To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Παιδική Βιβλιοθήκη > ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
 
 
 
   
 
mathaino ti glossa moy i proti moy grammatiki gia tin a kai b taxi dimotikoy photo

mathaino ti glossa moy i proti moy grammatiki gia tin a kai b taxi dimotikoy photo


ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

BKS.1002024      
ΚατηγορίαΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ. στην κατηγορία ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 960-7988-92-2
Συγγραφέας: ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ.
Εκδοτικός οίκος: ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΧΑΡΗ ΤΖΟ ΠΑΤΣΗ
Σειρά: ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ
Σελίδες: 88
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Με την ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, τα παιδιά μαθαίνουν ιδεοοπτικά τις πρώτες γραμματικές έννοιες (τα μέρη του λόγου) με εικόνες και με διάφορες ασκήσεις και εφαρμογές στα κείμενα που έχουν διδαχτεί στα δύο προηγούμενα βιβλία της σειράς ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ, ήτοι στο ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ και στο ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ, αλλά και σε άλλα, δικά τους ευκαιριακά κείμενα, με εικόνες και ζωντανά (απλά και εύκολα κατανοητά), κείμενα και παραδείγματα, βγαλμένα, όπως είπαμε, μέσα από τη ζωή και την επαφή των παιδιών με το γύρω τους φυσικό, οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον, οι μαθητές εξοικειώνονται με τις διάφορες γραμματικές έννοιες, εμπεδώνουν ιδεοοπτικά και εντυπώνουν στην οπτική τους μνήμη, οριστικά πια και τέλεια ορθογραφικά τις διάφορες μορφές και αποχρώσεις που παρουσιάζουν τα μέρη του λόγου (ονόματα, ρήματα, γλωσσικά μόρια κ.λπ.), χωρίς την ανάγκη για λογοκοπική αποστήθιση ξηρών και ανούσιων γραμματικών κανόνων, όπως γινόταν στο παρελθόν, με την παλαιά μέθοδο.

Συνεπώς, η εφαρμογή της νέας ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗΣ - ΟΛΙΚΗΣ μεθόδου στη διδασκαλία της Α' Ανάγνωσης και Γραφής, επεκτείνεται τώρα και στον τομέα της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, έτσι ώστε, η εκμάθηση της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, από ένα στριφνό και δύσκολο μάθημα, που ήταν πριν, με την παλαιά βερμπαλιστική μέθοδο, να μετατρέπεται, τώρα, σ' ένα παιχνίδι στα χέρια των παιδιών κι όπως, με παιγνιώδη τρόπο έμαθαν - με την ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗ - ΟΛΙΚΗ μέθοδο - την Α' Ανάγνωση και Γραφή, μαθαίνουν τώρα και την ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Last viewed
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (BKS.1002024)
mathaino ti glossa moy i proti moy grammatiki gia tin a kai b taxi dimotikoy photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ. στην κατηγορία ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

ISBN: 960-7988-92-2
Συγγραφέας: ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ.
Εκδοτικός οίκος: ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΧΑΡΗ ΤΖΟ ΠΑΤΣΗ
Σειρά: ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ
Σελίδες: 88
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Με την ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, τα παιδιά μαθαίνουν ιδεοοπτικά τις πρώτες γραμματικές έννοιες (τα μέρη του λόγου) με εικόνες και με διάφορες ασκήσεις και εφαρμογές στα κείμενα που έχουν διδαχτεί στα δύο προηγούμενα βιβλία της σειράς ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ, ήτοι στο ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ και στο ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ, αλλά και σε άλλα, δικά τους ευκαιριακά κείμενα, με εικόνες και ζωντανά (απλά και εύκολα κατανοητά), κείμενα και παραδείγματα, βγαλμένα, όπως είπαμε, μέσα από τη ζωή και την επαφή των παιδιών με το γύρω τους φυσικό, οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον, οι μαθητές εξοικειώνονται με τις διάφορες γραμματικές έννοιες, εμπεδώνουν ιδεοοπτικά και εντυπώνουν στην οπτική τους μνήμη, οριστικά πια και τέλεια ορθογραφικά τις διάφορες μορφές και αποχρώσεις που παρουσιάζουν τα μέρη του λόγου (ονόματα, ρήματα, γλωσσικά μόρια κ.λπ.), χωρίς την ανάγκη για λογοκοπική αποστήθιση ξηρών και ανούσιων γραμματικών κανόνων, όπως γινόταν στο παρελθόν, με την παλαιά μέθοδο.

Συνεπώς, η εφαρμογή της νέας ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗΣ - ΟΛΙΚΗΣ μεθόδου στη διδασκαλία της Α' Ανάγνωσης και Γραφής, επεκτείνεται τώρα και στον τομέα της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, έτσι ώστε, η εκμάθηση της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, από ένα στριφνό και δύσκολο μάθημα, που ήταν πριν, με την παλαιά βερμπαλιστική μέθοδο, να μετατρέπεται, τώρα, σ' ένα παιχνίδι στα χέρια των παιδιών κι όπως, με παιγνιώδη τρόπο έμαθαν - με την ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗ - ΟΛΙΚΗ μέθοδο - την Α' Ανάγνωση και Γραφή, μαθαίνουν τώρα και την ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ BKS.1002024 BKS.1002024 ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ. ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ. ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Κατηγορία: ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ •ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ. στην κατηγορία ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ISBN: 960-7988-92-2 Συγγραφέας: ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ. Εκδοτικός οίκος: ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΧΑΡΗ ΤΖΟ ΠΑΤΣΗ Σειρά: ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Σελίδες: 88 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Με την ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, τα παιδιά μαθαίνουν ιδεοοπτικά τις πρώτες γραμματικές έννοιες (τα μέρη του λόγου) με εικόνες και με διάφορες ασκήσεις και εφαρμογές στα κείμενα που έχουν διδαχτεί στα δύο προηγούμενα βιβλία της σειράς ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ, ήτοι στο ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ και στο ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ, αλλά και σε άλλα, δικά τους ευκαιριακά κείμενα, με εικόνες και ζωντανά (απλά και εύκολα κατανοητά), κείμενα και παραδείγματα, βγαλμένα, όπως είπαμε, μέσα από τη ζωή και την επαφή των παιδιών με το γύρω τους φυσικό, οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον, οι μαθητές εξοικειώνονται με τις διάφορες γραμματικές έννοιες, εμπεδώνουν ιδεοοπτικά και εντυπώνουν στην οπτική τους μνήμη, οριστικά πια και τέλεια ορθογραφικά τις διάφορες μορφές και αποχρώσεις που παρουσιάζουν τα μέρη του λόγου (ονόματα, ρήματα, γλωσσικά μόρια κ.λπ.), χωρίς την ανάγκη για λογοκοπική αποστήθιση ξηρών και ανούσιων γραμματικών κανόνων, όπως γινόταν στο παρελθόν, με την παλαιά μέθοδο. Συνεπώς, η εφαρμογή της νέας ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗΣ - ΟΛΙΚΗΣ μεθόδου στη διδασκαλία της Α' Ανάγνωσης και Γραφής, επεκτείνεται τώρα και στον τομέα της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, έτσι ώστε, η εκμάθηση της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, από ένα στριφνό και δύσκολο μάθημα, που ήταν πριν, με την παλαιά βερμπαλιστική μέθοδο, να μετατρέπεται, τώρα, σ' ένα παιχνίδι στα χέρια των παιδιών κι όπως, με παιγνιώδη τρόπο έμαθαν - με την ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗ - ΟΛΙΚΗ μέθοδο - την Α' Ανάγνωση και Γραφή, μαθαίνουν τώρα και την ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ τους.
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή