ISBN: 978-960-612-059-6 Συγγραφέας: ΚΟΡΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΝΕΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 392 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2017 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Στο βιβλίο αυτό δίνεται έμφαση στη σύνδεση μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων και διδακτικών πρακτικών σχετικά με την τεχνολογικά υποστηριζόμενη, δομημένη, συνεργατική και παιγνιώδη μάθηση. Για το σκοπό αυτό, το βιβλίο παρέχει στον αναγνώστη: - ένα κατάλληλο, περιεκτικό και ξεκάθαρα διατυπωμένο θεωρητικό υπόβαθρο, απαραίτητο για τη σχεδίαση και υλοποίηση διδακτικών σεναρίων, καθώς και προδιαγραφών ποιότητας εκπαιδευτικού λογισμικού - συγκεκριμένες μεθοδολογίες υλοποίησης των παραπάνω θεωρητικών προσεγγίσεων στη σχολική τάξη - σαφείς μεθοδολογίες συνεργατικής σχεδίασης παιγνιωδών ψηφιακών έργων - μεθόδους και εργαλεία με τα οποία μπορεί να υποστηριχθεί τεχνολογικά, η δομημένη συνεργατική μάθηση - μια σειρά από πλούσια παραδείγματα εκπαιδευτικών σεναρίων -είκοσι σενάρια- τα οποία είναι δοκιμασμένα σε πραγματικές τάξεις και εμπνέονται από το θεωρητικό υπόβαθρο, τις μεθοδολογίες και ορισμένα από τα ψηφιακά εργαλεία που προαναφέρθηκαν. Τα σενάρια αυτά αφορούν σε βασικές έννοιες και θεματικές της Αγωγής Υγείας στην εκπαίδευση. Το βιβλίο απευθύνεται σε: (α) φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων, (β) φοιτητές άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων που παρακολουθούν μαθήματα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, (γ) εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να σχεδιάζουν εκπαιδευτικά σενάρια με βάση την τεχνολογικά υποστηριζόμενη, δομημένη, συνεργατική και παιγνιώδη μάθηση.
|