To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
mayro xoma photo

mayro xoma photo


ΜΑΥΡΟ ΧΩΜΑ

BKS.0003480      
ΚατηγορίαΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
BAUER BELINDA στην κατηγορία ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΥποκατηγορίαΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-450-995-9
Συγγραφέας: BAUER BELINDA
Εκδοτικός οίκος: BELL
Μετάφραση: ΤΟΜΠΡΟΥ ΒΑΚΥ
Σελίδες: 282
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010

Το παιδί ήθελε την αλήθεια... Ο δολοφόνος ήθελε να παίξει...
Ο Στίβεν Λαμπ, δώδεκα χρονών, σκάβει τρύπες στο χερσότοπο του Έξμουρ ελπίζοντας να βρει ένα πτώμα.
Κάθε μέρα, μετά το σχολείο, ενώ οι συμμαθητές του παίζουν ανέμελοι, ο Στίβεν σκάβει, για να λυτρώσει την ψυχή του θείου Μπίλι, που δε γνώρισε ποτέ. Ο Μπίλι ήταν έντεκα χρονών όταν εξαφανίστηκε.

Όλοι πιστεύουν ότι έπεσε θύμα του διαβόητου σίριαλ κίλερ 'Αρνολντ Έιβερι. Η γιαγιά του Στίβεν, όμως, αρνείται ακόμη να δεχτεί ότι ο γιος της είναι νεκρός. Καρφωμένη πάντα στο παράθυρο, τον περιμένει να φανεί.
Ο Στίβεν θέλει να βρει ό,τι απομένει από τον Μπίλι για να κλείσει πια την πληγή. Ίσως τότε η διαλυμένη οικογένειά του ξαναβρεί μια ισορροπία, και πάψουν να βαθαίνουν τα χάσματα ανάμεσα στη γιαγιά του, τη μητέρα του και τον ίδιο.

Αλλά τα μαύρα χώματα του Έξμουρ είναι ατέλειωτα, και μόνο ο Έιβερι ξέρει πού είναι θαμμένος ο Μπίλι. Γι' αυτό κι ο Στίβεν αποφασίζει να του γράψει, όσο πιο καλά μπορεί, ένα γράμμα. Κι έτσι αρχίζει ένα παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι ανάμεσα στο αγόρι που αναζητά απεγνωσμένα την αλήθεια και το δολοφόνο που πλήττει θανάσιμα στο κελί του.
Ένα παιχνίδι που θα εξελιχθεί πολύ πιο τρομακτικά απ' όσο θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ο Στίβεν...


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Last viewed
ΜΑΥΡΟ ΧΩΜΑ (BKS.0003480)
mayro xoma photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
BAUER BELINDA στην κατηγορία ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ISBN: 978-960-450-995-9
Συγγραφέας: BAUER BELINDA
Εκδοτικός οίκος: BELL
Μετάφραση: ΤΟΜΠΡΟΥ ΒΑΚΥ
Σελίδες: 282
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010

Το παιδί ήθελε την αλήθεια... Ο δολοφόνος ήθελε να παίξει...
Ο Στίβεν Λαμπ, δώδεκα χρονών, σκάβει τρύπες στο χερσότοπο του Έξμουρ ελπίζοντας να βρει ένα πτώμα.
Κάθε μέρα, μετά το σχολείο, ενώ οι συμμαθητές του παίζουν ανέμελοι, ο Στίβεν σκάβει, για να λυτρώσει την ψυχή του θείου Μπίλι, που δε γνώρισε ποτέ. Ο Μπίλι ήταν έντεκα χρονών όταν εξαφανίστηκε.

Όλοι πιστεύουν ότι έπεσε θύμα του διαβόητου σίριαλ κίλερ 'Αρνολντ Έιβερι. Η γιαγιά του Στίβεν, όμως, αρνείται ακόμη να δεχτεί ότι ο γιος της είναι νεκρός. Καρφωμένη πάντα στο παράθυρο, τον περιμένει να φανεί.
Ο Στίβεν θέλει να βρει ό, τι απομένει από τον Μπίλι για να κλείσει πια την πληγή. Ίσως τότε η διαλυμένη οικογένειά του ξαναβρεί μια ισορροπία, και πάψουν να βαθαίνουν τα χάσματα ανάμεσα στη γιαγιά του, τη μητέρα του και τον ίδιο.

Αλλά τα μαύρα χώματα του Έξμουρ είναι ατέλειωτα, και μόνο ο Έιβερι ξέρει πού είναι θαμμένος ο Μπίλι. Γι' αυτό κι ο Στίβεν αποφασίζει να του γράψει, όσο πιο καλά μπορεί, ένα γράμμα. Κι έτσι αρχίζει ένα παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι ανάμεσα στο αγόρι που αναζητά απεγνωσμένα την αλήθεια και το δολοφόνο που πλήττει θανάσιμα στο κελί του.
Ένα παιχνίδι που θα εξελιχθεί πολύ πιο τρομακτικά απ' όσο θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ο Στίβεν...

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΥΡΟ ΧΩΜΑ BKS.0003480 BKS.0003480 BAUER BELINDA BAUER BELINDA ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Κατηγορία: ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •BAUER BELINDA στην κατηγορία ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-450-995-9 Συγγραφέας: BAUER BELINDA Εκδοτικός οίκος: BELL Μετάφραση: ΤΟΜΠΡΟΥ ΒΑΚΥ Σελίδες: 282 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010 Το παιδί ήθελε την αλήθεια... Ο δολοφόνος ήθελε να παίξει... Ο Στίβεν Λαμπ, δώδεκα χρονών, σκάβει τρύπες στο χερσότοπο του Έξμουρ ελπίζοντας να βρει ένα πτώμα. Κάθε μέρα, μετά το σχολείο, ενώ οι συμμαθητές του παίζουν ανέμελοι, ο Στίβεν σκάβει, για να λυτρώσει την ψυχή του θείου Μπίλι, που δε γνώρισε ποτέ. Ο Μπίλι ήταν έντεκα χρονών όταν εξαφανίστηκε. Όλοι πιστεύουν ότι έπεσε θύμα του διαβόητου σίριαλ κίλερ 'Αρνολντ Έιβερι. Η γιαγιά του Στίβεν, όμως, αρνείται ακόμη να δεχτεί ότι ο γιος της είναι νεκρός. Καρφωμένη πάντα στο παράθυρο, τον περιμένει να φανεί. Ο Στίβεν θέλει να βρει ό, τι απομένει από τον Μπίλι για να κλείσει πια την πληγή. Ίσως τότε η διαλυμένη οικογένειά του ξαναβρεί μια ισορροπία, και πάψουν να βαθαίνουν τα χάσματα ανάμεσα στη γιαγιά του, τη μητέρα του και τον ίδιο. Αλλά τα μαύρα χώματα του Έξμουρ είναι ατέλειωτα, και μόνο ο Έιβερι ξέρει πού είναι θαμμένος ο Μπίλι. Γι' αυτό κι ο Στίβεν αποφασίζει να του γράψει, όσο πιο καλά μπορεί, ένα γράμμα. Κι έτσι αρχίζει ένα παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι ανάμεσα στο αγόρι που αναζητά απεγνωσμένα την αλήθεια και το δολοφόνο που πλήττει θανάσιμα στο κελί του. Ένα παιχνίδι που θα εξελιχθεί πολύ πιο τρομακτικά απ' όσο θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ο Στίβεν...
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή