To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
 
 
 
   
 
koinoniologia toy kinimatografoy photo

koinoniologia toy kinimatografoy photo


ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

BKS.0311768      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΟΡΛΙΝ ΠΙΕΡ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.22.10 €
μόνο17.68 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-375-976-8
Συγγραφέας: ΣΟΡΛΙΝ ΠΙΕΡ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Μετάφραση: ΜΑΡΚΕΤΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ
Σελίδες: 392
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Τα φώτα ανάβουν και πάλι? τα μάτια ανοιγοκλείνουν. Το τέλος της ταινίας που διακόπτει απότομα την προβολή δημιουργεί στο θεατή μια έλλειψη, ένα κενό το οποίο προσπαθεί να καλύψει με τη συζήτηση ή με την προσφυγή σε σχόλια, σε κινηματογραφική κριτική. Πώς μπορούμε όμως να διαβάσουμε μια ταινία;

Ο Pierre Sorlin, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τον μεταπολεμικό ιταλικό κινηματογράφο, προτείνει μια μέθοδο "ανάγνωσης" του κινηματογράφου που λαμβάνει υπόψη την ιδιαιτερότητα του φιλμικού φαινομένου. Δείχνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις δεσμευτικές οικονομικές παραμέτρους (η ταινία πρώτα απ' όλα είναι εμπορικό αγαθό, και έτσι εδώ αποσαφηνίζεται ο ρόλος των παραγωγών και των διανομέων), αναλύει πώς συντάσσεται μια ταινία, τις διαφορετικές οπτικές γωνίες που διανοίγει αναδεικνύοντας όσα ομολογεί και όσα αρνείται μια κοινωνία για τον εαυτό της, καθώς επίσης και τον τρόπο με τον οποίο την υποδέχεται με το κοινό. Το κοινό που βλέπει πάντοτε όσα θέλει να δει και προβάλλει στην οθόνη τους φόβους, τις ελπίδες και τις αρνήσεις του.

Απαραίτητη στον σημερινό ιστορικό, η έκδοση αυτή θα γοητεύσει επίσης όλους όσοι επιθυμούν να κατανοήσουν την "απόλαυση του κινηματογράφου" και να την παρατείνουν.

Συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό και αναλυτική φιλμογραφία.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (BKS.0311768)
koinoniologia toy kinimatografoy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 22.10 € μόνο 17.68
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΟΡΛΙΝ ΠΙΕΡ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-375-976-8
Συγγραφέας: ΣΟΡΛΙΝ ΠΙΕΡ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Μετάφραση: ΜΑΡΚΕΤΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ
Σελίδες: 392
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Τα φώτα ανάβουν και πάλι? τα μάτια ανοιγοκλείνουν. Το τέλος της ταινίας που διακόπτει απότομα την προβολή δημιουργεί στο θεατή μια έλλειψη, ένα κενό το οποίο προσπαθεί να καλύψει με τη συζήτηση ή με την προσφυγή σε σχόλια, σε κινηματογραφική κριτική. Πώς μπορούμε όμως να διαβάσουμε μια ταινία;

Ο Pierre Sorlin, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τον μεταπολεμικό ιταλικό κινηματογράφο, προτείνει μια μέθοδο "ανάγνωσης" του κινηματογράφου που λαμβάνει υπόψη την ιδιαιτερότητα του φιλμικού φαινομένου. Δείχνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις δεσμευτικές οικονομικές παραμέτρους (η ταινία πρώτα απ' όλα είναι εμπορικό αγαθό, και έτσι εδώ αποσαφηνίζεται ο ρόλος των παραγωγών και των διανομέων), αναλύει πώς συντάσσεται μια ταινία, τις διαφορετικές οπτικές γωνίες που διανοίγει αναδεικνύοντας όσα ομολογεί και όσα αρνείται μια κοινωνία για τον εαυτό της, καθώς επίσης και τον τρόπο με τον οποίο την υποδέχεται με το κοινό. Το κοινό που βλέπει πάντοτε όσα θέλει να δει και προβάλλει στην οθόνη τους φόβους, τις ελπίδες και τις αρνήσεις του.

Απαραίτητη στον σημερινό ιστορικό, η έκδοση αυτή θα γοητεύσει επίσης όλους όσοι επιθυμούν να κατανοήσουν την "απόλαυση του κινηματογράφου" και να την παρατείνουν.

Συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό και αναλυτική φιλμογραφία.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ BKS.0311768 BKS.0311768 ΣΟΡΛΙΝ ΠΙΕΡ ΣΟΡΛΙΝ ΠΙΕΡ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΣΟΡΛΙΝ ΠΙΕΡ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-375-976-8 Συγγραφέας: ΣΟΡΛΙΝ ΠΙΕΡ Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Μετάφραση: ΜΑΡΚΕΤΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ Σελίδες: 392 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Τα φώτα ανάβουν και πάλι? τα μάτια ανοιγοκλείνουν. Το τέλος της ταινίας που διακόπτει απότομα την προβολή δημιουργεί στο θεατή μια έλλειψη, ένα κενό το οποίο προσπαθεί να καλύψει με τη συζήτηση ή με την προσφυγή σε σχόλια, σε κινηματογραφική κριτική. Πώς μπορούμε όμως να διαβάσουμε μια ταινία; Ο Pierre Sorlin, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τον μεταπολεμικό ιταλικό κινηματογράφο, προτείνει μια μέθοδο "ανάγνωσης" του κινηματογράφου που λαμβάνει υπόψη την ιδιαιτερότητα του φιλμικού φαινομένου. Δείχνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις δεσμευτικές οικονομικές παραμέτρους (η ταινία πρώτα απ' όλα είναι εμπορικό αγαθό, και έτσι εδώ αποσαφηνίζεται ο ρόλος των παραγωγών και των διανομέων), αναλύει πώς συντάσσεται μια ταινία, τις διαφορετικές οπτικές γωνίες που διανοίγει αναδεικνύοντας όσα ομολογεί και όσα αρνείται μια κοινωνία για τον εαυτό της, καθώς επίσης και τον τρόπο με τον οποίο την υποδέχεται με το κοινό. Το κοινό που βλέπει πάντοτε όσα θέλει να δει και προβάλλει στην οθόνη τους φόβους, τις ελπίδες και τις αρνήσεις του. Απαραίτητη στον σημερινό ιστορικό, η έκδοση αυτή θα γοητεύσει επίσης όλους όσοι επιθυμούν να κατανοήσουν την "απόλαυση του κινηματογράφου" και να την παρατείνουν. Συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό και αναλυτική φιλμογραφία.
14.14
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή