Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΚΟΥΖΙΝΙΚΑ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ
 
 
 
   
 
koyzinika gia koritsia soyper iroes gia agoria photo
koyzinika gia koritsia soyper iroes gia agoria photo


ΚΟΥΖΙΝΙΚΑ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ

BKS.0042570          
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΚΕΡΑΜΥΔΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από16.00 €
μόνο14.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-12-1973-8
Συγγραφέας: ΚΕΡΑΜΥΔΑ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 265
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2011

Η ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

Τις τελευταίες δεκαετίες η παιδική διαφήμιση έχει δεχθεί έντονες κριτικές από πολλούς φορείς, που σκοπό έχουν την προστασία του παιδιού. Ωστόσο οι νόμοι της ελεύθερης αγοράς καθιστούν τις διαφημίσεις αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας παιδιών και ενηλίκων.

Στην παρούσα μελέτη ασχολούμαστε με τις διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών και εντοπίζουμε τις αξίες και τα πρότυπα, που προβάλλουν μέσα από τα σημαινόμενα και τους κώδικες, που περιέχονται τόσο στην κινούμενη εικόνα όσο και στο προφορικό και γραπτό κείμενο, με στόχο να κατανοήσουμε καλύτερα το τηλεοπτικό αυτό είδος πριν το «καταδικάσουμε». Το βιβλίο αυτό ελπίζουμε να αποτελέσει βοήθημα για ερευνητές, εκπαιδευτικούς και γονείς που θέλουν να μάθουν μαζί με τα παιδιά πώς να βλέπουν τηλεόραση.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΚΟΥΖΙΝΙΚΑ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ (BKS.0042570)
koyzinika gia koritsia soyper iroes gia agoria photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
16.00 € -10% = 14.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-12-1973-8
Συγγραφέας: ΚΕΡΑΜΥΔΑ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 265
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2011

Η ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

Τις τελευταίες δεκαετίες η παιδική διαφήμιση έχει δεχθεί έντονες κριτικές από πολλούς φορείς, που σκοπό έχουν την προστασία του παιδιού. Ωστόσο οι νόμοι της ελεύθερης αγοράς καθιστούν τις διαφημίσεις αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας παιδιών και ενηλίκων.

Στην παρούσα μελέτη ασχολούμαστε με τις διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών και εντοπίζουμε τις αξίες και τα πρότυπα, που προβάλλουν μέσα από τα σημαινόμενα και τους κώδικες, που περιέχονται τόσο στην κινούμενη εικόνα όσο και στο προφορικό και γραπτό κείμενο, με στόχο να κατανοήσουμε καλύτερα το τηλεοπτικό αυτό είδος πριν το «καταδικάσουμε». Το βιβλίο αυτό ελπίζουμε να αποτελέσει βοήθημα για ερευνητές, εκπαιδευτικούς και γονείς που θέλουν να μάθουν μαζί με τα παιδιά πώς να βλέπουν τηλεόραση.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΥΖΙΝΙΚΑ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ BKS.0042570 ΚΕΡΑΜΥΔΑ ΜΑΡΙΑ ΚΕΡΑΜΥΔΑ ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
12.96 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials