Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
 
 
 
   
 
marketingk lianikoy kai xondrikoy emporioy photo

marketingk lianikoy kai xondrikoy emporioy photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

BKS.0673016          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από26.00 €
μόνο23.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-85749-8-6
Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 240
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Μια συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Αναλύονται έννοιες όπως: η επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων, η επικοινωνιακή πολιτική μιας εμπορικής επιχείρησης, η πολιτική τιμών καθώς και η εξυπηρέτηση πελατών. Εξετάζει επίσης τις κατηγορίες των επιχειρήσεων χονδρικής καθώς επίσης τις λειτουργίες του χονδρικού εμπορίου. Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε στελέχη εμπορικών επιχειρήσεων και εμπόρους.

Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:

  • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
  • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
  • Στελέχη επιχειρήσεων


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ (BKS.0673016)
    marketingk lianikoy kai xondrikoy emporioy photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    26.00 € -10% = 23.40
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 960-85749-8-6
    Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 240
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

    Μια συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Αναλύονται έννοιες όπως: η επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων, η επικοινωνιακή πολιτική μιας εμπορικής επιχείρησης, η πολιτική τιμών καθώς και η εξυπηρέτηση πελατών. Εξετάζει επίσης τις κατηγορίες των επιχειρήσεων χονδρικής καθώς επίσης τις λειτουργίες του χονδρικού εμπορίου. Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε στελέχη εμπορικών επιχειρήσεων και εμπόρους.

    Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:
    • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
    • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
    • Στελέχη επιχειρήσεων

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ BKS.0673016 ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    21.06 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials