Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014 Εγγραφή χρήστη   Ανάκτηση κωδικών   Login     
marketing mia stratigiki proseggisi photo


MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

BKS.0634374 Pin it
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ | ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Δωρεάν αποστολή σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
125.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ
Περιγραφή
ISBN: 978-960-489-150-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Η 18η έκδοση του βιβλίου Perreault/McCarthy, Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ έρχεται να προσθέσει νέα στοιχεία στις θεμελιώδεις αρχές των προηγούμενων εκδόσεων - το πλαίσιο που διαμορφώνουν τα «τέσσερα P», το διοικητικό προσανατολισμό, και την εστίαση του στρατηγικού σχεδιασμού. Τα βιβλία του Perreault, παρουσιάζοντας τα «τέσσερα P» και τη χρήση τους, έδωσαν νέα πνοή στα εισαγωγικά μαθήματα του μάρκετινγκ. Στο σύνολό του, το βιβλίο επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο τα διοικητικά στελέχη θα πρέπει να λαμβάνουν τις αποφάσεις μάρκετινγκ, που σχετίζονται με την επιλογή των πελατών στους οποίους θα εστιάσουν και με τις δυνατότητες βέλτιστης κάλυψης των αναγκών τους.

Το διοικητικό αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον μάρκετινγκ μεταβάλλεται συνεχώς. Η συγγραφική ομάδα του βιβλίου, ενημερώνει διαρκώς τα κείμενα έτσι ώστε να αντανακλούν κάθε στιγμή τις βέλτιστες πρακτικές και τους τρόπους σκέψης που επικρατούν στο χώρο του μάρκετινγκ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BKS.0634374 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
125 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
0 0 0



Παραγγελίες Εταιρεία Επικοινωνία Υπηρεσίες
Εξέλιξη Παραγγελίας
Τρόποι Παραγγελίας
Τρόποι Πληρωμής
Τρόποι Αποστολής
Επιστροφές Προιόντων
Καταστήματα e-shop points
Business To Business
Τα νέα του e-shop
Η εταιρεία
Οροι χρήσης
Επικοινωνία
FAQ
Feedback
Service
Υπηρεσίες
Downloads
Εγγυήσεις