ISBN: 978-960-14-2746-1 Συγγραφέας: ΡΙΣ ΕΡΙΚ Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ Σελίδες: 379 Διαστάσεις: 14Χ20,5 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2013 ΠΩΣ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Αποτελεί ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι για να γίνει κάποιος επιτυχημένος επιχειρηματίας αρκεί να διαθέτει αποφασιστικότητα, εξυπνάδα, καλό συγχρονισμό και -πάνω από όλα- ένα υπέροχο προϊόν. Η σκληρή πραγματικότητα, όμως, δείχνει ότι οι περισσότερες επιχειρηματικές εκκινήσεις αποτυγχάνουν. Τα περισσότερα νέα προϊόντα δεν έχουν επιτυχία. Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν τις δυνατότητές τους. Η επιτυχία δεν είναι αναπόφευκτη, εάν απλώς και μόνο υπάρχουν τα σωστά εργαλεία. Οι καθημερινές λεπτομέρειες, τα βαρετά πράγματα, οι μικρές ατομικές επιλογές μετρούν τελικά περισσότερο από όλα. Είναι ώρα να κοιτάξουμε πέρα από τις προκαταλήψεις. Η επιχειρηματικότητα είναι κάτι σαν μάνατζμεντ. Μέχρι τώρα βασιζόμαστε στο όραμα, κυνηγώντας τους «μεγάλους ανθρώπους» που μπορούσαν να κάνουν μαγικά, ή προσπαθώντας να αναλύσουμε εξονυχιστικά τα νέα προϊόντα. Αυτό το βιβλίο επιχειρεί να βάλει την επιχειρηματική δραστηριότητα και την καινοτομία σε αυστηρό βηματισμό. Βρισκόμαστε στις απαρχές του δεύτερου αιώνα μάνατζμεντ. Είναι η πρόκλησή μας να δημιουργήσουμε κάτι καλό. Το κίνημα της λιτής επιχειρηματικής εκκίνησης (Lean Startup) κάνει την επιχειρηματική δραστηριότητα προσβάσιμη σε μια ολόκληρη νέα γενιά ιδρυτών επιχειρήσεων που διψούν για νέες ιδέες σχετικά με το πώς να χτίσουν μια επιτυχημένη επιχείρηση. Φιλοδοξεί να εγγυηθεί ότι όσοι αποζητούν να δημιουργήσουν την επόμενη μεγάλη επιτυχία θα έχουν τα εργαλεία που χρειάζονται για να αλλάξουν τον κόσμο. Η μέθοδος της λιτής επιχειρηματικής εκκίνησης ζητάει από τους ανθρώπους να αρχίσουν να μετρούν την παραγωγικότητά τους διαφορετικά. Επειδή οι εκκινήσεις, συχνά κατά λάθος, δημιουργούν κάτι που κανείς δεν ήθελε, δεν έχει και πολλή σημασία εάν το κάνουν έγκαιρα και εντός προϋπολογισμού. Ο στόχος της επιχειρηματικής εκκίνησης είναι να καταλάβει κανείς το σωστό πράγμα που πρέπει να δημιουργήσει -εκείνο που θέλουν οι πελάτες και θα πληρώσουν για αυτό- το ταχύτερο δυνατόν. Με άλλα λόγια, η μέθοδος της λιτής επιχειρηματικής εκκίνησης είναι ένας νέος τρόπος να προσεγγίζεις την ανάπτυξη καινοτόμων νέων προϊόντων, που δίνει έμφαση στη γρήγορη επανάληψη και τη διορατικότητα ως προς τον πελάτη, σε ένα μεγάλο όραμα και στην υψηλή φιλοδοξία, όλα την ίδια στιγμή.
|