72-5
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Σελίδες: 330
Διαστάσεις: 16Χ23, 5
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2017

Η εικόνα κάθε τόπου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά του στοιχεία. Η διαφύλαξη και η καλλιέργεια αυτής της εικόνας αποτελεί ή οφείλει να αποτελέσει κεντρικό πρόταγμα για κάθε κοινωνία.

Οι εικόνες των κρατών είναι αναπαραστάσεις συλλογικών υποκειμένων. Όμως η διεθνοποίηση της οικονομίας και η ενοποίηση της Ευρώπης, καθώς και οι δυναμικές της παγκοσμιοποίησης έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα για τις περιφέρειες και τις πόλεις οι οποίες ανταγωνίζονται για την προσέλκυση κεφαλαίων και την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Το ταξίδι που προτείνει το βιβλίο αυτό είναι μια ξενάγηση στη λογική του place branding και στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία - με αφορμή την περίπτωση της Κρήτης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ PLACE BRANDING ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ BKS.0054038 BKS.0054038 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕΛΕΤΕΣ Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-7800-72-5 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Σελίδες: 330 Διαστάσεις: 16Χ23, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2017 Η εικόνα κάθε τόπου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά του στοιχεία. Η διαφύλαξη και η καλλιέργεια αυτής της εικόνας αποτελεί ή οφείλει να αποτελέσει κεντρικό πρόταγμα για κάθε κοινωνία. Οι εικόνες των κρατών είναι αναπαραστάσεις συλλογικών υποκειμένων. Όμως η διεθνοποίηση της οικονομίας και η ενοποίηση της Ευρώπης, καθώς και οι δυναμικές της παγκοσμιοποίησης έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα για τις περιφέρειες και τις πόλεις οι οποίες ανταγωνίζονται για την προσέλκυση κεφαλαίων και την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων υψηλής προστιθέμενης αξίας. Το ταξίδι που προτείνει το βιβλίο αυτό είναι μια ξενάγηση στη λογική του place branding και στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία - με αφορμή την περίπτωση της Κρήτης.
12.02
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή