Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
 
 
 
   
 
kritiki theorisi gia tin sygxoneysi kai to bimatismo toy institoytoy ekpaideytikis politikis photo

kritiki theorisi gia tin sygxoneysi kai to bimatismo toy institoytoy ekpaideytikis politikis photo


ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

BKS.0377501          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από10.00 €
μόνο9.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-884-0
Συγγραφέας: ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 108
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2015

Το βιβλίο εστιάζει στον τρόπο λειτουργίας μεγάλων οργανισμών εκπαιδευτικής πολιτικής με κομβική σημασία για τους Έλληνες εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Τρεις από τους οργανισμούς αυτούς, δηλαδή το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.), το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (Κ.Ε.Ε.) και ο Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ.ΕΚ.) εποπτεύονταν από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 συγχωνεύτηκαν, μετά από πολιτική απόφαση που είχε ληφθεί 20 μήνες πριν, τον Μάιο του 2010. Έτσι δημιουργήθηκε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Στο βιβλίο υπάρχουν αφηγήσεις από την περίοδο της πολιτικής απόφασης του 2010 μέχρι τη συγχώνευση και τον βηματισμό του Ι.Ε.Π. έως σήμερα. Στο δύσκολο αυτό χρονικό διάστημα της οικονομικής και εκπαιδευτικής κρίσης των 4.5 χρόνων, εκτός από τη συγχώνευση των τριών οργανισμών άλλαξαν 5 φορές οι υπουργοί παιδείας και 2 φορές τα διοικητικά τους συμβούλια. Σε όλη αυτή τη διαδρομή αναδεικνύονται προσπάθειες ανάπτυξης επωφελών πολιτικών καθώς και απίστευτα πολιτικά παιχνίδια εξουσίας και κατεδάφισης χρήσιμων για την εκπαίδευση έργων με στόχο κυρίως το βόλεμα ημετέρων.

Κεντρικό στοιχείο του βιβλίου είναι η διερεύνηση προσεγγίσεων που θα περιορίσουν τις κακοδαιμονίες που μαστίζουν αυτούς τους εξαιρετικά σημαντικούς οργανισμούς για την ελληνική εκπαίδευση ώστε να υπηρετούν περισσότερο το εθνικό σύνολο και λιγότερο τις ιδιοτέλειες ατόμων, ομάδων, κομμάτων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (BKS.0377501)
kritiki theorisi gia tin sygxoneysi kai to bimatismo toy institoytoy ekpaideytikis politikis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
10.00 € -10% = 9.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-333-884-0
Συγγραφέας: ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 108
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2015

Το βιβλίο εστιάζει στον τρόπο λειτουργίας μεγάλων οργανισμών εκπαιδευτικής πολιτικής με κομβική σημασία για τους Έλληνες εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Τρεις από τους οργανισμούς αυτούς, δηλαδή το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.), το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (Κ.Ε.Ε.) και ο Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ.ΕΚ.) εποπτεύονταν από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 συγχωνεύτηκαν, μετά από πολιτική απόφαση που είχε ληφθεί 20 μήνες πριν, τον Μάιο του 2010. Έτσι δημιουργήθηκε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Στο βιβλίο υπάρχουν αφηγήσεις από την περίοδο της πολιτικής απόφασης του 2010 μέχρι τη συγχώνευση και τον βηματισμό του Ι.Ε.Π. έως σήμερα. Στο δύσκολο αυτό χρονικό διάστημα της οικονομικής και εκπαιδευτικής κρίσης των 4.5 χρόνων, εκτός από τη συγχώνευση των τριών οργανισμών άλλαξαν 5 φορές οι υπουργοί παιδείας και 2 φορές τα διοικητικά τους συμβούλια. Σε όλη αυτή τη διαδρομή αναδεικνύονται προσπάθειες ανάπτυξης επωφελών πολιτικών καθώς και απίστευτα πολιτικά παιχνίδια εξουσίας και κατεδάφισης χρήσιμων για την εκπαίδευση έργων με στόχο κυρίως το βόλεμα ημετέρων.

Κεντρικό στοιχείο του βιβλίου είναι η διερεύνηση προσεγγίσεων που θα περιορίσουν τις κακοδαιμονίες που μαστίζουν αυτούς τους εξαιρετικά σημαντικούς οργανισμούς για την ελληνική εκπαίδευση ώστε να υπηρετούν περισσότερο το εθνικό σύνολο και λιγότερο τις ιδιοτέλειες ατόμων, ομάδων, κομμάτων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ BKS.0377501 ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
8.1 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials