To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 
 
 
   
 
koinoniologia ton meson mazikis epikoinonias photo

koinoniologia ton meson mazikis epikoinonias photo


ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

BKS.0542084      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΕΡΑΦΕΤΙΝΙΔΟΥ ΜΕΛΙΝΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.29.13 €
μόνο26.22 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-01-0257-0
Συγγραφέας: ΣΕΡΑΦΕΤΙΝΙΔΟΥ ΜΕΛΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 509
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Στη μελέτη αυτή τίθενται τα γενικά θεωρητικά πλαίσια για την ανάλυση του φαινομένου των μαζικών επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ προσεγγίζονται σαν κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, που αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους. Οι αναλύσεις και τα επιχειρήματα τεκμηριώνονται με πλήθος εμπειρικών στοιχείων και πλούσιες βιβλιογραφικές παραπομπές.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (BKS.0542084)
koinoniologia ton meson mazikis epikoinonias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 29.13 € μόνο 26.22
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΕΡΑΦΕΤΙΝΙΔΟΥ ΜΕΛΙΝΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 960-01-0257-0
Συγγραφέας: ΣΕΡΑΦΕΤΙΝΙΔΟΥ ΜΕΛΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 509
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Στη μελέτη αυτή τίθενται τα γενικά θεωρητικά πλαίσια για την ανάλυση του φαινομένου των μαζικών επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ προσεγγίζονται σαν κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, που αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους. Οι αναλύσεις και τα επιχειρήματα τεκμηριώνονται με πλήθος εμπειρικών στοιχείων και πλούσιες βιβλιογραφικές παραπομπές.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ BKS.0542084 BKS.0542084 ΣΕΡΑΦΕΤΙΝΙΔΟΥ ΜΕΛΙΝΑ ΣΕΡΑΦΕΤΙΝΙΔΟΥ ΜΕΛΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΣΕΡΑΦΕΤΙΝΙΔΟΥ ΜΕΛΙΝΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-01-0257-0 Συγγραφέας: ΣΕΡΑΦΕΤΙΝΙΔΟΥ ΜΕΛΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 509 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Στη μελέτη αυτή τίθενται τα γενικά θεωρητικά πλαίσια για την ανάλυση του φαινομένου των μαζικών επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ προσεγγίζονται σαν κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, που αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους. Οι αναλύσεις και τα επιχειρήματα τεκμηριώνονται με πλήθος εμπειρικών στοιχείων και πλούσιες βιβλιογραφικές παραπομπές.
23.6
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή