Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ
 
 
 
   
 
marketingk oinoy kai apostagmaton photo
marketingk oinoy kai apostagmaton photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ

BKS.0043050          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Αμεσα διαθέσιμο για online παραγγελία / Διαθεσιμότητα καταστημάτων Αθήνας - Θεσσαλονίκης
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από23.26 €
μόνο20.93 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7860-85-9
Συγγραφέας: ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Μετάφραση: ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
Σελίδες: 272
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

Αυτό το βιβλίο μεθοδολογίας παρουσιάζει με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο όλα εκείνα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων, την πραγματοποίηση, παρακολούθηση και έλεγχο των ενεργειών που χρειάζεται να κάνει ο επαγγελματίας και που θα του επιτρέψουν:

  • να τοποθετήσει το κρασί που θέλει να πουλήσει, μελετώντας την αγορά και προσαρμόζοντάς την τοποθέτηση στα κίνητρα της πελατείας-στόχου μέσω ενός ολοκληρωμένου μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση)
  • να διαθέσει στην αγορά το κρασί, επιλέγοντας ανάλογα με τα κανάλια διανομής τις τεχνικές και τα κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της πώλησης, (φυλλάδια, κάρτες προϊόντος, ερωτηματολόγια γευσιγνωσίας, οργάνωση του stand...)


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ (BKS.0043050)
    marketingk oinoy kai apostagmaton photo
    Αμεσα διαθέσιμο για online παραγγελία
    Διαθεσιμότητα καταστημάτων Αθήνας - Θεσσαλονίκης
    Wishlist
    Share
    23.26 € -10% = 20.93
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 978-960-7860-85-9
    Συγγραφέας: ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ
    Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
    Μετάφραση: ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
    Σελίδες: 272
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

    Αυτό το βιβλίο μεθοδολογίας παρουσιάζει με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο όλα εκείνα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων, την πραγματοποίηση, παρακολούθηση και έλεγχο των ενεργειών που χρειάζεται να κάνει ο επαγγελματίας και που θα του επιτρέψουν:


    • να τοποθετήσει το κρασί που θέλει να πουλήσει, μελετώντας την αγορά και προσαρμόζοντάς την τοποθέτηση στα κίνητρα της πελατείας-στόχου μέσω ενός ολοκληρωμένου μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση)
    • να διαθέσει στην αγορά το κρασί, επιλέγοντας ανάλογα με τα κανάλια διανομής τις τεχνικές και τα κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της πώλησης, (φυλλάδια, κάρτες προϊόντος, ερωτηματολόγια γευσιγνωσίας, οργάνωση του stand...)

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ BKS.0043050 ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    18.84 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials