To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
marketingk photo

marketingk photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0673029      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.34.10 €
μόνο30.69 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7745-28-6
Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΙΡΗ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 328
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010

ΑΡΧΕΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Το βιβλίο 'Μάρκετινγκ: Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές' παρουσιάζει το ακόμη άγνωστο και παρεξηγημένο αντικείμενο του μάρκετινγκ και προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. Περιλαμβάνει πολλά, επίκαιρα και ελληνικά παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και εργασίες, για την καλύτερη αφομοίωση των εννοιών και την πρακτική εφαρμογή τους.

Μέσα από μια συγκροτημένη δομή, καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ, δίνοντας τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ. Η πρόταση αυτή είναι ιδανική για τους φοιτητές και τους εκπαιδευτές τους, για τα στελέχη σε επαγγελματική κατάρτιση όσο και για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0673029)
marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 34.10 € μόνο 30.69
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-7745-28-6
Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΙΡΗ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 328
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010

ΑΡΧΕΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Το βιβλίο 'Μάρκετινγκ: Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές' παρουσιάζει το ακόμη άγνωστο και παρεξηγημένο αντικείμενο του μάρκετινγκ και προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. Περιλαμβάνει πολλά, επίκαιρα και ελληνικά παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και εργασίες, για την καλύτερη αφομοίωση των εννοιών και την πρακτική εφαρμογή τους.

Μέσα από μια συγκροτημένη δομή, καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ, δίνοντας τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ. Η πρόταση αυτή είναι ιδανική για τους φοιτητές και τους εκπαιδευτές τους, για τα στελέχη σε επαγγελματική κατάρτιση όσο και για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0673029 BKS.0673029 ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΙΡΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΙΡΗ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7745-28-6 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΙΡΗ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σελίδες: 328 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010 ΑΡΧΕΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Το βιβλίο 'Μάρκετινγκ: Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές' παρουσιάζει το ακόμη άγνωστο και παρεξηγημένο αντικείμενο του μάρκετινγκ και προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. Περιλαμβάνει πολλά, επίκαιρα και ελληνικά παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και εργασίες, για την καλύτερη αφομοίωση των εννοιών και την πρακτική εφαρμογή τους. Μέσα από μια συγκροτημένη δομή, καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ, δίνοντας τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ. Η πρόταση αυτή είναι ιδανική για τους φοιτητές και τους εκπαιδευτές τους, για τα στελέχη σε επαγγελματική κατάρτιση όσο και για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.
27.62
10 1 1


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή