Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
 
 
 
   
 
marketingk xondrikoy kai lianikoy emporioy photo

marketingk xondrikoy kai lianikoy emporioy photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

BKS.0673017          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από24.10 €
μόνο21.69 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-85749-2-7
Συγγραφέας: ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 366
Ημερομηνία Έκδοσης: 1998

Αποτελεί σύζευξη της επιστημονικής γνώσης και της πείρας. Οι συγγραφείς έχουν εργαστεί ως στελέχη σε μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Με τρόπο κατανοητό και απλό περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου όπως τα δίκτυα διανομής, οι τύποι επιχειρήσεων χονδρικής και λιανικής πώλησης, ο εντοπισμός ευκαιριών στην αγορά, η έρευνα αγοράς, η προμήθεια των εμπορευμάτων, η τιμολόγηση, η επιλογή του τόπου εγκατάστασης, η διαρρύθμιση του καταστήματος, η προβολή των εμπορευμάτων, κ.ά.

Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.

Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:

  • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
  • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
  • Στελέχη επιχειρήσεων


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ (BKS.0673017)
    marketingk xondrikoy kai lianikoy emporioy photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    24.10 € -10% = 21.69
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 960-85749-2-7
    Συγγραφέας: ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 366
    Ημερομηνία Έκδοσης: 1998

    Αποτελεί σύζευξη της επιστημονικής γνώσης και της πείρας. Οι συγγραφείς έχουν εργαστεί ως στελέχη σε μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Με τρόπο κατανοητό και απλό περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου όπως τα δίκτυα διανομής, οι τύποι επιχειρήσεων χονδρικής και λιανικής πώλησης, ο εντοπισμός ευκαιριών στην αγορά, η έρευνα αγοράς, η προμήθεια των εμπορευμάτων, η τιμολόγηση, η επιλογή του τόπου εγκατάστασης, η διαρρύθμιση του καταστήματος, η προβολή των εμπορευμάτων, κ.ά.

    Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.

    Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:
    • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
    • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
    • Στελέχη επιχειρήσεων

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ BKS.0673017 ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    19.52 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials