Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
e-shop.gr logo
e-shop.gr newsletter
Εγγραφή χρήστη   Login   
> >
 
 
 
   
 
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Stockhouse Crazysundays Eshop specials
marketing mia stratigiki proseggisi photo


MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

BKS.0634374 Pin it
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ |
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Δωρεάν αποστολή σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
125.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ
Περιγραφή
ISBN: 978-960-489-150-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Η 18η έκδοση του βιβλίου Perreault/McCarthy, Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ έρχεται να προσθέσει νέα στοιχεία στις θεμελιώδεις αρχές των προηγούμενων εκδόσεων - το πλαίσιο που διαμορφώνουν τα «τέσσερα P», το διοικητικό προσανατολισμό, και την εστίαση του στρατηγικού σχεδιασμού. Τα βιβλία του Perreault, παρουσιάζοντας τα «τέσσερα P» και τη χρήση τους, έδωσαν νέα πνοή στα εισαγωγικά μαθήματα του μάρκετινγκ. Στο σύνολό του, το βιβλίο επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο τα διοικητικά στελέχη θα πρέπει να λαμβάνουν τις αποφάσεις μάρκετινγκ, που σχετίζονται με την επιλογή των πελατών στους οποίους θα εστιάσουν και με τις δυνατότητες βέλτιστης κάλυψης των αναγκών τους.

Το διοικητικό αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον μάρκετινγκ μεταβάλλεται συνεχώς. Η συγγραφική ομάδα του βιβλίου, ενημερώνει διαρκώς τα κείμενα έτσι ώστε να αντανακλούν κάθε στιγμή τις βέλτιστες πρακτικές και τους τρόπους σκέψης που επικρατούν στο χώρο του μάρκετινγκ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (BKS.0634374)
marketing mia stratigiki proseggisi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
125.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-489-150-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Η 18η έκδοση του βιβλίου Perreault/McCarthy, Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ έρχεται να προσθέσει νέα στοιχεία στις θεμελιώδεις αρχές των προηγούμενων εκδόσεων - το πλαίσιο που διαμορφώνουν τα «τέσσερα P», το διοικητικό προσανατολισμό, και την εστίαση του στρατηγικού σχεδιασμού. Τα βιβλία του Perreault, παρουσιάζοντας τα «τέσσερα P» και τη χρήση τους, έδωσαν νέα πνοή στα εισαγωγικά μαθήματα του μάρκετινγκ. Στο σύνολό του, το βιβλίο επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο τα διοικητικά στελέχη θα πρέπει να λαμβάνουν τις αποφάσεις μάρκετινγκ, που σχετίζονται με την επιλογή των πελατών στους οποίους θα εστιάσουν και με τις δυνατότητες βέλτιστης κάλυψης των αναγκών τους.

Το διοικητικό αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον μάρκετινγκ μεταβάλλεται συνεχώς. Η συγγραφική ομάδα του βιβλίου, ενημερώνει διαρκώς τα κείμενα έτσι ώστε να αντανακλούν κάθε στιγμή τις βέλτιστες πρακτικές και τους τρόπους σκέψης που επικρατούν στο χώρο του μάρκετινγκ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BKS.0634374 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
125 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
0 0 0