Με την ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, τα παιδιά μαθαίνουν ιδεοοπτικά τις πρώτες γραμματικές έννοιες (τα μέρη του λόγου) με εικόνες και με διάφορες ασκήσεις και εφαρμογές στα κείμενα που έχουν διδαχτεί στα δύο προηγούμενα βιβλία της σειράς ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ, ήτοι στο ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ και στο ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ, αλλά και σε άλλα, δικά τους ευκαιριακά κείμενα, με εικόνες και ζωντανά (απλά και εύκολα κατανοητά), κείμενα και παραδείγματα, βγαλμένα, όπως είπαμε, μέσα από τη ζωή και την επαφή των παιδιών με το γύρω τους φυσικό, οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον, οι μαθητές εξοικειώνονται με τις διάφορες γραμματικές έννοιες, εμπεδώνουν ιδεοοπτικά και εντυπώνουν στην οπτική τους μνήμη, οριστικά πια και τέλεια ορθογραφικά τις διάφορες μορφές και αποχρώσεις που παρουσιάζουν τα μέρη του λόγου (ονόματα, ρήματα, γλωσσικά μόρια κ.λπ.), χωρίς την ανάγκη για λογοκοπική αποστήθιση ξηρών και ανούσιων γραμματικών κανόνων, όπως γινόταν στο παρελθόν, με την παλαιά μέθοδο.
Συνεπώς, η εφαρμογή της νέας ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗΣ - ΟΛΙΚΗΣ μεθόδου στη διδασκαλία της Α' Ανάγνωσης και Γραφής, επεκτείνεται τώρα και στον τομέα της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, έτσι ώστε, η εκμάθηση της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, από ένα στριφνό και δύσκολο μάθημα, που ήταν πριν, με την παλαιά βερμπαλιστική μέθοδο, να μετατρέπεται, τώρα, σ' ένα παιχνίδι στα χέρια των παιδιών κι όπως, με παιγνιώδη τρόπο έμαθαν - με την ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗ - ΟΛΙΚΗ μέθοδο - την Α' Ανάγνωση και Γραφή, μαθαίνουν τώρα και την ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ τους.
Με την ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, τα παιδιά μαθαίνουν ιδεοοπτικά τις πρώτες γραμματικές έννοιες (τα μέρη του λόγου) με εικόνες και με διάφορες ασκήσεις και εφαρμογές στα κείμενα που έχουν διδαχτεί στα δύο προηγούμενα βιβλία της σειράς ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ, ήτοι στο ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ και στο ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ, αλλά και σε άλλα, δικά τους ευκαιριακά κείμενα, με εικόνες και ζωντανά (απλά και εύκολα κατανοητά), κείμενα και παραδείγματα, βγαλμένα, όπως είπαμε, μέσα από τη ζωή και την επαφή των παιδιών με το γύρω τους φυσικό, οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον, οι μαθητές εξοικειώνονται με τις διάφορες γραμματικές έννοιες, εμπεδώνουν ιδεοοπτικά και εντυπώνουν στην οπτική τους μνήμη, οριστικά πια και τέλεια ορθογραφικά τις διάφορες μορφές και αποχρώσεις που παρουσιάζουν τα μέρη του λόγου (ονόματα, ρήματα, γλωσσικά μόρια κ.λπ.), χωρίς την ανάγκη για λογοκοπική αποστήθιση ξηρών και ανούσιων γραμματικών κανόνων, όπως γινόταν στο παρελθόν, με την παλαιά μέθοδο.
Συνεπώς, η εφαρμογή της νέας ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗΣ - ΟΛΙΚΗΣ μεθόδου στη διδασκαλία της Α' Ανάγνωσης και Γραφής, επεκτείνεται τώρα και στον τομέα της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, έτσι ώστε, η εκμάθηση της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, από ένα στριφνό και δύσκολο μάθημα, που ήταν πριν, με την παλαιά βερμπαλιστική μέθοδο, να μετατρέπεται, τώρα, σ' ένα παιχνίδι στα χέρια των παιδιών κι όπως, με παιγνιώδη τρόπο έμαθαν - με την ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗ - ΟΛΙΚΗ μέθοδο - την Α' Ανάγνωση και Γραφή, μαθαίνουν τώρα και την ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ τους.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥBKS.1002024BKS.1002024ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ.ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ.ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΚατηγορία: ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ •ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ. στην κατηγορία ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ISBN: 960-7988-92-2 Συγγραφέας: ΠΑΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ Σ. Εκδοτικός οίκος: ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΧΑΡΗ ΤΖΟ ΠΑΤΣΗ Σειρά: ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Σελίδες: 88 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Με την ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, τα παιδιά μαθαίνουν ιδεοοπτικά τις πρώτες γραμματικές έννοιες (τα μέρη του λόγου) με εικόνες και με διάφορες ασκήσεις και εφαρμογές στα κείμενα που έχουν διδαχτεί στα δύο προηγούμενα βιβλία της σειράς ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ, ήτοι στο ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ και στο ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ, αλλά και σε άλλα, δικά τους ευκαιριακά κείμενα, με εικόνες και ζωντανά (απλά και εύκολα κατανοητά), κείμενα και παραδείγματα, βγαλμένα, όπως είπαμε, μέσα από τη ζωή και την επαφή των παιδιών με το γύρω τους φυσικό, οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον, οι μαθητές εξοικειώνονται με τις διάφορες γραμματικές έννοιες, εμπεδώνουν ιδεοοπτικά και εντυπώνουν στην οπτική τους μνήμη, οριστικά πια και τέλεια ορθογραφικά τις διάφορες μορφές και αποχρώσεις που παρουσιάζουν τα μέρη του λόγου (ονόματα, ρήματα, γλωσσικά μόρια κ.λπ.), χωρίς την ανάγκη για λογοκοπική αποστήθιση ξηρών και ανούσιων γραμματικών κανόνων, όπως γινόταν στο παρελθόν, με την παλαιά μέθοδο. Συνεπώς, η εφαρμογή της νέας ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗΣ - ΟΛΙΚΗΣ μεθόδου στη διδασκαλία της Α' Ανάγνωσης και Γραφής, επεκτείνεται τώρα και στον τομέα της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, έτσι ώστε, η εκμάθηση της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, από ένα στριφνό και δύσκολο μάθημα, που ήταν πριν, με την παλαιά βερμπαλιστική μέθοδο, να μετατρέπεται, τώρα, σ' ένα παιχνίδι στα χέρια των παιδιών κι όπως, με παιγνιώδη τρόπο έμαθαν - με την ΙΔΕΟΟΠΤΙΚΗ - ΟΛΙΚΗ μέθοδο - την Α' Ανάγνωση και Γραφή, μαθαίνουν τώρα και την ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ τους. ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση