To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > MANAGEMENT ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΨΗΣ
 
 
 
   
 
management mia sygxroni apopsis photo

management mia sygxroni apopsis photo


MANAGEMENT ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΨΗΣ

BKS.0410177      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΑΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.26.04 €
μόνο23.44 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-431-778-4
Συγγραφέας: ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΑΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ
Σελίδες: 304
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε σπουδαστές της επιστήμης του μάνατζμεντ, παράλληλα όμως και σε νέους μάνατζερ που θα ήθελαν να μάθουν το θεωρητικό υπόβαθρο των θεμάτων που γνωρίζουν κυρίως εμπειρικά. Η λέξη Μάνατζμεντ αποτελεί έναν εξαιρετικά δημοφιλή όρο στην εποχή μας, του οποίου η εννοιολογική σημασία έχει αλλοιωθεί σε πολλές περιπτώσεις.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι η σύγχυση από μεγάλο αριθμό σπουδαστών για τη σχέση των όρων Management και Administration, αφού και οι δύο αποδίδονται στην ελληνική γλώσσα με τη λέξη Διοίκηση. Συνέπεια της λανθασμένης συσχέτισης, είναι τα προγράμματα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Business Administration) να θεωρούνται ταυτόσημα των σπουδών με αντικείμενο το μάνατζμεντ, κάτι που δεν είναι απόλυτα σωστό.
Πολύ συχνά επίσης, ακούγονται σπουδαστές να εκδηλώνουν την επιθυμία τους να ακολουθήσουν για παράδειγμα, το μάνατζμεντ αντί για το μάρκετινγκ. Η σύγκριση των δύο όρων είναι επίσης εσφαλμένη, αφού η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει κτιστεί πάνω στα θεμέλια των αρχών και των λειτουργιών του μάνατζμεντ (ο σωστός όρος είναι Marketing Management), όπως επίσης το ίδιο ισχύει για τα χρηματοοικονομικά (Financial Management), τη σύγχρονη κατεύθυνση των Logistics (Logistics Management) κτλ.

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να αποτελέσει μια σύγχρονη άποψη στο χώρο του μάνατζμεντ, επισημαίνοντας τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να γνωρίζει ο μάνατζερ μιας σύγχρονης επιχείρησης, για να καταστεί ικανός και αποτελεσματικός και τελικά να αξιολογείται ως επιτυχημένος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
MANAGEMENT ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΨΗΣ (BKS.0410177)
management mia sygxroni apopsis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 26.04 € μόνο 23.44
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΑΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-431-778-4
Συγγραφέας: ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΑΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ
Σελίδες: 304
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε σπουδαστές της επιστήμης του μάνατζμεντ, παράλληλα όμως και σε νέους μάνατζερ που θα ήθελαν να μάθουν το θεωρητικό υπόβαθρο των θεμάτων που γνωρίζουν κυρίως εμπειρικά. Η λέξη Μάνατζμεντ αποτελεί έναν εξαιρετικά δημοφιλή όρο στην εποχή μας, του οποίου η εννοιολογική σημασία έχει αλλοιωθεί σε πολλές περιπτώσεις.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι η σύγχυση από μεγάλο αριθμό σπουδαστών για τη σχέση των όρων Management και Administration, αφού και οι δύο αποδίδονται στην ελληνική γλώσσα με τη λέξη Διοίκηση. Συνέπεια της λανθασμένης συσχέτισης, είναι τα προγράμματα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Business Administration) να θεωρούνται ταυτόσημα των σπουδών με αντικείμενο το μάνατζμεντ, κάτι που δεν είναι απόλυτα σωστό.
Πολύ συχνά επίσης, ακούγονται σπουδαστές να εκδηλώνουν την επιθυμία τους να ακολουθήσουν για παράδειγμα, το μάνατζμεντ αντί για το μάρκετινγκ. Η σύγκριση των δύο όρων είναι επίσης εσφαλμένη, αφού η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει κτιστεί πάνω στα θεμέλια των αρχών και των λειτουργιών του μάνατζμεντ (ο σωστός όρος είναι Marketing Management), όπως επίσης το ίδιο ισχύει για τα χρηματοοικονομικά (Financial Management), τη σύγχρονη κατεύθυνση των Logistics (Logistics Management) κτλ.

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να αποτελέσει μια σύγχρονη άποψη στο χώρο του μάνατζμεντ, επισημαίνοντας τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να γνωρίζει ο μάνατζερ μιας σύγχρονης επιχείρησης, για να καταστεί ικανός και αποτελεσματικός και τελικά να αξιολογείται ως επιτυχημένος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
MANAGEMENT ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΨΗΣ BKS.0410177 BKS.0410177 ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΑΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΑΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΑΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-431-778-4 Συγγραφέας: ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΑΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ Σελίδες: 304 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε σπουδαστές της επιστήμης του μάνατζμεντ, παράλληλα όμως και σε νέους μάνατζερ που θα ήθελαν να μάθουν το θεωρητικό υπόβαθρο των θεμάτων που γνωρίζουν κυρίως εμπειρικά. Η λέξη Μάνατζμεντ αποτελεί έναν εξαιρετικά δημοφιλή όρο στην εποχή μας, του οποίου η εννοιολογική σημασία έχει αλλοιωθεί σε πολλές περιπτώσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι η σύγχυση από μεγάλο αριθμό σπουδαστών για τη σχέση των όρων Management και Administration, αφού και οι δύο αποδίδονται στην ελληνική γλώσσα με τη λέξη Διοίκηση. Συνέπεια της λανθασμένης συσχέτισης, είναι τα προγράμματα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Business Administration) να θεωρούνται ταυτόσημα των σπουδών με αντικείμενο το μάνατζμεντ, κάτι που δεν είναι απόλυτα σωστό. Πολύ συχνά επίσης, ακούγονται σπουδαστές να εκδηλώνουν την επιθυμία τους να ακολουθήσουν για παράδειγμα, το μάνατζμεντ αντί για το μάρκετινγκ. Η σύγκριση των δύο όρων είναι επίσης εσφαλμένη, αφού η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει κτιστεί πάνω στα θεμέλια των αρχών και των λειτουργιών του μάνατζμεντ (ο σωστός όρος είναι Marketing Management), όπως επίσης το ίδιο ισχύει για τα χρηματοοικονομικά (Financial Management), τη σύγχρονη κατεύθυνση των Logistics (Logistics Management) κτλ. Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να αποτελέσει μια σύγχρονη άποψη στο χώρο του μάνατζμεντ, επισημαίνοντας τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να γνωρίζει ο μάνατζερ μιας σύγχρονης επιχείρησης, για να καταστεί ικανός και αποτελεσματικός και τελικά να αξιολογείται ως επιτυχημένος.
21.1
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή