Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
 
 
 
   
 
mathisiakes dyskolies kai oikogeneia photo

mathisiakes dyskolies kai oikogeneia photo


ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

BKS.0369014          
ΚατηγορίαΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΣΑΚΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ στην κατηγορία ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΥποκατηγορίαΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από14.06 €
μόνο12.65 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-8077-70-2
Συγγραφέας: ΣΑΚΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΤΡΑΠΟΣ
Σελίδες: 216
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Οι ταχύτατες αλλαγές που συμβαίνουν σε όλα τα επίπεδα, δεν μπορεί να παραλείψουν και την οικογένεια.
Οι επιδράσεις της οικογένειας πάνω στον αναπτυσσόμενο άνθρωπο είναι ιδιαίτερα σημαντικές και αποφασιστικές για την κοινωνική, ακαδημαϊκή, επαγγελματική και προσωπική πορεία. Το οικογενειακό και γενικότερα κοινωνικό περιβάλλον επιδρά σημαντικά σε όλες τις πλευρές του αναπτυσσόμενου ανθρώπου και δεν είναι υπερβολή να υποστηρίξουμε ότι τα παιδιά φτάνουν στο σχολείο έτοιμα να επιτύχουν ή να αποτύχουν και το σχολείο απλά "εκπληρώνει την προφητεία", επικυρώνοντας τους οικογενειακούς προσδιορισμούς.

Τα μη προνομιούχα παιδιά υστερούν λόγω περιβάλλοντος στην εκκίνηση και στην ακαδημαϊκή τους πορεία, επηρεάζονται επιπλέον και από την έλλειψη μέσων και βοήθειας για τις σχολικές εργασίες, αλλά περισσότερο από την έλλειψη γονικής υποστήριξης, πίστης στην εκπαίδευση και προσδοκιών για ακαδημαϊκά επιτεύγματα.

Οι μαθητές από τα μη προνομιούχα στρώματα, τις περισσότερες φορές, αδυνατούν να εκμεταλλευτούν επαρκώς τις προσφερόμενες εκπαιδευτικές ευκαιρίες, με αποτέλεσμα την υστέρηση και κατά τη διαδρομή, η οποία συνήθως γίνεται μεγαλύτερη στο τέρμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ακόμα μεγαλύτερη στη ζωή.

Πολλές φορές το σχολείο αδιαφορεί ή λειτουργεί με άχρωμη ουδετερότητα. Αγνοούνται οι βιολογικές και κοινωνικές ανισότητες, που οδηγούν πολλούς μαθητές σε μαθησιακές δυσκολίες και σχολική αποτυχία. Το σχολείο συνήθως δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες των μαθητών και αποδεχόμενο την "ιδεολογία του χαρίσματος", νομιμοποιεί τα γνωστικά, ψυχολογικά, πολιτιστικά και κοινωνικά προνόμια των "ευνοημένων" μαθητών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ (BKS.0369014)
mathisiakes dyskolies kai oikogeneia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
14.06 € -10% = 12.65
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-8077-70-2
Συγγραφέας: ΣΑΚΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΤΡΑΠΟΣ
Σελίδες: 216
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Οι ταχύτατες αλλαγές που συμβαίνουν σε όλα τα επίπεδα, δεν μπορεί να παραλείψουν και την οικογένεια.
Οι επιδράσεις της οικογένειας πάνω στον αναπτυσσόμενο άνθρωπο είναι ιδιαίτερα σημαντικές και αποφασιστικές για την κοινωνική, ακαδημαϊκή, επαγγελματική και προσωπική πορεία. Το οικογενειακό και γενικότερα κοινωνικό περιβάλλον επιδρά σημαντικά σε όλες τις πλευρές του αναπτυσσόμενου ανθρώπου και δεν είναι υπερβολή να υποστηρίξουμε ότι τα παιδιά φτάνουν στο σχολείο έτοιμα να επιτύχουν ή να αποτύχουν και το σχολείο απλά "εκπληρώνει την προφητεία", επικυρώνοντας τους οικογενειακούς προσδιορισμούς.

Τα μη προνομιούχα παιδιά υστερούν λόγω περιβάλλοντος στην εκκίνηση και στην ακαδημαϊκή τους πορεία, επηρεάζονται επιπλέον και από την έλλειψη μέσων και βοήθειας για τις σχολικές εργασίες, αλλά περισσότερο από την έλλειψη γονικής υποστήριξης, πίστης στην εκπαίδευση και προσδοκιών για ακαδημαϊκά επιτεύγματα.

Οι μαθητές από τα μη προνομιούχα στρώματα, τις περισσότερες φορές, αδυνατούν να εκμεταλλευτούν επαρκώς τις προσφερόμενες εκπαιδευτικές ευκαιρίες, με αποτέλεσμα την υστέρηση και κατά τη διαδρομή, η οποία συνήθως γίνεται μεγαλύτερη στο τέρμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ακόμα μεγαλύτερη στη ζωή.

Πολλές φορές το σχολείο αδιαφορεί ή λειτουργεί με άχρωμη ουδετερότητα. Αγνοούνται οι βιολογικές και κοινωνικές ανισότητες, που οδηγούν πολλούς μαθητές σε μαθησιακές δυσκολίες και σχολική αποτυχία. Το σχολείο συνήθως δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες των μαθητών και αποδεχόμενο την "ιδεολογία του χαρίσματος", νομιμοποιεί τα γνωστικά, ψυχολογικά, πολιτιστικά και κοινωνικά προνόμια των "ευνοημένων" μαθητών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ BKS.0369014 ΣΑΚΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΚΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
11.39 ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials